Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פלאג באוטו שנרטב כל הזמן...

שמתי הגבהה לפלאג והחלפתי לפלאג חדש....

 

עכשיו האוטו עובד טוב אבל הוא מוציא פי 5 עשן לבן.... :evil:

 

למה זה? מה ניתן לעשות נגד..?

פורסם
יש לי פלאג באוטו שנרטב כל הזמן...

שמתי הגבהה לפלאג והחלפתי לפלאג חדש....

 

עכשיו האוטו עובד טוב אבל הוא מוציא פי 5 עשן לבן.... :evil:

 

למה זה? מה ניתן לעשות נגד..?

 

תחליף כבר מנוע לאונו שלך :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני מחפש מנוע...

רק מפירוק לבנתיים אני מוצא רק אם קילומטראז גבוה...

אבל לבנתיים אני מחפד מדוחות של משטרה על העשן הזה... יוצא לי כמות של עשן שמכסה את כל מי שמאחורי.. באמת.. שאני יוצא מרמזור אני מסתכל במראה ולא רואה אף אחד... רק עשן... וכל זה ניהיה ביום אחד...

פורסם
אני מחפש מנוע...

רק מפירוק לבנתיים אני מוצא רק אם קילומטראז גבוה...

אבל לבנתיים אני מחפד מדוחות של משטרה על העשן הזה... יוצא לי כמות של עשן שמכסה את כל מי שמאחורי.. באמת.. שאני יוצא מרמזור אני מסתכל במראה ולא רואה אף אחד... רק עשן... וכל זה ניהיה ביום אחד...

 

לא נמאס לך ?

חודשים אנחנו שומעים שהמנוע שלך מעשן בכמויות וכל פעם אתה מדווח על תקלות מוזרות

שעושה הרושם שצצות מדימיונך הפורה.

 

מנוע לאונו במצב טוב זה המנוע הכי קל להשגה אחרי מנוע של סובארו 1.6

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

....מחלה של אונו-אכילת שמן..סרט לא נעים ולא ניגמר...גם לי היתה אונו S55 מודל 85

 

הוספתי הגבהה לפלאג -לא עזר

 

בסוף עשיתי רינגים....אין מה לעשות...אתה חייב רינגים.

 

ניצן

פורסם
....מחלה של אונו-אכילת שמן..סרט לא נעים ולא ניגמר...גם לי היתה אונו S55 מודל 85

 

הוספתי הגבהה לפלאג -לא עזר

 

בסוף עשיתי רינגים....אין מה לעשות...אתה חייב רינגים.

 

ניצן

רק לפני כיומים, נפתח שרשור בנושא החלפת מנוע, בפיאט אונו, הכותב דווח

על קנית מנוע מפרוק מקומי בעלות של 1100 שקל!

יותר זול מלפתוח מנוע, ולההחליף רינגים לגרים, ושיפוץ ראש!

שיחליף מנוע מפירוק ויפסיק לזהם את הסביבה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

...צביקה..כנראה שאתה צודק-אני עשיתי זאת בשנת 94 אולי אז לא היו כל כך מנועים כאלה זמינים...זה בכל אופן מה שאמרו לי שכדאי לעשות במוסך(אז גם לא הבנתי כל כך במכונאות)

 

 

ניצן

פורסם
אני מאמין ומקווה שבמהלך השנה שחלפה מאז נפתח השרשור הבחור מצא לעצמו כבר מנוע חילופי... :idea:
שמר שלום רב!

את האשמה תפיל הפעם על דיווידA שהקפיץ משום מה את השרשור, וגרם "לדב

להתעורר מתרדמת החורף" !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, תשובתו של דיוויד הינה מתאריך 27/10 2003.

 

 

NIT-ZAN הקפיץ.

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם
ויפה שעה אחת קודם!
דיוויד אני מתנצל ומבקש את סליחתך!

האשמה עוברת לניצן! תודה רומר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...