Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את רכב הנה"ל וכל זמן נדלקת לי המנורה של החום מנוע תמיד בעליות או בנסיעה רציפה ולרוב רק שאני מגיע להילוך רביעי לפעמים גם בשלישי

 

אז הלכתי למוסך

 

החליפו רדיאטור ועוד כל מיני חשנים יוניט וכו'

 

השמכתי לנסוע והיא נדלקה שוב חזרתי למוסך

 

עשו ראש מנוע המשכתי לנסוע ועוד פעם נדלקה לי המנורה

 

כרגע חורף והיא נדלקת יותר אפילו שעליתי עליה ארוכה מאוד ב100 קמש על שלישי וכל המנוע צורח לא נדלקה המנורה

 

אבל כשנסעתי בקיץ באמצע העליה כבר נדלקה לי המנורה ונסעתי רגוע על 50 ככה

 

אין לי מד מעלות רק מנורה של חום מנוע

 

בכל פעם שבדקתי שמן ומים לא היה חסר

 

בתודה ניסים

פורסם

קודם כל, בחן אפשרות של הוספת שעון חום, במיוחד לאחר שעשית ראש. אולי הוא לא יהיה הכי מדוייק, אבל יתן לך אינדיקציה כשאתה מתקרב למצב בעייתי מבחינת חום.

 

מה עם משאבת המים, נבדקה?

תקינות פעולת מארווררים וכיוון פעולתם? האם מושכים אויר מקדמת הרכב לכיוון המנוע? או שהם הפוכים?

האם בעמידה במקום (ניוטרל), המאווררים נכנסים לפעולה בזמן, ללא הדלקות המנורה?

 

יש לבדוק את הרכב בצורה יסודית, חבל שילך עוד ראש מנוע.

 

ולמה לעשות עליה ארוכה ב-100 קמ"ש על הילוך שלישי?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

המוסך הוא מורשה פיגו מוסך גזית אזור חיפה

 

לerezfed כל מה שאמרתה נבדק ונמצא תקין

 

אמרו לי שיש אולי איזה קצר איפה שהוא באוטו וזה מדליק את המנורה אבל הם לא מוצאים קצר ממש מוזר

 

לפי מה שאמר המוסכניק פעם אחרונה שהייתי שם זה שהוא כמעט בטוח שזה קצר כי מכנית הכל עובד

 

הוא גם הביא פעם איזה מכשיר מדידה טמפרטורה ואמר לי שהכל בסדר הוא אמר לי שהוא ידבר עם היבואן

 

ואז יחזור אליי אולי הם יעלו על משהו

פורסם

אם הוא מדד טמפ' ב- LIVE אז כנראה שזה באמת קצר/תקלה חשמלית. אחרת, אין שום סיבה להדלקות הנורה.

אפילו היוניט הוחלפה. בינתיים סע עם "יד על הדופק", ובדוק איך אתה מוסיף שעון חום לרכב. זה חשוב.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...