Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה רכב אפשר למצוא ב 22 אלף לבחורה צעירה בת 20

חשבתי על

סיטראון סקסו

פגו 106

אופל קורסה

פולו

איביזה

יש עוד רעיותת

חשבנו על אופל ועל סקסו מה אתם אומרים ??

 

היא רוצה ברכב שהיה אמין יפה כמה שאפשר וחסכוני

פורסם

מנסיוני עם סיטרואן סקסו (6 שנים, מודל 2000, בנזין 1.4 ליטר, ידני):

 

הרכב מאוד אמין, חוץ מטיפולים תקופתיים (כל 20 אלף) מעולם לא נכנס למוסך.

חסכוני בדלק, אני הצלחתי לעשות איתו אפילו 17.5 ק"מ לליטר.

לגבי יופי -- זה כבר עניין הרבה יותר סובייקטיבי, לדעתי לא הכי יפה בעולם, אבל גם לא ממש מכוער, אבל... יופי הוא בעיני המתבונן...

זולה משמעותית מהפולו ומהקורסה. בקיצור, אני אהבתי את הרכב.

אגב, פיג'ו 106 הוא פחות או יותר אותו הרכב מבחינה מכנית, רק נראה שונה.

 

לגבי פולו (של חבר) -- מבלה המון במוסך. בעיות חשמל (בייחוד עם החלונות). בעיות גיר. בעיות עם המזגן.

אבל... אולי מדובר רק ברכב הספיציפי ואין להעיד על הכלל.

×
×
  • תוכן חדש...