Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

strut bearing == תושבת בולם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל בולם יש תושבת, לקדמיים משולב עם מייסב מכוון שבולם (במתלה מקפרסון שנפוץ ברכב פרטי) סובב על צירו, לבולם אחורי מדובר רק בתותב גומי.

פורסם

OK, אותם מיסבים שנמאים במתלה הקדימי נקראים גם "מיסבי החלקה" או שזה חלק אחר? במידה וכן, למה "החלקה"?

 

והאם כריות בולם זה bumpstop? זה אוניברסלי או שיש ייעודי לכל רכב?

פורסם

Bump stop נמצא לרוב ברכבי שטח או ברכבים בעלי מתלה עצמות עצה (משולשים כפולים) נועד לעצירת המתלה מלסגור את כל המהלך ולפגוע מכנית בחלקי המתלה.

 

ישנן שיטות שונות למיסוב הבולם קדמי במתלה מקפירסון, מייסב כדורי, סיכות או החלקה.

פורסם

הכריות משתנות לא רק בין סוגי הרכבים אלה גם באותו סוג אבל שנתון שונה

אל תחזור על דברי אחרים-הם שונאים לשמוע שטויות:twisted:

פורסם

יש כמה חלקים -

גומיות אבק שיושבות על הבולם

באמפ סטופ שיושב בקצה העליון של הבולם (מושחל על הבוכנה) ומונע סגירת מהלך של הבולם

מיסב החלקה שהוא כנראה הSTRUT BEARING וכרית בולם.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...