Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרכב יש קפיצת טורים שאינני מרגיש אותה בנסיעה אלא רק שהרכב עומד במצב D וללא מזגן ובגלל שיש את הקפיצת טורים הזו הרכב קופץ לי קדימה.

אני רוצה לציין כי בגלל בעיה זיוף מנוע החלפתי כיול וחוטי הצתה, אומנם בעיה הזיוף נפתרה אך אני עדיין תקוע עם קפיצת הסל"ד, מה גם שלמרות שביצעתי איפוס לתקלות המחשב לאחר החלפת המצבר עדיין הרכב כבה לי לפעמים כאשר הוא קר.

מה לדעתכם הסימפטומים למנוע צעדים לא תקין? כי הבנתי שהוא הולך די הרבה פעמים ברכב הנ"ל, האם מנוע צעדים תקול ניתן לאבחון ע"י סקנר? והאם ניקוי במקרה כזה הוא יעיל?

אשמח באם תוכלו להפנות אותי למישהו שמבין ברכב הנ"ל

פורסם

ערב רב לך



שוב ננסה לעזור

הייתי מהמר לכוון מד כמות האויר

חלק שבאומגה יכול לעשות הרבה בלגן

מנוע צעדים יכול לכבות מנוע אבל לא קפיצות סלד והוא לרוב לא בעייתי

מד כמות האויר נמצא על צנרת היניקה מיד אחרי מסנן האויר

זיוף שלו יכול להוציא אותך משפיות

שוב מוסך מורשה יוכל להועיל באבחון

זהירות חלק לא זול בסביבות 2.5K + מעמ

 

שא ברכה

 

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

GLGLZ-אהבתי את החתימה שלך.תארת בדיוק את הרכב של חבר שלי...

הייתכן שמגביר הטורים תקול ועובד גם כשלא צריך?

ואולי יש בכלל בעייה שקשורה איכשהוא להילוכים?

(אל תקפצו עליי- אני שואל בעצמי ולא "קובע עובדות")

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום אני רוצה לעדכן אתכם בפיתרון הבעיה הנ"ל, ניקוי בית מצערת לא עזר ממש לנושא ה"קפיצה" אלא רק לאי יציבות הטורים מה שפתר לי את הבעיה של ה"קפיצה" היה חיישן חמצן החלפתי את שניהם וזה פתר לי את הבעיה של הקפיצה ופה מגיעה התודה לאייל נוימן שאיתר את התקלה מייד.

מקווה שעזרתי

פורסם

תודה על העדכון כי זה חשוב וטוב לדעת וללמוד על השתלשלות העניינים שנדונים כאן.

חבל שעסק מצוין כמו של איל נוימן יש כעת רק אחד בארצנו (למיטב ידיעתי).

(היה גם בת"א את "דונט פאניק" שנסגר).

בברכ - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...