Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשה לייעוץ לגביי Fiat Coupé 2.0 20V Turbo


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...

 

יש לי שאלה האם ניתן להתאם את המנוע והגיר של Fiat Coupé 2.0 20V Turbo

לפונטו GT טורבו מודל 1996 ?

 

ומה אני צריך לעשות לפני כן,לדוגמה ,צריות ,חיזוקים,התאמות לשילדה?

 

הוא נראה לי גדול לרכב הזה,בגלל זה אני שואל,לגביי אישור מנוע זה לא הבעיה.

 

 

ותודה מראש 8)

פורסם

למיטב ידעתי לפונטו הוא גדול מידי, תמיד אפשר לעשות משהו אבל זה כבר תלוי בעומק הכיס, והוא צירך להיות עמוק, מאוד עמוק.

מה שכן, המנוע של הקופה מתאים לפיאט בראבו.

 

למה לך מנוע כזה בפונטו? היא לא תוכל בכל מקרה להוריד כזו עוצמה לכביש.

פורסם

למה לך מנוע כזה בפונטו? היא לא תוכל בכל מקרה להוריד כזו עוצמה לכביש.

 

לא צריך להגזים, כולה 200 וקצת כ"ס. יש מספיק איביזות עם יותר סוסים.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

אני חושב שזאת הפעם הראשונה שמישהו פירסם הודעה שמתאימה לפורום שיפורים במקום הלא נכון,

ולא ההפך.:screwy:

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

אז ככה אנשים,קודם כל תודה על התגובות...

 

יש לי פונטו GT טורבו,והמנוע כמו שאתם מכירים קטן,אני אוהב את הפונטו שלי

,והמנוע שלי כבר על סף קריסה,ואני לא מעוניין להשקיע במנוע יותר,

אז לכן החלטתי להחליף מנוע,מסיבה שהוא ממש רכב נוח וקל,ונותן לי את מה שאני מחפש!

וההשקעה הרצינית שאני רוצה זה מנוע אחר ברכב הזה,ומה שאני רק רציתי לדעת

אם יש אפשרות להלביש את המנוע Fiat Coupé 2.0 20V Turbo בפונטו,

ועוד דבר האם הגיר מתאים למנוע שאני רוצה,או שצריך להחליף גם אותו ?

 

Hematoma - סלח לי ,אני חדש כאן :wink: באמת לא ידעתי איפה לפרסם את המודעה.

 

Philip R - זהו אז שאני לא יודע עדיין אם זה אפשרי,מה שבטוח אם המנוע יתאים,זה יהייה רכב עצבני ביותר .

כי אני הולך לטפטף סכום לא קטן ,ורק מהדברים הטובים ביותר ,כולל משקולות ,

וכן שמתי לב שניתן ברכב בראבו לשים את המנוע שאני רוצה.

 

 

עכשיו אני מעוניין במנוע הזה בפונטו מסיבה פשוטה,רכב קל,בודי קטן,ומנוע גדול!

כמו בגולף VR6 שהייתה לי :-P

~האמת הייתי מעדיף לקנות את הרכב Fiat Coupé 2.0 20V Turbo ,אבל בגלל שהיא גדולה יחסית לא מעוניין.

ובטח שלא ימצא אחת במחיר נורמלי,היא מתחילה ב 60,000 שקל ,והיד גם חוגגת לה חופשי.

לגביי התקציב ,לא חסר!,ולגביי החלפת רכב אחר ,לא מעוניין (נעול על הרכב שלי).

23232.JPG

פורסם

התמונה שצירפת היא של בראבו HGT...

 

בכל מקרה. ראיתי פעם, לפני כשנה, פרוייקט בגרמניה שבו נעשה הדבר. אם לא זכית בלוטו (בהקצנה כמובן), אין טעם להתחיל :)

זה מתחיל בסידור שונה של תא המנוע (העברת המצבר למקום אחר לדוגמא), ומסתיים בחיתוך כנפיים. בדרך זה עובר בשינוי ציריות, מערכת היגוי, גיר, מיקום וזוויות בולמים שונות, מיקום רדיאטור שונה ואני חושב שכבר הבנת את התמונה.

אני זוכר שהבחור מגרמניה רשם שאחרי שהוא הצליח להרכיב את המנוע, הוא היה זקוק לזמן לא קצר על מנת להתאים את שאר הרכב. הרי הניחו לו משקולת גדולה מקדימה.

!AWDSOME

פורסם

מודעה כזאת זה הסיכוי היחידי שלך.

גם ככה אם מוכרים את הרכב ב 14K אתה גומר אותו באיזה 35K.

לך תדע, אולי זה עוד רלוונטי :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חתיכת סרט שלם אה?

וואלה ... תודה "Caveman"

 

אז לפחות קיבלתי ממך חד משמעית שהמנוע לא מתאים לרכב שלי :-( ,יש המון השקעה

וזה קצת מבאס אותי עכשיו,נראה לי אני אמכור את הרכב שלי,ויביא איזה רכב יפני,או אלפא GTV

חשבתי שזה יהייה קצת יותר פשוט,מדובר בהשקעה די רצינית,אם המנוע היה מתאים ,אז אחלה

,ולהתחיל לבנות את התא המנוע,ממש מסורבל העסק הזה... לא פלא שלא ראיתי רכב 1 כזה

במנוע חיפוש של poweredby_FFFFFF.gif

 

 

אני מעדיף להשקיע בשיפורים מאשר חיצוניות הרכב.

 

טוב תודה לכולם!!! עזרתם לי מאוד,אני לוקח בחשבון את כל מה שנאמר כאן! :roll:

שיהייה לכולם שבת שלווה ושקטה . ביי :wave:

×
×
  • תוכן חדש...