Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 206 XS


eli691
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו אין פגו אס אקס 5 דלתות? ראיתי רק 3 :\ ..2002+

אני יודע שהיא 110 ככוח סוס

כמה יש בגירסה הרגילה XT המאובזרת?

פורסם
206XS קיימת רק בגירסאת שלוש הדלתות.

השאלה השניה לא מובנת כ"כ. אתה מתכוון לדלתות? נפח מנוע?

 

אני מתכוון על הכוחות סוס..

פורסם
כן,

בXT 1.6 מותקן אותו מנוע

כנ"ל ב307 1.6 ובעוד כמה מרכבי הקונצרן

 

 

אז לXT יש מנוע של 110 כוחות סוס פשוט אותו מנוע רק הXS זה הקופה?????

פורסם

ויש לי עוד שאלה כדי לקנות אוטומט או גיר רגיל ....מה עדיף????? ואל תגידו לי זה כבר בחירה שלי כי ממש אין לי מושג אני רוצה לדעת חלק אומרים לי אחרי כמה זמן נמאס להחליף הילוכים ועדיף אוטומט רק גז וברקס

פורסם

ידני יותר חסכוני, יותר אמין וכמובן שמאפשר לך שליטה יותר טובה ברכב. מבחינתי- רק ידני.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
ידני יותר חסכוני, יותר אמין וכמובן שמאפשר לך שליטה יותר טובה ברכב. מבחינתי- רק ידני.

עידן

 

ומזה טיפרוניק ...זה מערכת שאני יכול לעביר הילוכים בלי המצמד?? עם כן כמה עולה להרכיב מערכת כזאת ב206XS? אם אפשר בכלל

פורסם

206 XS קיימת כיום רסת 3 דלתות - עד 2001 כולל חלק מן הדגמים - 90 כ"ס, 8 שסתומים.

מ-2001 הדגמים הממשיכים של הדגם היוצא - 110 כ"ס, 16 שסתומים.

עד 2001 היו דגמי XS מעטים בעלי 5 דלתות עם מנועי 1.6 ליטר, 8 שסתומים ו-90 כ"ס.

 

XT קיימת בגרסת 5 דלתות ובעבר היו דגמים מעטים בגרסת 3 דלתות.

המנוע היחידישנמצא בגרסה הזאת הוא מנוע 1.4 ליטר, 8 שסתומים עם 75 כ"ס.

מעולם לא הייתה גרסת XT ב-206 עם 110 כ"ס.

 

לעומת זאת קיימת גרסת XT ב-307 שבה שוכן מנוע 1.6 ליטר, 16 שסתומים עם 110 כ"ס.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

מעולם לא הייתה גרסת XT ב-206 עם 110 כ"ס.

.

מה אתה להגיד?

http://www.peugeot.co.il/206/

ולפותח השרשור,

הגיר האוטומטי שמגיע ב206 נקרא AL4

תעשה חיפוש ותגלה שהוא פתח לצרות.

הXS לא שונה מה XT רק בגיר ובמרכב.

שוב, תעשה חיפוש.

 

נ.ב

זה פורום, לא צ'ט אז תתנסח בצורה מתאימה בבקשה.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם
מה אתה להגיד?

 

יכול להיות שאחרי העידכון גרסא האחורנה הם הופיעו.

בכל אופן, בעבר הם לא היו קיימים עם 100 כוחות-הסוס.

 

 

לפי מה שמופיע שם- עכשיו גם יש גרסת XS 1.6 עם 3 דלתות וגיר אוטומטי. דבר שלא היה אף פעם.

 

 

נ.ב

זה פורום, לא צ'ט אז תתנסח בצורה מתאימה בבקשה.

 

לא זכור לי שאתה מנהל פה.

תשאיר את זה לאנשים המתאימים. :?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לא זכור לי שאתה מנהל פה.

תשאיר את זה לאנשים המתאימים. :?

כשאדם מעשן לידך במקום ציבורי,

אתה מעיר לו או מחכה לשוטר?

(במידה ואתה לא מעשן)

"I teach the fools some basic rules"

פורסם
כשאדם מעשן לידך במקום ציבורי,

אתה מעיר לו או מחכה לשוטר?

(במידה ואתה לא מעשן)

 

מעיר לו, לא מדווח על זה לכולם.

'הודעה פרטית' הייתה עושה זה טוב יותר מאשר להציג את זה בצורה כזאת.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

בתור סדר קטן , משנת 2002 נמכרה פה בארץ 206 עם מנוע 1.6 110 כ"ס 5 דלתות אוטומטית ברמת גימור XT

 

אני בעלים של אחת כזאת.

 

אם עדיפות שלך לאוטמטי , גרסה זאת עדיפה משמעותית מ1.4 (75 כ"ס מאוד חלשות).

1.6 206

×
×
  • תוכן חדש...