Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זאת אומרת 206 XS ? אולי התכוונת ל106 XS או XSI אבל עדיין לא מצאתי אחת שהיא עד יד שלישית ועד 140-150 ק"מ או אפילו פחות קילומטראץ' שזה הרצוי ולא המצוי.

לגבי 206 XS עם אתה מתכוון למנוע 1400 אז לא יודע, אם כבר אני קונה רכב אז הוא יהייה מעל 100 כ"ס ועם התנהגות כביש נאותה ושייתקרב לפחות לנתונים של ה106 XSI או ראלי או הרנו קליאו שהם נחשבות לרכבים מהנים מאוד לנהיגה עם התנהגות יוצאת דופן

עדיין לא מצאתי אחת כזאת

יש 2 רנו קליאו כרגע שעומדות על הפרק, אחת מודל 94' RSI עם 64 אלף ק"מ יד שלישית והוא רוצה עלייה 20000 אבל אני מפחד ששיחקו שם עם הקילומטראץ' הרכב לא מטופל במוסך מורשה והוא גר ברחובות ואני צריך למצוא יום ולנסוע לחור הזה.

השניה פה במרכז מודל 95' RSI יד שניה 135000 ק"מ מטופל במוסך מורשה והמחיר הכי נמוך שהוא יורד זה 21000 ש"ח ונראה לי שאפילו הוא נמצא בפורום פה, נראה לי שזאת מכונית שמורה מאוד וגם לפי השיחה שלי איתו הבנתי שהיא יוצאת דופן אבל גם יש אותי.

וואלה אני לא יודע מה לעשות, חשבתי אולי להתפשר על קורסה GSI ומצאתי אחת מודל 94' עם 100 ק"מ מהצפון בצבע אדום שכולה שריטות משני הצדדים אבל חישבתי את ההשקעה וגם לאחר מכן בדקתי במוסך מורשה UMI על הרכב ומסתבר ששיחקו בו בקילומטראץ' במשך השנים אז אמרתי לעצמי למה לי להסתכן?

אני רק מקווה שמתישהו יהייה לי רכב ספורט שמור וטוב שאני יקנה אותו המחיר מוצדק!

נמאס לי כל היום לחפש ולאתר לי מכוניות באתר יד 2, אשכרה נהייתי סוחר.

106Rallye S2 :onfire:

פורסם

התכוונתי ל-206XS ולא ל-106.

מנוע 1.6 ליטר בריא עם 110 כ"ס.

 

הקליאו הראשונה נראית לי קצת חשודה, קצת הרבה חשודה! הנשניה כבר יותר סביר.

 

אני עדיין נשאר עם ההמלצה שלי.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
כבעל אזרחות כפולה (צרפתית), אני יכול לצטט אימרה ארופאית ישנה: "רכב ספורט לא קונים מיד שניה!"...

ההגיון שעומד מאחורי הדברים הוא כי מי שקונה רכב ספורט גם מנצל אותו +, עכשיו בנושא ההשקעה שהמוכר שם על האוטו... תתפלאו אבל זה הבעיה שלו אלא אם כן מופיעות אופציות מהמפעל. יצחק לוי, אם כך, מיישר קו עם שאר העולם!!!

מחירון של דגם ספורט יותר זול מהדגם המשפחתי מהסיבה הנ"ל. אתם יודעים מה? יש הגיון מסוים אלא אם כן המוכר ביצע שיפוץ כללי ערב המכירה ואז המחיר צריך להיות מחירון + ההשקעה הנוכחרית (כנגד קבלות).

 

אני חושב שאתה טועה.

 

לרוב, רכב ספורט דווקא מטופל הרבה יותר טוב מרכב רגיל.

 

ברכב שלי לדוגמה, בחיים לא תשמע אימרה כמו "תחליף רק מה שחייבים" למכונאי.

 

וזה משפט שאני שומע על ימין ועל שמאל אצל אנשים קמצנים.

 

או כאלו שהתפוצץ להם צמיג אז הם מחליפים רק אחד ("השני ממש חדש, רק לפני שנתיים שמנו אותו!"), ושאר זוועות עולם.

 

מה זאת אומרת 206 XS ? אני רק מקווה שמתישהו יהייה לי רכב ספורט שמור וטוב שאני יקנה אותו המחיר מוצדק!

נמאס לי כל היום לחפש ולאתר לי מכוניות באתר יד 2, אשכרה נהייתי סוחר.

 

אחלה קנייה.

 

מצאתי לחבר קרוב אחת כזו ממש לא מזמן, יד שלישית, 80K על השעון, במחיר ממש מועט מעל למחירון.

 

אבל אין שום קשר בין אחת כזו לבין RSI...

 

ככל שהרכב ה"ספורטיבי" שאתה מחפש יהיה יותר ישן - כך יש פחות ופחות סיכוי למצוא אחד כזה.

 

אל תתייאש !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
למה? בגלל שאם יש היום דבר שנקרא מחירון וכן צריך להתייחס לכך,אנחנו היום לא נמצאים בסרט של מהיר ועצבני, אז נגיד והמחירון הוא 14-15 אלף אז בסדר לבקש 3000 - 5000 אלף אבל אדם שבא ואומר לך שהוא רוצה 24-22 אלף ש"ח ולא מוכן להתגמש טיפה,תסלח לי אבל זה חוצפה

 

הטעות שלך נובעת מכך שהמחירון אמור לשקף את המצב בשוק ולא לקבוע אותו!

 

מחיר שוק של רכב (או כל מוצר אחר) נקבע לפי יחס היצע-ביקוש.

גם אם ניקח את המחירון כבסיס, אם על כל רכב מדגם מסוים שמוצע למכירה יש 10 קונים ש"רבים" עליו, בעל הרכב יכול לדרוש מחיר מעל המחירון. כמה מעל? כמה שהקונה יהיה מוכן לשלם.

 

אם מישהו דורש 10K מעל המחירון ואף אחד לא מעוניין לקנות את הרכב שלו - אז הרכב לא שווה 10K מעל. לא לוי יצחק ולא אתה תקבעו מהו מחיר סביר לרכב כזה או אחר. רק כוחות השוק יקבעו את זה.

 

וכאן אנחנו נכנסים לעניין יותר פסיכולוגי-סוציולוגי שנקרא אפקט העדר. האפקט הזה בהחלט יכול ליצור מצב מלאכותי בו קיימת דרישה מוגברת לדגם ספציפי, לא בגלל שהוא המוצלח/טוב/משתלם ביותר, אלא בגלל שכולם רוצים מה שאומרים להם לרצות (או מה שיש לכל השאר).

העניין הוא שגם עם זה אין לך ממש מה לעשות. תעשה את ההחלטה כמה אתה מוכן לשלם על איזה רכב ולך על זה. תלונות לא יעזרו פה.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
הטעות שלך נובעת מכך שהמחירון אמור לשקף את המצב בשוק ולא לקבוע אותו!

 

מחיר שוק של רכב (או כל מוצר אחר) נקבע לפי יחס היצע-ביקוש.

גם אם ניקח את המחירון כבסיס, אם על כל רכב מדגם מסוים שמוצע למכירה יש 10 קונים ש"רבים" עליו, בעל הרכב יכול לדרוש מחיר מעל המחירון. כמה מעל? כמה שהקונה יהיה מוכן לשלם.

 

אם מישהו דורש 10K מעל המחירון ואף אחד לא מעוניין לקנות את הרכב שלו - אז הרכב לא שווה 10K מעל. לא לוי יצחק ולא אתה תקבעו מהו מחיר סביר לרכב כזה או אחר. רק כוחות השוק יקבעו את זה.

 

וכאן אנחנו נכנסים לעניין יותר פסיכולוגי-סוציולוגי שנקרא אפקט העדר. האפקט הזה בהחלט יכול ליצור מצב מלאכותי בו קיימת דרישה מוגברת לדגם ספציפי, לא בגלל שהוא המוצלח/טוב/משתלם ביותר, אלא בגלל שכולם רוצים מה שאומרים להם לרצות (או מה שיש לכל השאר).

העניין הוא שגם עם זה אין לך ממש מה לעשות. תעשה את ההחלטה כמה אתה מוכן לשלם על איזה רכב ולך על זה. תלונות לא יעזרו פה.

 

 

כל הכבוד!!! אתה צודק לחלוטין ומה עוד שעל באמת רכב שנוסע טוב על הכביש ללא בעיות וממש נקי אז הרכב שווה סכון מסויים מעל המחירון וזה נכון מאוד.

הבעיה שאנשים חושבים שהם יכולים לבקש הון תועפות מעל המחירון והם פשוט לא צודקים כי כמה כבר אפשר לשלם לרכב משנתון 94-96 ועם עד 140 אלף ק"מ ופחות, זו שאלה טיפשית, אבל פשוט נמאס קצת אתה יודע

תודה על הכל

106Rallye S2 :onfire:

פורסם
הבעיה שאנשים חושבים שהם יכולים לבקש הון תועפות מעל המחירון והם פשוט לא צודקים...

 

אם הם צודקים או לא זה עניין מאוד פשוט ולא קשור למחשבה.

אם הם הצליחו למכור את הרכב במחיר ה"מגוחך" הם צודקים.

אם הם מכרו את הרכב במחיר שקרוב יותר למחירון - הם לא צודקים.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

×
×
  • תוכן חדש...