Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחר שקיבצתי די הרבה (מאוד) דעות על חלקים מוצרכים בטיפול ועוד,הגעתי למסקנה לרכוש שמן לרכב מתוצרת SHELL SULLY SYNTH 5W40 (לאחר שדיברתי עם יפים שהוא מהנדס רכב די גדול בארץ) והוא המליץ לי על השמן הנ"ל ודיברתי עם עוד בעלי מקצוע שאמרו שאין שום בעיה עם מעבר מ5W30 ל5W40 וזה אפילו עדיף בארץ שלנו רכשתי שני גלונים של 4 ליטר כל אחד(באסה אין 5) ושמתי גם תוסף של SHELL לשמן ככה שבסופו של יום הצטרכתי גלון 1 ועוד תוסף של 400 מ"ל מה שבדיוק התאים לאגן השמן.

הטיפול הכולל בוצע במאזדה מוסך דוד ביד אליהו (מוסך שאני מטפל בו 5 שנים כבר)

הטיפול כלל:

1.החלפת מסנן שמן

2.החלפת מסנן דלק

3. 2סטים של רפידות לצמיגים אחוריים.

4.תיקון ריח שהגיע מהמזגן ע"י התזת ספריי מיוחד למערכת.

5.החלפת שתי פנסי חזית שדהו לי משום מה (במסגרת האחריות)

6.קניית תוסף דלק LM והוספתו על מיכל כמעט מלא (שלא יהיה חזק מדי למערכת)

ס"כ הטיפול-1010

לאחר הנחה-851.

מנהל המוסך הצהיר בפניי כי לא מכיר את השמן וכו' אבל אני העדפתי לשים אותו בכל מקרה כי קיבלתי עליו המלצות ממש חמות וגם קיבלתי את השמן כולל הובלה עד המוסך (2 כובעים של SHELL/FERARI ועוד סט עטים של פאררי/של.

 

בסה"כ לאחר די הרבה מלחמות הוסכם להחליף לי את הפנסי חזית כי יש לי קסנון ברכב ולא רצו ל"התעסק" אך מכיוון שבעל המוסך חבר של אבי הוא הסכים בסופו של דבר.

 

חוות דעת:רכב סוחב מצויין,מניע יפה וחזק,סוחב יפה מאוד ומרגיש במהירויות שיוט יותר שקט לא יודע למה(אולי השמן אולי הפילטרים).

בכל מקרה בעיה אחת נשארה והיא שהמזגן לא מעביר את עצמו לECO AC (גם לאחר שהמיכל מתרוקן כמו שכמה טענו פה) אם למישהו יש עצה גם בכלליות אשמח.

תודה לחברי הפורום שדי "שיגעתי" אותם במהלך השבוע.

mazda 3 sedan 2.0 150bhp

 

×
×
  • תוכן חדש...