Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שבירת מיתוסים - מיקום צינור יניקה


שימו לב! השרשור הזה בן 6166 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הצלחתי לשכנע את האחראי מעבדה שלנו שישחרר לי שעון לחץ דיפרנציאלי

 

הרבה זמן שקלתי לקנות אחד כזה אבל לאחר מחשבה ארוכה והרבה חיפוש הצלחתי לאתר אחד באוניברסיטה.

 

השעון המדובר הוא בטווח של 0-2 CM מים ולכן הוא בטווח רק עד 60 קמ"ש.

 

פרטים:

http://www.dwyer-inst.com/htdocs/pressure/Series2000Price.cfm#CRA

 

לא לשכוח השעון הוא דיפרנציאלי מה שאומר שינוי לעומת לחץ אטמוספרי.

 

אבל יותר מזה לא צריך.

 

מחוסר זמן (תקופת מבחנים) נמדדו רק 3 נק

 

התוצאות לפניכם :

 

2.jpg

 

מכאן ניתן להבין את יעילות הראם אייר, וכל הצנורות שמובילות לפילטרים פתוחים.

 

ההתקנה אפילו לא קרובה לנק' סטגנציה, כל מצב אחר הוא אשליה אופטית.

 

אם יש לך פילטר פתוח ואתם רוצים לתעל אויר קר נתתי לכם גם כמה נק' למחשבה.

 

כאן גם ניתן לראות את עליונותו של פילטר האינבוקס.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד :mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

האם ניתן למדוד לחצים גם בתוך תא המנוע בחלקו העליון, או שמה שרשמת מתייחס לחלק הפנימי ?

מכיוון ש"חטפתי" הרבה ביקורות בניסוי הקודם שערכתי, בגלל שהמלצתי על INBOX, אהבתי את משפט הסיכום שלך שזהה לסיכום שלי:

 

כאן גם ניתן לראות את עליונותו של פילטר האינבוקס.

 

לדעתי, שילוב שני הניסויים שמדדו טמ"פ (אצלי) ולחצים (אצלך) מראה בוודאות שהסיכום הזהה של שנינו נכון.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד :mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

האם ניתן למדוד לחצים גם בתוך תא המנוע בחלקו העליון, או שמה שרשמת מתייחס לחלק הפנימי ?

מכיוון ש"חטפתי" הרבה ביקורות בניסוי הקודם שערכתי, בגלל שהמלצתי על INBOX, אהבתי את משפט הסיכום שלך שזהה לסיכום שלי:

 

 

 

לדעתי, שילוב שני הניסויים שמדדו טמ"פ (אצלי) ולחצים (אצלך) מראה בוודאות שהסיכום הזהה של שנינו נכון.

 

ליאור

 

זה נכון רק בתנאי שמובילים תיעול לאינבוקס מאיזור פנסי הערפל.

לדעתי אם לוקחים סיכון וממקמים את הפילטר הפתוח עצמו שם זה יכול לשפר את המצב של היניקה אבל הסיכון של המים בחורף.. לא בטוח שזה שווה את זה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע האם זה מוכר לכם - אבל זו סידרת ניסויים מאלפת :-)

 

http://www.msprotege.com/forum/showthread.php?t=100489

 

זה מוכר, המקור הוא מAUTOSPEED.CO.AU.

 

המבחן שערכתי לקוח משם ולא אני המצאתי אותו. אני רק משליך אותו על הרכב שלי.

 

מגנליק באינצ'ים לא יצא למצוא זמין אז השתמשתי בס"מ שהטווח שלו קטן יותר ב חצי ס"מ.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער להגיד לכם, אבל לזרוק מספרים לא הופך אף אחד לאיינשטיין.

דרך אגב, השרשור הזה מזכיר לי שיחות עם אנשים שנה ראשונה-שנייה לכלכלה, פתאום הם יודעים את כל הסיבות הנכונות למצב המשק.

אחרי 20 שנה, פתאום הם מגלים שהם לא יודעים כ"כ.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער להגיד לכם, אבל לזרוק מספרים לא הופך אף אחד לאיינשטיין.

דרך אגב, השרשור הזה מזכיר לי שיחות עם אנשים שנה ראשונה-שנייה לכלכלה, פתאום הם יודעים את כל הסיבות הנכונות למצב המשק.

אחרי 20 שנה, פתאום הם מגלים שהם לא יודעים כ"כ.

 

אתה צודק,

 

לדעתי פעם הבאה אני אשמור את המידע לעצמי :oops:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרמן, אל תתבאס, ניסוי וטעיה זה א.ב של כל מדען.. ובלעדי אנשים כמוך שחקרו, ניסו, טעו, תיקנו ,וניסו שוב ושוב היינו עדיין חושבים שהעולם שטוח...

לגבי הניסוי שלך אני מאמין שאם היו כל האמצעים המתאימים היה יוצא יותר טוב, או אפילו אם הייתם מתאמים אתה ו4RUNNER את הניסוי הייתם מפיקים ממנו יותר.

כל הכבוד.:wink:

אגב, מדע ופילוסופיה תמיד הולכים יחד, וROY פשוט מתפלסף יותר טוב ממך.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורון,

ככל שאתה רואה יותר סנטימטרים זה אומר שיש יותר לחץ אוויר באיזורים האלו.

ומה שהרמן מנסה להגיד שבאיזור של פינה עיליונה של מכסה מנוע יש בקושי לחץ אוויר לכן מיקום של כונס אוויר שם הוא כנראה לא הכי יעיל.

 

אבל מה שחבריה באוסטרליה אומרים, ובצדק, צריך למדוד את הלחץ לא כלפי אוויר "רגיל" אלא כלפי לחץ שנמצע מתחת למכסה מנוע באותה נקודה בדיוק.

 

אבל יש סיכוי לא קטן שמה שנקבל שהפרש לחצים יהיה שלילי דווקא - ז"א האוויר ידחף מתוך תא מנוע החוצה..........

וזה בגלל שנקודה הזו יש לחץ אוויר נמוך מאוד ומחת למכסה מנוע בד"כ יש דווקא די הרבה לחץ.......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החברה באוסטרליה כנראה עושים שימוש נכון ביסודות האוירודינמיקה(לחצים סטטיים ודינמיים),

ולגבי המדידות שהוצגו בתחילת השרשור, הרי הלחץ האטמוספרי משתנה מנק' לנק' על פני

כדור הארץ .

וברוח זו הרי עוד אפשרות ,אפשר להתקין אינטרקולר (אפילו קטן של אונו טורבו)בחזית ולהוביל ממנו

צינור מבודד לכיוון המצערת .מובטח כי האויר יהיה קר כקרח, ובהתאם גם נצולת החמצן שבאויר.

כמובן שיש צורך בהתקנת פילטר לפני האינטרקולר(פתוח).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. החברה באוסטרליה כנראה עושים שימוש נכון ביסודות האוירודינמיקה(לחצים סטטיים ודינמיים),

ולגבי המדידות שהוצגו בתחילת השרשור, הרי הלחץ האטמוספרי משתנה מנק' לנק' על פני

כדור הארץ .

 

2. וברוח זו הרי עוד אפשרות ,אפשר להתקין אינטרקולר (אפילו קטן של אונו טורבו)בחזית ולהוביל ממנו

צינור מבודד לכיוון המצערת .מובטח כי האויר יהיה קר כקרח, ובהתאם גם נצולת החמצן שבאויר.

כמובן שיש צורך בהתקנת פילטר לפני האינטרקולר(פתוח).

 

התייחסות:

1. הלחצים על כדרה"א אכן שונים מנקודה לנקודה אבל הלחץ שנמד הוא GAGE ולא ABSOLUTE ככה שזה לא ממש משנה.

2. לגבי הקולר אזי אני יכול להגיד שהרעיון בבסיסו טוב אבל עקב הפרשי טמפ' מאוד נמוכים בין האוויר בקולר לבין האוויר החיצוני הנצילות שלו תהיה מאוד נמוכה ואתה תפסיד נפילת לחץ. ככה, שכאן אתה רק מפסיד.

בכלל בזרימה הרעיון הוא כמה שפחות אביזרים בקו (הדרך) ככה עדיף.

במכוניות מוגדשות הסיפור אחר מכיוון ששם האוויר שמתחמם במגדש הוא עשרות מעלות גבוהה יותר מהאויר החיצוני וכך מתפנה יותר חום.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6166 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...