Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט האם לקחת את האוטו למוסך לניקוי כיון ושיפוץ קרבורטור

או כבר לקנות מפירוק קרבורטור

כמה אמור לעלות לי תיקון

וכמה אמור לעלות לי קניה מפירוק בערך

פורסם

עדיף לעשות לו שיפוץ וניקיון אצל מכון לקרבורטורים..

אם יש לך מישהו שאתה מכיר חבר למשל שמבין בקרבורטורים אז אתה יכול לעשות את כל זה ממש בזול רק ליקנות קיט שיפוץ קרבורטור ומבצעים ניקיון יסודי מפרקים את הקרבורטור לגורמים ומרכיבים. ואז התוצאה ממש טובה. לא מזמן אני ודוד שלי פירקנו קרבורטור כזה של סובארו 82 שנימצא בבאגי שיפצנו אותו ממש קל ובסוף התגובה של המנוע הייתה יותר טובה בהרבה...

 

אם אין בקרבורטור שלך חופש בציר הפרפר אז אין צורך להחליפו במשופץ/חדש עדיף לפרק אותו ולשלוח למכון קרבורטורים אם אין לך ידע או חבר שיעזור..

פורסם

אכן עדיף לשפץ הקרבורטור שלך כי יתכן שקרבורטור מפרוקי רכב גם יהיה מלוכלך או פגום.

שיפוץ קרבורטור במכון מקצועי שלאחר מכן גם מכוונו היטב בעזרת אנלייזר גזי פליטה יקטין משמעותית את צריכת הדלק וישפר את פעולת המנוע.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...