Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב זמני לקיץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה עלה במוחי רעיון לקנות מכוניות לחודשי הקיץ בלבד- כלומר יוני,יולי ואולי גם אוגוסט.

אני יוצא מנק' הנחה שאני לא ימצא שום עבודה בזמן הזה, במצב כזה הסכום שיש לי הוא 1800 ש"ח.

בהנחה שעלות ביטוח חובה לרכב כזה תעלה לי 2500 ש"ח לשנה, הרי של-3 חודשים היא תעלה לי 833 ש"ח בקירוב.

האם יש לי סיכוי למצוא מכונית בסכום שיש לי ולממן גם ביטוח חובה? במקרה כזה, כמה כסף ישאר לי לדלק וטיפולי מוסך?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לך 1800 ש"ח.

חישבת שהביטוח יעלה 833 ש"ח.

כלומר אתה נשאר עם 967 ש"ח.

העברת בעלות תעלה לך 181 ש"ח. כלומר אתה נשאר עם 786 ש"ח לקניית רכב.

 

אם תקנה רכב ב-86 שקלים, ישארו לך 700 ש"ח לדלק, יישור קו וטיפולים.

אם תקנה רכב ב-786 ש"ח (הלכתי על התקציב היקר לצורך חישוב בלבד) לא ישאר ל כסף לא לדלק ולא לטיפולים, שלא לדבר על יישור קו.

 

ישנה בעיה נוספת - את הביטוח אתה צריך לשלם מראש, ולא "פר חודש".

 

אתה בטוח שהתרגילים האלו בחשבון קשורים לפורום רכב ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בו נגיד שהרכב יעבוד מעולה ולא יהיה צורך בטיפולים כלשהם.

שמעתי שיש רכבים שעולים בסביבות ה-500 ש"ח, אתם חושבים שבמקרה כזה כדאי לי לקנות רכב?

 

אנשים אני יודע שזה מגוחך כל הסיפור משום שהתקציב שלי כרגע מאוד מוגבל, רק רוצה לשמוע חוות דעת.

 

נ.ב- מזה יישור קו? והאם אני יכול לשלם ביטוח חובה רק ל-3 חודשים או שאני צריך לשלם כבר על שנה?

פורסם

לא הבנתי משהו בסיסי בכל הרעיון הזה - למה לך לקנות רכב לחודשי הקיץ בלבד? כבר עדיף לנסוע במוניות.

פורסם

שמעתי שיש רכבים שעולים בסביבות ה-500 ש"ח,

רכב שעולה 500 ש"ח ישאיר לך רק 286 ש"ח ליישור קו, דלק וטיפולים, ובהמשך שיפורים.

 

לכן כדאי להתמקד בהמלצה הזו:

 

 

אם תקנה רכב ב-86 שקלים, ישארו לך 700 ש"ח לדלק, יישור קו וטיפולים.

 

פתח שרשור בפורום הייעוץ, פרט מה חשוב לך ומה הדרישות לך מהרכב (ביצועים, בטיחות, הנאה מנהיגה, קבריולה, שטח, פוזה, יכולת התנעה ושמירה על מנוע עובד וכו') וקבל תשובות רציניות.

 

 

אנשים אני יודע שזה מגוחך כל הסיפור

אז למה אתה ממשיך ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אתה יכול לקנות את הרכב של מוישה אופניק. בטח הוא קיבל גטס בליסינג.

 

בדרך כלל אני שונא אנשים שאומרים בציניות 'סע באוטובוסים' לאנשים על תקציב של, נניח, 10K שקל נטו לרכב. (כי אפשר לקנות רכבים טובים בסכום הזה, אפילו עם מזגן ולנסיעות בין עירוניות פה ושם).

 

אבל ב-500 שקל? סע באוטובובים. יהיו לך תקלות ובלת"מים.

 

 

 

אביעד

פורסם

מה לגבי תקציב קצת יותר ריאלי כמו 7K לרכב לבד?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נ.ב- מזה יישור קו? והאם אני יכול לשלם ביטוח חובה רק ל-3 חודשים או שאני צריך לשלם כבר על שנה?

 

יישור קו זה טיפול \ סדרת טיפולים כדי להביא את הרכב למצב תקין או אפילו תקין +

 

הבחור יצא מנקודת הנחה הגיונית לחלוטין שבתקציב כזה אתה לא תקנה רכב במצב תקין.

 

דעתי על השאלה -

תקציב מועט מידי. ובאמת שעדיף שתיסע באוטובוסים. כי רכב בתקציב כזה אמנם אתה יכול למצוא.. אבל "טוב" זה לא משהו שתרבה להגיד עליו. יישור קו וטיפולים שאולי תצטרך - לא חבל על הכסף?

GS300.

פורסם

עוד תוספת חשבונית קטנה.

 

מכיוון שיצא לי כבר לבטח רכב למשך חודש אחד, כשהביטוח הוא לא לשנה שלמה - המחיר הרבה יותר יקר ולא מהווה החלק היחסי מתוך המחיר לשנה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אוייש עזוב לקנות רכב

פשוט תזכיר רכב, כמה כבר עולה 1000 ש"ח לחודש?

תחשוב הוא גם יותר חדש יותר נעים.

 

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

השכרת רכב לחודש עולה למעלה מ-2000 ש"ח. יש לו 1800.

וצריך להחזיר את הרכב עם מיכל דלק מלא.

 

 

מסקנה -

 

 

מרצדס עם נהג. (של אגד).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

 

 

אז למה אתה ממשיך ?

 

אני המשכתי כי רציתי לראות מה אתם חושבים.

 

טוב חבר'ה תודה על העצות באמת לא כדאי אולי אני יברר בחברות השכרת רכב אם אני יכול למצוא משהו לחודש בתקציב שיש לי למרות שכמו שהאדריכל כתב זה יהיה קצת קשה ואולי אף בלתי אפשרי.

 

נ.ב- אני כ"כ רוצה רכב גם בגלל שאני שונא לנסוע באוטובוס, גם בגלל שההורים לא מרשים לי לנסוע בשלהם לבד, גם בגלל שיש לי בי"ס ואני רוצה לחסוך זמן יקר והכי חשוב- בשביל הכיף:lol:


×
×
  • תוכן חדש...