Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב זמני לקיץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הייתי במצב דומה מאוד לשלך כשהייתי בן 17.

 

מאוד מאוד רציתי רכב, הלכתי לבדוק כמה מכוניות שעלו גרושים - רנו 5 מודל 76, אוטוביאנקי 78, מיני 76, ועד כמה. מדובר על אמצע שנות ה 90, והמכוניות האלו היו אז משהוא כמו אונו וג'אסטי היום.

 

היה לי קצת יותר כסף ממה שיש לך, ועדיין אחרי שחשבתי בהיגיון והתייעצתי עם ההורים, החלטתי לוותר על זה.

 

אתה בן 17, ובגיל כזה רוב האנשים עדיין תלויים מאוד בהורים.

האם סיפרת להם על כוונתך לקנות רכב לחודשיים ב 1800 ש"ח ? אחרי שבירת חיסכון- 3800 ש"ח

אני מציע לך לדבר איתם, לנסות לשכנע אותם לתת לך לנהוג פה ושם ברכב המשפחתי, בסך הכל הם כן רוצים שתלמד לנהוג, ואם הם סומכים עליך ויודעים שאתה נוהג רגוע ובאחריות, לא אמורה להיות עם זה שום בעייה. הסיבה העיקרית שההורים לא נותנים לי לנהוג היא בגלל שזה הנוהל, כלומר גם אחים שלי לא קיבלו בגילי לפי דבריהם ולתת לי את הרכב בגיל כזה תיצור הפליה. מה גם שאני לא אוהב להיות תלוי באחרים.

בכסף שיש לך, תוכל לתדלק את הרכב, בזמן שהוא אצלך. אמרתי להם שאני ישלם על הדלק לא עזר

 

אם אתה רוצה בכל זאת רכב משלך, תוסיף לחישובים שלך עוד כמה דברים, שלא חשבת עליהם :

 

בוא נניח ואתה מוצא רכב מניע ונוסע בסכום כזה.

1. טסט - כנראה יהיה הרכב שלך בן יותר מ 19 שנה, מה שאומר טסט כל חצי שנה. הרכב שתמצא, בספק אם יהיה עם טסט ליותר מכמה חודשים, כי בעל רכב ב 1000 ש"ח אחרי שהשקיע 600 ש"ח במעבר טסט, בדרך כלל לא ימכור אותו ישר אחרי זה. ברכבים בהם אני מתעניין, בכולם, הטסט נגמר בעוד יותר מחודש. אחרי חודש אני מתכנן להשבית את הרכב.

 

2. ביטוח צד ג'- למרות שמבחינת החוק מותר, מכל שאר הבחינות אסור להזיז שום רכב ללא ביטוח צד ג'. אתה כנראה נהג לא מאוד מנוסה, מה גם שנהג מנוסה מאוד עלול לעשות טעויות לפעמים. נניח אתה עומד ברמזור, הרגל שלך החליקה על הקלאץ, התנגשת בפגוש של פורשה קיין שעומדת מלפניך, לפגוש נגרם נזק קל שמוערך ב 5000 ש"ח. האם תוכל לשלם את זה? אני יחשוב על זה, תודה.

 

3. לתדלק מיכל דלק מלא ברכב ממוצע עולה 250 ש"ח. בנסיעות עירוניות קצרות - בית ספר, חברים, בהערכה כללית המיכל מספיק לשבוע עד 10 ימים. הרכבים שעומדים על הפרק מאוד חסכוניים, אם יגמר כסף לדלק לפני הזמן אני ישבית את הרכב.

 

לדעתי, ואני מדבר מניסיון, כי יש והיו לי מספיק מכוניות ישנות וזולות, תקציב סף לקניית מכונית נוסעת ושמישה עומד על 5000 ש"ח לפני כל ההוצאות הנלוות. אקח סיכון:|

 

את המכונית יש לבחור בקפדנות רבה ביותר, הסיכוי ליפול על משהו, שיושבת אחרי שבוע גדולים מאוד.

מצטער שיצא ארוך, פשוט בתגובות שלך ראיתי את עצמי בגיל 17.

 

תודה על העצות:wink:

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי אתה עושה שטות שיכולה לעלות לך מאוד ביוקר (3800 ש"ח בהתחלה ואולי אף יות מזה).

חבל על הכסף עדיף שתשים אותו באיזה פקדון ותקבל כמה גרושים מאשר שתזרוק את כולו.

איזה הנאה אתה חושב שתקבל מרכב ב 2500 ש"ח חוץ מחום אימים בקיץ וסירחון של דלק ושמני מנוע רעש טרקטור כסאות מקרקשים במקרה הטוב ומתפרקים במקרה הרע (ואני כבר לא מדבר על הבושות כשתיתקע איתו ועוד אם חבריך),מי שמוכר רכב בסכומים הנ"ל בדרך כלל לא טיפל ברכב וזהו השלב המקדים(דג פראיירים ) לפני מכירתו למגרש ב 500 ש"ח לחלקים.

רכבים כאלו במצב טוב בדר"כ לא נמכרים אלה נשארים אצל בעליהם בתור אספנות וכדי למצא אחד במצב טוב תצתרך יותר מחופשת קיץ והרבה שכנוע.

הישור קו שתצתרך לעשות יעלה כמו הסכום שציינתה ואולי אף יותר

אתה רוצה לנהוג שפר את המחשב, תקנה הגה טוב למחשב ומשחק מחשב(חינם מהMULE).

אתה נהג ממש צעיר וחדש ועוד עם גרוטאה אז שוטרים לרוב יחפשו אותך אז תשאיר קצת כסף לדוחות.

ואם חס וחלילה תעשה תאונה אפילו הקטנה ביותר (תשרוט איזה מרצדס) אז ההשתתפות העצמית שלך תהיה בערך 1500 ש"ח.

שמור את הכסף , תשתמש בתחבורה ציבורית ,אם באמת תצתרך אז תקח מונית ,ואם תהיה לחוץ ממש אז תשכיר רכב עם חבר ליום יומיים ושחרר לחץ.

בהצלחה!

פורסם

טוב אם יש משהו שאני הכי שונא זה שאחרי שתכננתי משהו בקפידה אני נאלץ לבטל הכל. למה?

1. החשש מתרמית.

2. החשש מטיפולים לרכב.

3. שער הדולר נמוך מדי.

 

אז לפחות לבנתיים, אולי עד שהדולר יתפוס קצת גובה, אני לא קונה שום רכב. ותודה לכל האנשים שעזרו לי להגיע להחלטה שזה פשוט לא כדאי (אתם בפורום, אימי, ואחותי).

 

אם יהיה לי מזל ואני ימצא חברה (או מישהו פרטי) שישכירו לי רכב למרות גילי הצעיר זו באמת תהיה הזדמנות "לשחרר לחץ".

פורסם

1. החשש מתרמית. אכן יש לא מעט חברות קש שנוכלים מקימים במיוחד לתרגילי עוקץ מתוחכמים כאלו.

2. החשש מטיפולים לרכב. אכן, החשש מוצדק. לא מן הנמנע שרכב ב-1800 ש"ח ידרוש תחזוקה כלשהיא.

3. שער הדולר נמוך מדי. דווקא לא. שער הדולר הנמוך גורם לירידה המחיר רכבי סלון אמריקאים, דבר היכול לגרור הוזלה גם בשוק המשומשות. אולי כדאי לחכות בכ"ז.

אז מה היה לנו ?

שני סעיפים נגד.

סעיף אחד בעד.

הילד, מה לקח ? כלום ?

 

אז זה 1800 ש"ח.

 

או בקיצור - טוב עשית שירדת מהרעיון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

שמעתי שיש רכבים שעולים בסביבות ה-500 ש"ח, אתם חושבים שבמקרה כזה כדאי לי לקנות רכב?

 

תלוי כמה הוא שוקל ואם תוכל להגיע לסוחר הברזל בנסיעה.

 

שווה לבדוק גם כמה זמן טסט יש לו וכמה דלק יש במיכל (את הדלק תוכל למכור בכ 40% ממחיר הרכב ואת אגרת הרישוי ניתן לבקש בחזרה אם מורידים את הרכב מהכביש).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אז מה היה לנו ?

שני סעיפים נגד.

סעיף אחד בעד.

הילד, מה לקח ? כלום ?

 

אז זה 1800 ש"ח.

 

או בקיצור - טוב עשית שירדת מהרעיון.

 

בקשר לשער הדולר- אני מתכוון שהדולרים שיש לי כרגע לא שווים הרבה לכן חבל להפוך אותם כעת לשקלים.

 

אהה וזה לא היה 1800 אלא 3800

פורסם

חשבתי שזה 1800 בלבד, ולכן לא המלצתי על זה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=158652

 

בכל מקרה, וקצת ברצינות - טוב שירדת מהרעיון בלי ללמוד לקח על בשרך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0


×
×
  • תוכן חדש...