Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך עדיף לעלות על במפר גבוה או לחילופין כביש משובש מאוד?


bendy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

האוטו שלי דיי נמוך ומענין אותי לדעת איך הצורה הכי טובה לעלות על במפר או כביש משובש מאוד:

א. הילוך שני נסיעה איטית מאוד

ב. הילוך ראשון נסיעה איטית מאוד

ג. הילוך שני עם קלאץ לחוץ נסיעה איטית מאוד

ד. בניוטרל נסיעה איטית מאוד

 

מה אתם אומרים? איך הצורה ליסוע שהכי פחות תפגע במכלולי הרכב? גיר וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי טוב שתרד מהרכב ותדחוף אותו מעבר לבמפר.:screwy:

כך אתה חוסך 2 דברים:

הראשון- אין משקל על הרכב כך הוא יהיה גבוה ב- 0.32 ס"מ מאשר שאתה יושב בתוכו.

שנית- בעת ירידה מהרכב אתה צריך לכבות אתת הרכב וכך תחסוך דלק.

 

 

ירון מאיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה מוזרה בהחלט. בוודאי שבנסיעה איטית ככל האפשר, עדיף בלי גז ובלי ברקס כדי שהרכב יהיה FLAT ולא יטה אחורה או קדימה. ממש לא משנה באיזה הילוך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב ממש נמוך, לחיצה על הגז על מנת להרים את האף יכולה לעזור.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...