Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה התקנתי בסמוראי קומפוננט פולס של מורל, ויש לי HU של KENWOOD KDC-MP4033.

 

בנוסף יש כרגע 2 רמקולים 6X9 שיושבים בתיבות הקטנות שמוכרים באוטו דיפו - והם נשמעים די רע...

 

אני רוצה להעיף את ה 6X9 ולהוסיף סאב קטן והגברה לקומפוננט ולסאב.

הבעייה העיקרית שלי היא מקום - הג'יפון הזה כל כך קטן ואין בו מקום לכלום.

 

איזה מגבר מומלץ?

איזה סאב מומלץ?

איזה תיבות מספיק קטנות כדי לנצל את הסאב?

 

דגש על צלילים מדוייקים ולא מרוחים מהסאב,

אני רוצה להשקיע מקסימום 1000 ש"ח - אין לי בעייה לקנות יד שנייה

 

תודה מראש לכל העונים 8)

פורסם

http://www.mac-audio.de/produkte/produkte_detail.asp?grp=6&ser=17&nr=1310220&lang=EN

סאב. צריך לעלות בסביבות ה 700 ש"ח. קטנטן ונותן אחלה באס.

ב 300 ש,ח נוספים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=144740

לבחור יש אחלה מגבר למכירה.

אני מאמין שתוכלו להתמקח טיפה.

בתכלס יצא לך אחלה מערכת ב 1000 ש"ח +/-

פורסם

את המגבר בסמוראים מתקינים עד כמה שאני יודע מתחת לדשבורד מול הנוסע שליד הנהג.

ואם הסמוראי שלך הוא סגור אתה יכול לתלות את ה6*9 שלך מאחורה כמו שכולם עושים בסמוראים.

בקשר לסאב קשה לי האמת למצוא לו מקום המיועד לו, הסמוראי נורא קטן כפי שציינת וכפי שאני מכיר אותו, ולא נראה לי שתצליח לדחוף לשם סאב. וגם עם כן, עם תצא עם הסמוראי לטיולים תצטרך כל פעם לנתק אותו.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

אם יש לך את הזמן והכוח להשקיע אתה תמיד יכול לדחוף את הסאב בדלת האחורית ראה את השירשור של ההתקנה בקאיה

HU: Pioneer 880prs, Component: mbq-qsc216 Rear: mbq RUA 216 Amp1: p.g x400.1Amp2: MBQ PAB4100 Sub: Infinity kappa perfect 12.1

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מה אתם אומרים על המפרט הבא:

קיים כרגע:

קומפוננט פולס של מורל

HU של KENWOOD KDC-MP4033

ולהוסיף:

1. מגבר JBL או אינפיניטי מהדיוטי פרי

2. סאב של JBL GTO 804 8 אינץ' שמתאימה לו תיבה סגורה 8.5 ליטר (אני מאמין שאצא מקום לתיבה כזו).

 

האם נראה לכם מתאים?

המגבר לא חזק מידי לפולס? (הבנתי שהפולס נהיים צווחניים אם מגבירים אותם מידי, וגם עשיתי בדיקה עם מגבר פשוט יחסית והסאונד היה די צווחני ולא מדוייק כמו שהוא עכשיו ללא מגבר).

×
×
  • תוכן חדש...