Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלילה ל 30 יום + משפט על מהירות - עזרה !!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפניי יומיים נסעתי בכביש הערבה מצפון לדרום , בצד הדרך הבחנתי בניידת סובארו B4 לבנה אשר חונה בצידו של הכביש בצורה אלכסונית-אופקית לכביש , כאשר הבחנתי בשוטר הוא היה עסוק בכתיבת דו"ח למכונית אחרת ותוך כדי לדבריו לזר על רכבי דרך החלון השני של הרכב השיטור שבו ישב . הוא טען שנסעתי במהירות גבוהה מהמותר וזאת לאחר שלזר על הרכב על חלקו האחורי , לאחר "מרדף קצר" הוא עצר אותי והציג לי את נתוני הקריאה של המכשיר . הוא הציג מרחק 214- ומהירות של 141 . קבלתי שימוע מול קצין משטרה אשר שלל את הרשיון ממני ל 30 יום וכמו כן דו"ח עם זימון למשפט ב 8.12 .

 

אבקש את עזרכתם ... האם יש עילה לביטול הדו"ח ? כיצד עלי לנהוג ? להגיע למשפט ? לבקש להעבירו ? לקחת עורך דין ...? האם ישנה אפשרות להקלה בעונש ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

1. מה אמרת לו ? הודית בצורה כלשהי?

2. הוא לזר עליך דרך שמשה סגורה או פתוחה? אם השמשה הייתה סגורה כל עורך דין טוב יוכל להוציא אותך מזה.

3. לא ברור לי. הוא היה עסוק עם נהג אחר , עזב הכל , רדף אחריך ,עצר אותך והראה לך את המהירות ? לכאורה זו אכן תפיסה מאחור , כי המרחק שלילי , אבל מאוד תמוה.

4. הוא שמר איתך על קשר עין בכל ה"מרדף" ? אם לא , מצבך משופר.

 

הכי חשוב זה מה אמרת לו ומה מתוך זה הוא רשם.

 

קח עו"ד , הגש בקשה מיידית לקבלת הרשיון חזרה .

 

עוד פרטים :

 

http://www.topspeed.co.il

http://WWW.SPEEDTRAPS.CO.IL

פורסם
1. מה אמרת לו ? הודית בצורה כלשהי?

2. הוא לזר עליך דרך שמשה סגורה או פתוחה? אם השמשה הייתה סגורה כל עורך דין טוב יוכל להוציא אותך מזה.

3. לא ברור לי. הוא היה עסוק עם נהג אחר , עזב הכל , רדף אחריך ,עצר אותך והראה לך את המהירות ? לכאורה זו אכן תפיסה מאחור , כי המרחק שלילי , אבל מאוד תמוה.

4. הוא שמר איתך על קשר עין בכל ה"מרדף" ? אם לא , מצבך משופר.

 

הכי חשוב זה מה אמרת לו ומה מתוך זה הוא רשם.

 

קח עו"ד , הגש בקשה מיידית לקבלת הרשיון חזרה .

 

עוד פרטים :

 

http://www.topspeed.co.il

http://WWW.SPEEDTRAPS.CO.IL

 

1. אל הודתי בפניו בעבירה שיוחסה לי , הסברתי לו שראיתי אותו ולכן גם שמרתי על מהירות תקינה . כמו כן הוא לא רשם את המרחק שבו הוא מדד אותי .

2. הוא לא ציין בפני אם השמשה הייתה פתוחה או סגורה , השמשה שדרכה הוא לזר על רכבים הבאים ממולו הייתה פתוחה , אני לא יודע לומר אם גם זו שדרכה לזר (שמשת הנוסע) הייתה פתוחה .

3. אני ראיתי אותו עסוק בכתיבת דו"ח לנהג אחר , ולכן גם הבנתי שמדובר בשוטר תנועה , המשכתי בנסיעתי וכעבור זמן הופיעה מאחורי הניידת עם השוטר . הוא ציין בפני וגם הראה לי שלא סיים את הדו"ח של הרכב הקודם . השאלה היא האם לזירה מאחור חוקית ? הוא ישנו מקום מסוים שאליו צריך לכוון ? מה תמוה בעיניך ?

4. אני נסעתי לי ... ורק לאחר זמן מה הופיע השוטר ... עבר מרחק דיי גדול , מרחק שאפילו לא ראיתי אותו במראה , הוא נסע מהר מרחק גדול כדי להשיג אותי .

 

מה שאמרתי זה בדיוק מה שהוא רשם , אמרתי לו שנסעתי על מהירות שאולי הייתה 100 , ושאני שומר על קצב נסיעתי עוד מתחילת הנסיעה וכו' , לא הודתי בשום אופן .

הוא נתן לי תאריך למשפט בו במקום , ל 8.12 באילת , ונתן לי זימון לשימוע אצל קצין במשטרת אילת ששל את רשיוני ל 30 יום לאחר הצצה בפרטי במחשבי המשטרה .

 

עורך דין יחזיר לי את רשיוני ? יש לך המלצות ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

ליבי עליך ידידי השמנמן :(

 

מקווה שהכל יבוע הל מקאומו בסעלום.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
לזירה מאחור היא חוקית.

 

אבל זה לא אומר שבמקרה זה אין מה לעשות. אם עבר זמן רב מרגע שעברת אותו עד לרגע העצירה, יתכן שהוא איבד איתך קשר עין.

 

קרא היטב את מה שהוא כתב בדו"ח, מיקום הלזירה, מיקום העצירה, האם הוא ציין כי שמר על קשר עין וכו'.

שיר היקרה ...

 

אני אודה לך אם תוכלי להרחיב קצת בעניין "שמירת קשר עין" , איך זה קשור ... מה אמור להיות כתוב ?

עד כמה שאני יודע הוא לא ציין מקום עצירה ... והוא לא היה בקשר עין הרבה זמן , כי בסה"כ הוא עמד ואני הייתי בנסיעה , בהנחה והוא עמד עם מנוע פועל ואני נוסע במהירות של 100 קמ"ש , יקח לו זמן להדביק אותי , הלא כן ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
1. מה אמרת לו ? הודית בצורה כלשהי?

2. הוא לזר עליך דרך שמשה סגורה או פתוחה? אם השמשה הייתה סגורה כל עורך דין טוב יוכל להוציא אותך מזה.

3. לא ברור לי. הוא היה עסוק עם נהג אחר , עזב הכל , רדף אחריך ,עצר אותך והראה לך את המהירות ? לכאורה זו אכן תפיסה מאחור , כי המרחק שלילי , אבל מאוד תמוה.

4. הוא שמר איתך על קשר עין בכל ה"מרדף" ? אם לא , מצבך משופר.

 

הכי חשוב זה מה אמרת לו ומה מתוך זה הוא רשם.

 

קח עו"ד , הגש בקשה מיידית לקבלת הרשיון חזרה .

 

עוד פרטים :

 

http://www.topspeed.co.il

http://WWW.SPEEDTRAPS.CO.IL

 

1. אל הודתי בפניו בעבירה שיוחסה לי , הסברתי לו שראיתי אותו ולכן גם שמרתי על מהירות תקינה . כמו כן הוא לא רשם את המרחק שבו הוא מדד אותי .

2. הוא לא ציין בפני אם השמשה הייתה פתוחה או סגורה , השמשה שדרכה הוא לזר על רכבים הבאים ממולו הייתה פתוחה , אני לא יודע לומר אם גם זו שדרכה לזר (שמשת הנוסע) הייתה פתוחה .

3. אני ראיתי אותו עסוק בכתיבת דו"ח לנהג אחר , ולכן גם הבנתי שמדובר בשוטר תנועה , המשכתי בנסיעתי וכעבור זמן הופיעה מאחורי הניידת עם השוטר . הוא ציין בפני וגם הראה לי שלא סיים את הדו"ח של הרכב הקודם . השאלה היא האם לזירה מאחור חוקית ? הוא ישנו מקום מסוים שאליו צריך לכוון ? מה תמוה בעיניך ?

4. אני נסעתי לי ... ורק לאחר זמן מה הופיע השוטר ... עבר מרחק דיי גדול , מרחק שאפילו לא ראיתי אותו במראה , הוא נסע מהר מרחק גדול כדי להשיג אותי .

 

מה שאמרתי זה בדיוק מה שהוא רשם , אמרתי לו שנסעתי על מהירות שאולי הייתה 100 , ושאני שומר על קצב נסיעתי עוד מתחילת הנסיעה וכו' , לא הודתי בשום אופן .

הוא נתן לי תאריך למשפט בו במקום , ל 8.12 באילת , ונתן לי זימון לשימוע אצל קצין במשטרת אילת ששל את רשיוני ל 30 יום לאחר הצצה בפרטי במחשבי המשטרה .

 

עורך דין יחזיר לי את רשיוני ? יש לך המלצות ?

 

לך להתייעץ עם עו"ד בדחיפות , אני מניח שכל אחד שהוא בעל מקצוע בתחום יעשה קציצות מהשוטר הזה.

בהמלצות אתה מתכוון לשמות ספציפיים?

×
×
  • תוכן חדש...