Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעונין לשפר רובר 620 טורבו


navgnr
שימו לב! השרשור הזה בן 6269 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם אני חדש כאן ברכב שלי יש טורבוt22 מקורי אני רוצה לשים ציפ ולהגדיל את הטורבו ליותר חזק לדוגמה t28 האם כדאי מבחינת סיבולת מנוע וכמה בערך עולה טורבו כזה תודה מראש מושיקו ד,א מי שיש לו רכב כזה משופר אשמח אם יחלוק איתי מידע ונסיון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לחבר שלום

עצתי היא ,ותר על עניין השיפורים,הרכב עובד על מגבלות קירור המנוע ,בנוסף מערכת ניהול בעלת זמן תגובה איטי ביותר (חיבור ואקום למחשב ניהול המנוע) רגיש לדטונציה "צילצולים" הצטברות פיח בתאי השריפה,ראשי מנוע רגישים מאוד ,ונושא השימון בעל נטייה לנפילות לחץ פתאומיות,הרכב אינו מתאים לאקלים בישראל

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מתחיל עם כמה דברים בסיסים :

 

צ'יפ אצל פרילינג

פורק לחץ

פילטר אוויר פתוח

צנרת 3.5 אינץ'

 

ביחד עם זה תקבל לפחות תוספת של מעל 50 כוחות סוס, לא יודע כמה סוסים בדיוק, אבל אני משער שמעל 50.

 

להגדיל את הטורבו זה סיפור די יקר.

ושאתה עושה את כל ה"שיפורים", יש לבדוק שכל החלקים מסביב (משאבת דלק , גיר וכ'ו) , יתמודדו עם התוספות החדשות.

 

ולפני תחילת כל שיפור, אנא עיין במדירך הזה

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקציבי הוא 10000 שח

בתקציב הזה:

1.החלף (במידת הצורך) בולמים/קפיצים לחלקים חדשים, משופרים ואיכותיים(בולמים מחברה טובה וקפיצים טובים עם אפשרות למקוצרים ולא ליניאריים).

2.החלף צמיגים לצמיגים מאוד איכותיים.

3.לך לקורס לנהיגה מתקדמת.

הכל (פחות או יותר) יכנס לתקציב ותקבל הרבה הרבה יותר מאשר איזה ציפ/פורק לחץ/מגדש שונה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי מתחיל עם כמה דברים בסיסים :

 

צ'יפ אצל פרילינג

פורק לחץ

פילטר אוויר פתוח

צנרת 3.5 אינץ'

 

ביחד עם זה תקבל לפחות תוספת של מעל 50 כוחות סוס, לא יודע כמה סוסים בדיוק, אבל אני משער שמעל 50.

 

להגדיל את הטורבו זה סיפור די יקר.

ושאתה עושה את כל ה"שיפורים", יש לבדוק שכל החלקים מסביב (משאבת דלק , גיר וכ'ו) , יתמודדו עם התוספות החדשות.

 

ולפני תחילת כל שיפור, אנא עיין במדירך הזה

 

ניב

קודם כל יפה שקישרת את המדריך, אבל בוא נדון לרגע בשאר תוכן התגובה.

 

שינוי תוכנה, במידה וניתן לבצע לא אומר שום דבר לגבי היכולת של המגדש עצמו להתמודד עם תוספת גדישה, לא אומר לך שום דבר לגבי מערכת הדלק ובטח שלא שום דבר לגבי טמפ' היניקה.

יש נטיה להתעלם מכל אלו ו"להעלות גדישה כי זה שיפור" בלי לחשוב על שאר הגורמים במערכת.

יותר גדישה לא אומר בהכרח יותר כוח, אם הטורבו כבר מסתובב לקצה גבול היכולת שלו ויורק אויר רותח שהאינטרקולר קטן מכדי לקרר ביעילות, להפך, אתה מייצר יותר חום והביצועים עלולים להפגע.

 

הלב של מנוע מודגש הוא הטורבו.

נכון שהוא אחד החלקים היותר יקרים במערכת, אבל מגדש מותאם לאופי המנוע ולביצועים הנדרשים ממנו יעשה את כל ההבדל.

לשפר את התוכנה יכול להיות מצוין במכונית אחת וממש לא להיט במכונית אחרת.

פורק לחץ לא משנה שום דבר בכוח המנוע.

פילטר פתוח זה רעיון טוב בכללי התועלת שלו לא מתבטאת בדחיפה אדירה לגב.

צנרת 3.5 על נפח מנוע כזה מיותרת, גם 3 אינצ'ים יעשו את העבודה יופי, ויותר חשוב איך המערכת מעוצבת ובאיזה סוג של כיפופים בצנרת אתה משתמש.

 

לסיכום, אם תקבל מכל השיפורים האלה 50 כ"ס אני אהיה אחד האנשים הכי מופתעים בעולם.

25 ייחשב לסיפור הצלחה בעיניי.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורק אומנם לא תורם בכוח אבל בהחלט עוזר לטורבו לעבוד טוב יותר.

 

שלא לדבר על הפססס...

 

למה שלא תתעניין בפורום של רובר ?

 

אני בטוח שיש להם עצה טובה עבורך.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום מוטי ותודה על התגובה המעמיקה :)

 

שרציתי "לשפר" את הסאאב טורבו שהייתה לנו , דיברתי עם כמה אנשים שמבינים והם אמרו לי לעשות בדיוק את הדברים שרשמתי.

לפי מה שהבנתי מהם - צ'יפ יוסיף 30 כ"ס בערך, צנרת גם עוד 30 כ"ס (תלוי כמה אינצ'ים), ופילטר אוויר ופורק לא ממש יוסיפו, אלא ישפרו את התגובה של המנוע.

 

הסאאב שלנו הייתה אוט', ושרציתי לבצע את הפרוייקט , המליצו לי לבדוק שהמשאבת דלק (אין לי מושג למה דווקא היא מכל חלקי המנוע ) טובה, ותעמוד בתוספת כוח שנוספה למנוע, כ"נל גם הגיר.

 

ואם אתה טוען שאני טועה, אז עם מומחה גדול בתחום כמוך אין לי יכולת סיבה להתווכח :)

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניב, אם מישהו מוציא לך 30 כ"ס מצנרת ועוד 30 מצ'יפ שיישלחו לי גם זוג בדואר, אני מוכן לשלם כסף טוב בשביל זה.

 

או - דיבורים זה בחינם.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה,עכשיו כל מה שאני הולך להגיד אקטואלי רק אם הרכב שלך אישית,לא של ההורים או משהו,כל שיפור שיתן כוח לרכב בא על חשבון אמינות מכלולים ויגרום לבלאי מואץ,אין כוח בחינם,צריכת הדלק תעלה בהתאם.

 

לפני שאתה משחק עם הגדישה,קח את הרכב לבדיקת קומפרסיה,תבדוק שמשאבת הדלק מייצרת לחץ תקין ותחליף פילטר דלק.

 

בדקתי לך בפורומים בריטיים,הרכב שלך גודש 8PSI במקור,על מנוע "סטוק" אפשר להגיע עד 11PSI,תצטייד בשעון גדישה מדוייק וברז גדישה.

 

נקודות תורפה ברכב הם: גיר ואטם ראש,תתכונן .

 

 

עכשיו ,אתה רוצה להיכנס לכל זה בשביל "תגובת דוושה" יותר טובה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק זה בכלל לא הרכב שלו. תראה מי פתח את השרשור.

אם אינני טועה, צנרת גדולה מדי יכולה להביא דווקא להרעה בביצועים ולא תוספת.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצתי היא ,ותר על עניין השיפורים,הרכב עובד על מגבלות קירור המנוע ,בנוסף מערכת ניהול בעלת זמן תגובה איטי ביותר (חיבור ואקום למחשב ניהול המנוע) רגיש לדטונציה "צילצולים" הצטברות פיח בתאי השריפה,ראשי מנוע רגישים מאוד ,ונושא השימון בעל נטייה לנפילות לחץ פתאומיות,הרכב אינו מתאים לאקלים בישראל

יגאל

אני הייתי מציע לך להקשיב לאיש מקצוע בעל נסיון וקודם כל לטפל בנקודות התורפה של הרכב, במיוחד מערכת הקירור והשימון (אם אפשר) לפני או במקביל לביצוע שיפורים שיעמיסו עוד יותר על המנוע.

אם זה לא נכנס לך בתקציב - לא כדאי לך להכנס לשיפורים כי זה יסתיים רע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6269 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...