Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בשני חדרים, 2 מזגנים עיליים של אלקטרה. מאיזשהי סיבה לא ברורה שני המזגנים הפסיקו לקבל פקודות מהשלטים. ניסיתי פחות או יותר הכול, החלפתי סוללות , ניסיתי להפעיל שלט אחד על מזגן בחדר אחר ולחילופין וכלום. ניתקתי אותם מהחשמל .. בקיצור כל מה שדייר מבין שאפשר לעשות, וכלום. בבקעס!

 

כאילו שמשהו השתבש להם באות.

 

מישהו נתקל בדבר הזה?

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם

אם יש לך מצלמה דיגיטלית או פלאפון עם מצלמה תנסה ללחוץ על אחד הכפתורים ולכוון את השלט לכיוון המצלמה,במידה והוא משדר אתה תראה במסך של המצלמה את האור האינפרה אדום.כך תוכל לודא אם השלט משדר או לא.

פורסם

נסה גם שתי כאפות בגב השלט.

 

תצחק אבל רוב בעיות השלטים שהיו לי , נפתרו בצורה הנ"ל.

GOT סחוג?

פורסם

תודה אבל, כאפות לא עזרו. רואים את אות האינפרא אדום במצלמה אז השלטים עובדים.

 

זה ממש מוזר כי שני המזגנים, או שני השלטים מתנהגים בצורה זהה לחלוטין. המזגנים פשוט לא מגיבים לאף פקודה מכל אחד מהשלטים. ממש כאילו שניהם נדפקו סימולטנית.

 

יש עוד פתרונות ? לפני שאני מזמין טכנאי.

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם

עשית בדיקה לפינים שמאחורי השלט?הכוונה תפתח את מכסה הסוללות,יש שם 4 פינים,תנסה להזיז אותם אולי זה הכיוון שלהם שונה.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
עשית בדיקה לפינים שמאחורי השלט?הכוונה תפתח את מכסה הסוללות,יש שם 4 פינים,תנסה להזיז אותם אולי זה הכיוון שלהם שונה.

 

 

בדקתי את זה רן. אבל הצלחתי בסוף לסדר את העניין הזה בעזרת חבר שהייתה לו בעיה דומה. הוא אמר לי לרוץ על ה MODE כמה פעמים עד שזה מתאפס. דהיינו החלפת מצב בין קירור/חום/אוורור איזה 5 פעמים. אשכרה עבד , ושניהם עובדים עכשיו יופי. :-)

 

 

תודה על העזרה בכל אופן.

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם
אם יש לך מצלמה דיגיטלית או פלאפון עם מצלמה תנסה ללחוץ על אחד הכפתורים ולכוון את השלט לכיוון המצלמה,במידה והוא משדר אתה תראה במסך של המצלמה את האור האינפרה אדום.כך תוכל לודא אם השלט משדר או לא.

 

 

אתה גאון !!!! עכשיו ניסיתי את זה וזה עובד.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

×
×
  • תוכן חדש...