Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קניתי סאב של KICKER COMP 12" עכשיו אני רוצה לדעת מה אני מביא לו כדי שאני ירגיש אותו טוב מאוד

והייתי רוצה לדעת גם אם תיבה של בערך 30 ליטר עם באס ריפלקס בדופן הצדדי טובה לו או לעשות לו תיבה אחרת?

תודה לכם!

פורסם

זאת הבעיה אבא שלי קנה לי אותו וכניראה איפה שהוא התקין לי אותו באוטו אז זרקו ת'מדריך והכל. באסהה

תנסה לארגן לי את זה בבקשה

אני צריך מגבר מיוחד בשבילו אתם קוראים לזה מונובלוק אנ'לא יודע מזה בכלל אבל תסבירו לי ונידע או שנחבר אותו למגבר רגיל של פלנט אודיו V12 1000W 4 ערוצים כי אני רוצה שהוא יפציץ לי ת'אוטו זה סאב חזק לא צחוק תנו הסברים עליו בבקשה

פורסם

קודם כל בשביל פרטים יש אתר יצרן.

כיוון שיש לי הרגשה עם מי יש עסק הנה קישור לדף שהיית צריך לקבל עם הסאב :

http://www.kicker.com/06/tech-support/manuals/manuals/2005/2005%20Comp%20Sub%20Manual.pdf

 

לגבי סאב חזק,, אם אתה יודע ככ טוב למה אתה בכלל שואל אותנו.

דבר בכבוד ותקבל תשובות בכבוד לא כולם פה ילדים קטנים ותשתדל לכתוב בשפה נאותה לא :"זרקו ת'מדריך והכל".

 

א. הסאב הזה לא כזה חזק . מונו בלוק כשמו הוא מגבר מונו , רק עם ערוץ אחד ומיועד לרמקול אחג במקרה הזה סאס וופר.

ב.אם אתה רוצה "להפציץ" איתו אז תיבה פתוחה של 64 ליטר.

בברכה,

ק.

פורסם

אל תצפה ליותר מדי מהסאב הזה. יש לו 150 RMS שזה מכובד מאוד, אבל לא נראה לי שאתה תצטרך בשבילו מונובלוק. הוא חזק, אבל לא בצורה שתוכל ל"נפץ חלונות" עם זה מה שאתה מחפש..

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

אתה באמת רוצה להכנס לבניית תיבה של באס ריפלקס? [אתה מדבר על ממברנה פאסיבית ,לא?]

 

הקיקר קומפ בא בתיבה מקורית פתוחה, תנסה לחפש את התיבה הזו בחנויות שמוכרות קיקר

 

בתיבה המקורית הפתוחה שלו הוא נשמע מפתיע.

 

אגב עדן , אף סאב לא מסוגל לנפץ חלונות :)

 

אלא אם כן החלון פגום .

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...