Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי דו"ח על חגורת בטיחות (כנראה שלשוטר באמת היה משעמם...).

השאלה שנשאלת היא, היות והייתי לבד ברכב (כך שבמקרה של תאונה אני לא יכול להזיק למישהו אחר אלא רק לעצמי) האם ישנה אפשרות לערער על הדו"ח.

לצורך העניין אין שום חוק האוסר על אדם לפגוע בעצמו - וזה בדיוק מה שקורה כאן!

 

אני משוכנע בחשיבות החגורה וביכולתה להציל חיים (ולעיתים רחוקות גם דווקא להרוג) אבל הדיון הוא לא על זה אלא על האם החוק יכול לאסור על אדם לפגוע בעצמו.

 

מה אתם אומרים???

 

דרך אגב, איפה אפשר לוודא שחרגתי מסעיף 118 לתקנות התעבורה ושהקנס על זה הוא באמת 250 ש"ח וזו לא טעות של השוטר?

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
קיבלתי דו"ח על חגורת בטיחות (כנראה שלשוטר באמת היה משעמם...).

 

סוף סוף שוטרים נותנים דוחות על מה שבאמת מסוכן.

 

השאלה שנשאלת היא, היות והייתי לבד ברכב (כך שבמקרה של תאונה אני לא יכול להזיק למישהו אחר אלא רק לעצמי) האם ישנה אפשרות לערער על הדו"ח.

לצורך העניין אין שום חוק האוסר על אדם לפגוע בעצמו - וזה בדיוק מה שקורה כאן!

 

אני אומר שחגורה אמורה להדביק אותך למושב הנהג בכדי שתוכל לשלוט ברכב בכל זמן גם אם אתה בסיבוב חד ונזרק וגם אם מישהו פוגע ברכבך ומעיף אותך ממושב הנהג.

 

לא רק שלדעתי אתה צריך לשלם את הדוח אתה גם צריך להבין את העבירה שעשית.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
קיבלתי דו"ח על חגורת בטיחות (כנראה שלשוטר באמת היה משעמם...).

השאלה שנשאלת היא, היות והייתי לבד ברכב (כך שבמקרה של תאונה אני לא יכול להזיק למישהו אחר אלא רק לעצמי) האם ישנה אפשרות לערער על הדו"ח.

לצורך העניין אין שום חוק האוסר על אדם לפגוע בעצמו - וזה בדיוק מה שקורה כאן!

 

אני משוכנע בחשיבות החגורה וביכולתה להציל חיים (ולעיתים רחוקות גם דווקא להרוג) אבל הדיון הוא לא על זה אלא על האם החוק יכול לאסור על אדם לפגוע בעצמו.

 

מה אתם אומרים???

 

דרך אגב, איפה אפשר לוודא שחרגתי מסעיף 118 לתקנות התעבורה ושהקנס על זה הוא באמת 250 ש"ח וזו לא טעות של השוטר?

 

זה נשמע לי "טיפה" גדול עליך, מדובר כאן על חומר לבג"ץ, ולא לבין דין תעבורתי.

אם אתה באמת רוצה לעשות מזה עניין, כנראה שתזדקק להרבה כסף, זמן, ועצבים.

 

וותר, ותשלם (ועניינית, לא יותר פשוט לחגור חגורה?).

פורסם
קיבלתי דו"ח על חגורת בטיחות (כנראה שלשוטר באמת היה משעמם...).

 

סוף סוף שוטרים נותנים דוחות על מה שבאמת מסוכן.

 

השאלה שנשאלת היא, היות והייתי לבד ברכב (כך שבמקרה של תאונה אני לא יכול להזיק למישהו אחר אלא רק לעצמי) האם ישנה אפשרות לערער על הדו"ח.

לצורך העניין אין שום חוק האוסר על אדם לפגוע בעצמו - וזה בדיוק מה שקורה כאן!

 

אני אומר שחגורה אמורה להדביק אותך למושב הנהג בכדי שתוכל לשלוט ברכב בכל זמן גם אם אתה בסיבוב חד ונזרק וגם אם מישהו פוגע ברכבך ומעיף אותך ממושב הנהג.

 

לא רק שלדעתי אתה צריך לשלם את הדוח אתה גם צריך להבין את העבירה שעשית.

 

שי

 

יודע מה, אתה באמת צודק (לפחות לגבי החלק השני...) ואת הדו"ח אני אשלם כי גם אם יתברר למדינה אין זכות לאסור עליי לפגוע בעצמי, לא אני יהיה זה שאנסה לשנות את החוק.

הדיון שאני מנסה ליצור כאן הוא לא על מהות חגירת החגורה, כי כפי שציינתי, אני מכיר בחשיבותה (וזה שאני לא חגרתי אותה זה בהחלט לא בסדר מצידי!) אלא על העקרון שעומד מאחורי החוק - האם למדינה מותר לאסור עליי לפגוע בעצמי.

ובכ"ז, איפה אפשר לברר את הסעיפים של תקנות התעבורה ואת הקנסות עליהם?

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
קיבלתי דו"ח על חגורת בטיחות (כנראה שלשוטר באמת היה משעמם...).

 

סוף סוף שוטרים נותנים דוחות על מה שבאמת מסוכן.

 

השאלה שנשאלת היא, היות והייתי לבד ברכב (כך שבמקרה של תאונה אני לא יכול להזיק למישהו אחר אלא רק לעצמי) האם ישנה אפשרות לערער על הדו"ח.

לצורך העניין אין שום חוק האוסר על אדם לפגוע בעצמו - וזה בדיוק מה שקורה כאן!

 

אני אומר שחגורה אמורה להדביק אותך למושב הנהג בכדי שתוכל לשלוט ברכב בכל זמן גם אם אתה בסיבוב חד ונזרק וגם אם מישהו פוגע ברכבך ומעיף אותך ממושב הנהג.

 

לא רק שלדעתי אתה צריך לשלם את הדוח אתה גם צריך להבין את העבירה שעשית.

 

שי

 

יודע מה, אתה באמת צודק (לפחות לגבי החלק השני...) ואת הדו"ח אני אשלם כי גם אם יתברר למדינה אין זכות לאסור עליי לפגוע בעצמי, לא אני יהיה זה שאנסה לשנות את החוק.

הדיון שאני מנסה ליצור כאן הוא לא על מהות חגירת החגורה, כי כפי שציינתי, אני מכיר בחשיבותה (וזה שאני לא חגרתי אותה זה בהחלט לא בסדר מצידי!) אלא על העקרון שעומד מאחורי החוק - האם למדינה מותר לאסור עליי לפגוע בעצמי.

ובכ"ז, איפה אפשר לברר את הסעיפים של תקנות התעבורה ואת הקנסות עליהם?

 

כן,רופא שיחשוב שאתה אובדני ומסוכן לעצמך יאשפז אותך בכפיה.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
קיבלתי דו"ח על חגורת בטיחות (כנראה שלשוטר באמת היה משעמם...).

השאלה שנשאלת היא, היות והייתי לבד ברכב (כך שבמקרה של תאונה אני לא יכול להזיק למישהו אחר אלא רק לעצמי) האם ישנה אפשרות לערער על הדו"ח.

לצורך העניין אין שום חוק האוסר על אדם לפגוע בעצמו - וזה בדיוק מה שקורה כאן!

 

אני משוכנע בחשיבות החגורה וביכולתה להציל חיים (ולעיתים רחוקות גם דווקא להרוג) אבל הדיון הוא לא על זה אלא על האם החוק יכול לאסור על אדם לפגוע בעצמו.

 

מה אתם אומרים???

 

דרך אגב, איפה אפשר לוודא שחרגתי מסעיף 118 לתקנות התעבורה ושהקנס על זה הוא באמת 250 ש"ח וזו לא טעות של השוטר?

 

 

אני לא אדבר לא יפה, ולא אשתמש במילים כאלו או אחרות

אני פשוט אגיד את זה :

נסיעה ללא חגורת בטיחות שווה למוות !

אתה בתור כותב בפורום ששם לעצמו למטרה את התרבות המוטורית צריך

להבין את מהות ה"דרישה" הזו לחגורה.

מה גם שטענות כמו אני לבד באוטו , לא מסכן אף אחד שגויות

שכן היו מקרים כבר שנוסעים ללא חגורה עפו מרכבם , לתוך הכביש וגרמו לאנשים

להפצע , בגלל שהם עלו עליהם במהירות גבוה ואיבדו שליטה על רכבם , למי שעף מהאוטו

אם עדיין יש לך ספקות , לא שלום.

 

חבל שבמדינה שלנו דו"ח על עבירה כל כך חמורה שגובלת בהתרשלות שיכולה לגרום

למוות אינה נאכפת בהתאם , ולא נחשבת דו"ח חמור כל כך , בעוד שמהירות של 120

בכביש בין עירוני תזכה אותך ב 750 שקל.

 

תיקח את הדברים הללו טוב טוב לעצמך , ותחשוב פעם הבאה שאתה עולה לרכב

אם לא על עצמך , אז על המשפחה שלך שתצטרך להתמודד בחסרונך

 

 

כל טוב , לירן

פורסם
קיבלתי דו"ח על חגורת בטיחות (כנראה שלשוטר באמת היה משעמם...).

 

סוף סוף שוטרים נותנים דוחות על מה שבאמת מסוכן.

 

השאלה שנשאלת היא, היות והייתי לבד ברכב (כך שבמקרה של תאונה אני לא יכול להזיק למישהו אחר אלא רק לעצמי) האם ישנה אפשרות לערער על הדו"ח.

לצורך העניין אין שום חוק האוסר על אדם לפגוע בעצמו - וזה בדיוק מה שקורה כאן!

 

אני אומר שחגורה אמורה להדביק אותך למושב הנהג בכדי שתוכל לשלוט ברכב בכל זמן גם אם אתה בסיבוב חד ונזרק וגם אם מישהו פוגע ברכבך ומעיף אותך ממושב הנהג.

 

לא רק שלדעתי אתה צריך לשלם את הדוח אתה גם צריך להבין את העבירה שעשית.

 

שי

 

יודע מה, אתה באמת צודק (לפחות לגבי החלק השני...) ואת הדו"ח אני אשלם כי גם אם יתברר למדינה אין זכות לאסור עליי לפגוע בעצמי, לא אני יהיה זה שאנסה לשנות את החוק.

הדיון שאני מנסה ליצור כאן הוא לא על מהות חגירת החגורה, כי כפי שציינתי, אני מכיר בחשיבותה (וזה שאני לא חגרתי אותה זה בהחלט לא בסדר מצידי!) אלא על העקרון שעומד מאחורי החוק - האם למדינה מותר לאסור עליי לפגוע בעצמי.

ובכ"ז, איפה אפשר לברר את הסעיפים של תקנות התעבורה ואת הקנסות עליהם?

 

אני אתן לך דוגמא שתבין איך אתה יכול לסכן אחרים באי חגירת חגורת בטיחות.

 

נהג יכול לשלוט ברכבו רק שהוא יושב על מושב הנהג, ידים על הגה ורגליים כמובן על הדוושות.

 

תתאר לך מצב שאתה נוסע וכתוצאה מכתם שמן הרכב מחליק ואתה "הנהג" במקום להחזיק בהגה ולשלוט ברכב מחזיק בהגה כדי לא לעוף ממושב הנהג למושב הנוסע ובדיוק באותו הזמן אתה עולה על מדרכה שמשחקים בה ילדים ואין לך שליטה על הרכב.

 

במי פגעת עכשיו :?:

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
לך תשלם את הקנס ותפסיק לשחק בקקה.

 

עברת עבירה - תשלם!

 

קודם כל - מיקו צודק מאה אחוז.

 

דבר שני - תגיד לי מר וייתשעשמונהחמששלוש, נראה לך הגיוני מה שאתה כותב כאן? ברצינות. אתה לא חושב שזה קצת מוגזם? לאן הגענו שבנאדם מנסה לצאת מדו"ח מסכן אחד בתואנה שהוא רק ניסה לפגוע בעצמו?

 

תיכף מתאבדים יתבעו את המדינה כי המשטרה הגיעה בזמן ומנעה מהם להתאבד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
קיבלתי דו"ח על חגורת בטיחות (כנראה שלשוטר באמת היה משעמם...).

 

סוף סוף שוטרים נותנים דוחות על מה שבאמת מסוכן.

 

השאלה שנשאלת היא, היות והייתי לבד ברכב (כך שבמקרה של תאונה אני לא יכול להזיק למישהו אחר אלא רק לעצמי) האם ישנה אפשרות לערער על הדו"ח.

לצורך העניין אין שום חוק האוסר על אדם לפגוע בעצמו - וזה בדיוק מה שקורה כאן!

 

אני אומר שחגורה אמורה להדביק אותך למושב הנהג בכדי שתוכל לשלוט ברכב בכל זמן גם אם אתה בסיבוב חד ונזרק וגם אם מישהו פוגע ברכבך ומעיף אותך ממושב הנהג.

 

לא רק שלדעתי אתה צריך לשלם את הדוח אתה גם צריך להבין את העבירה שעשית.

 

שי

 

יודע מה, אתה באמת צודק (לפחות לגבי החלק השני...) ואת הדו"ח אני אשלם כי גם אם יתברר למדינה אין זכות לאסור עליי לפגוע בעצמי, לא אני יהיה זה שאנסה לשנות את החוק.

הדיון שאני מנסה ליצור כאן הוא לא על מהות חגירת החגורה, כי כפי שציינתי, אני מכיר בחשיבותה (וזה שאני לא חגרתי אותה זה בהחלט לא בסדר מצידי!) אלא על העקרון שעומד מאחורי החוק - האם למדינה מותר לאסור עליי לפגוע בעצמי.

ובכ"ז, איפה אפשר לברר את הסעיפים של תקנות התעבורה ואת הקנסות עליהם?

 

אני אתן לך דוגמא שתבין איך אתה יכול לסכן אחרים באי חגירת חגורת בטיחות.

 

נהג יכול לשלוט ברכבו רק שהוא יושב על מושב הנהג, ידים על הגה ורגליים כמובן על הדוושות.

 

תתאר לך מצב שאתה נוסע וכתוצאה מכתם שמן הרכב מחליק ואתה "הנהג" במקום להחזיק בהגה ולשלוט ברכב מחזיק בהגה כדי לא לעוף ממושב הנהג למושב הנוסע ובדיוק באותו הזמן אתה עולה על מדרכה שמשחקים בה ילדים ואין לך שליטה על הרכב.

 

במי פגעת עכשיו :?:

 

שי

 

 

OK

בסדר, הבנתי את הרעיון ואין ספק (כמו שאמרתי מקודם...) שחגורה זה חשוב.

לא, זה מאוד[/b/] חשוב!

 

עדיין אני מעוניין לברר על החלק השני:

איפה אפשר לראות את מספרי תקנות התעבורה ואת הקנסות שיש על כל עבירה ועבירה (חוץ מאשר כמובן בחוברת שיש לשוטרים...).

ושאלה חדשה: האם אי חגירת חגורת בטיחות גוררת עימה גם נקודות?

תודה!!

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
לך תשלם את הקנס ותפסיק לשחק בקקה.

 

עברת עבירה - תשלם!

 

קודם כל - מיקו צודק מאה אחוז.

 

דבר שני - תגיד לי מר וייתשעשמונהחמששלוש, נראה לך הגיוני מה שאתה כותב כאן? ברצינות. אתה לא חושב שזה קצת מוגזם? לאן הגענו שבנאדם מנסה לצאת מדו"ח מסכן אחד בתואנה שהוא רק ניסה לפגוע בעצמו?

 

תיכף מתאבדים יתבעו את המדינה כי המשטרה הגיעה בזמן ומנעה מהם להתאבד.

 

רוני

שיוווווו איזה רעיון!!! :lol:8)

איזה סכום לדעתכם אפשר להוציא? שווה להשקיעה??? :screwy:

פורסם

תיכף מתאבדים יתבעו את המדינה כי המשטרה הגיעה בזמן ומנעה מהם להתאבד.

 

רוני

 

רוני תפסיק להיות חאפר

 

איך המתאבדים יתבעו את המשטרה אם הם התאבדו כבר :?::p

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אני משוכנע בחשיבות החגורה וביכולתה להציל חיים (ולעיתים רחוקות גם דווקא להרוג) אבל הדיון הוא לא על זה אלא על האם החוק יכול לאסור על אדם לפגוע בעצמו.

 

מה אתם אומרים???

 

 

אני אומר, שתסלח לי, אבל אתה מדבר שטויות רציניות.

תחגור חגורה, לא בשביל החוק, אלא בשביל עצמך. אם אתה לא מבין את החשיבות שלה אז באמת שהדיון הזה סתמי :?

זה בדיוק כמו האופנוענים ששמים קסדה על חצי ראש ואפילו לא סגורה, כאילו עושים טובה למישהו.

אני אישית לא נוסע בחיים בלי קסדה, וחגורה? ממש לא. אפילו המטרים הכי קטנים עם חגורה :!:

 

אגב, אם אתה רוצה לפגוע בעצמך ואתה סדיסט(או שזה מזוכיסט?) זה כבר בעייה נפשית אחרת :roll:

פורסם
יודע מה, אתה באמת צודק (לפחות לגבי החלק השני...) ואת הדו"ח אני אשלם כי גם אם יתברר למדינה אין זכות לאסור עליי לפגוע בעצמי, לא אני יהיה זה שאנסה לשנות את החוק.

הדיון שאני מנסה ליצור כאן הוא לא על מהות חגירת החגורה, כי כפי שציינתי, אני מכיר בחשיבותה (וזה שאני לא חגרתי אותה זה בהחלט לא בסדר מצידי!) אלא על העקרון שעומד מאחורי החוק - האם למדינה מותר לאסור עליי לפגוע בעצמי.

 

אסור לך לפגוע בעצמך ע"פ החוק.

ואם תפגע בת.ד. ותיהיה נכה כל החיים שלך מי נראה לך שישלם על הטיפולים שלך? המדינה!

וזה המדינה מעוניינת למנוע.

וגם פרמיות ביטוח החובה יעלו אם אנשים לא יחגרו.

 

אבל בשביל מה להגיע לזה בכלל? תחגור וזהו. זה בשבילך! ולא בשביל השוטר שלא יתן לך דו"ח.

 

ובכ"ז, איפה אפשר לברר את הסעיפים של תקנות התעבורה ואת הקנסות עליהם?

גם אני מחפש את זה. אם תמצא תגיד לי בבקשה.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

×
×
  • תוכן חדש...