Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערוץ 10

בשעה 21:00

 

עוד פרק בסדרה הכוזאבת 10G

 

בשבוע שעבר ראינו איך הם שיפרו את האיכות הקול והתאמיו אותם לשפתיים 8)

 

מעניין מה יהיה היום חדש

 

1) כתבות מעניינות? :roll:

2) איכות צבע+צילום יותר טובה :roll:

3)משהו מעניין בתוכנית ? :roll:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

:mm_nah:

1) למה לא הכניסו את הטרופר לתחרות הגייפ'ים? :shock:

2) שוב לא היה תיאום עם המילים והשפתיים

3)זה רק אני או ששוב שינו את המסלול (מוזר שעודד עושה הכי מהיר :mad: )

4)"המהפך" (מן המהפך אל המה->פח) , איזה טיפשה היא, קודם מורידה אוויר , ועוד מתפלת למה אין, מוזר לא ? :shock:

 

 

:mm_yeah:

1) אני עדין חושב על זה

 

 

תודה ויום טוב :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
:mm_nah:

1) למה לא הכניסו את הטרופר לתחרות הגייפ'ים? :shock:

2) שוב לא היה תיאום עם המילים והשפתיים

3)זה רק אני או ששוב שינו את המסלול (מוזר שעודד עושה הכי מהיר :mad: )

4)"המהפך" (מן המהפך אל המה->פח) , איזה טיפשה היא, קודם מורידה אוויר , ועוד מתפלת למה אין, מוזר לא ? :shock:

 

 

:mm_yeah:

1) אני עדין חושב על זה

 

 

תודה ויום טוב :wink:

מי היה הסלבריטי ומה היו הזמנים? עד פנסיונר עקף אותי בהילוך 5?

פורסם
:mm_nah:

1) למה לא הכניסו את הטרופר לתחרות הגייפ'ים? :shock:

2) שוב לא היה תיאום עם המילים והשפתיים

3)זה רק אני או ששוב שינו את המסלול (מוזר שעודד עושה הכי מהיר :mad: )

4)"המהפך" (מן המהפך אל המה->פח) , איזה טיפשה היא, קודם מורידה אוויר , ועוד מתפלת למה אין, מוזר לא ? :shock:

 

 

:mm_yeah:

1) אני עדין חושב על זה

 

תודה ויום טוב :wink:

מי היה הסלבריטי ומה היו הזמנים? עד פנסיונר עקף אותי בהילוך 5?

אלי חשבת על זה שאולי הם נהגים יותר טובים ממך :mad::mad::mad:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סתאם טוב תודה שנבהלת :lol::lol:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
:mm_nah:

1) למה לא הכניסו את הטרופר לתחרות הגייפ'ים? :shock:

2) שוב לא היה תיאום עם המילים והשפתיים

3)זה רק אני או ששוב שינו את המסלול (מוזר שעודד עושה הכי מהיר :mad: )

4)"המהפך" (מן המהפך אל המה->פח) , איזה טיפשה היא, קודם מורידה אוויר , ועוד מתפלת למה אין, מוזר לא ? :shock:

 

 

:mm_yeah:

1) אני עדין חושב על זה

 

 

תודה ויום טוב :wink:

מי היה הסלבריטי ומה היו הזמנים? עד פנסיונר עקף אותי בהילוך 5?

 

הסלב היה עודד מנסטר, איזה אחד לא ממש ידוע.

המתמודד היה בעל חזות של עארס, הפיל שני קונוסים בכל פעם - הקיצר לא יודע לנהוג... :roll:

172

פורסם

צריך דחוף להרכיב על ההגה של ה-STI תפוח הגה . מסכנים , קשה להם לסובב את ההגה מהר ביד אחת :cry:

 

אח"כ מתפלאים שיש תאונות... בדקה ראינו מקבץ מייצג של הנהג הישראלי שאין לו שום מושג מה לעשות עם האוטו במצבים קיצוניים. :mad:

פורסם

הג'יפ של הבחורה הכי הרג אותי מצחוק.

 

"זוהי ליז, היא עדיין לא יודעת אבל היא הולכת לקבל שיפור לרכב שלה, הבה נתגנבה מאחוריה בעוד היא מורידה אוויר בצמיגים כדי לנסוע בסיבובים בחולות"

 

"אוי! איזו הפתעה! איך קוראים לך?" (ליז, אמרו לפני שניה, אהבל)

 

"אני ליז ואני מורידה אוויר בצמיגים כי אז אני אוכל לעשות סיבובים בחולות!"

 

"אפשר להצטרף?"

 

(כאן מופיע הקטע שבו הג'יפ מצולם בעת שהוא עושה סיבובים בחולות, מפתיע, לא?)

 

"אני צריך לקחת את הילדה שלי לגן, לקפוץ לרופא שיניים, להוציא כסף מהבנק ולהציל את כדור הארץ מאסטרואיד ענק, את יכולה להקפיץ אותי רגע?"

 

"אוי, לא! אני לא יכולה! הורדתי אוויר בצמיגים וזה מסוכן לנסוע ככה על הכביש!" (מוכן להתערב שלימדו אותה את זה בדיוק דקה לפני התוכנית)

 

"מה נעשה? אולי יש תחנת דלק בסביבה?"

 

"לא!! אין!!" (נא להתעלם מהסמל הגדול של "דלק" שברקע - סתם :wink: )

 

"יש לי פתרון בשבילך! בואי נסע למי אם לא - הנפלד!"

 

(כאן מגיע הקטע שבו הם נוסעים על הכביש בלי אוויר בצמיגים עד להנפלד - אכן הגיוני)

 

 

הנפלד: "אני אתקין לך מערכת מאוד מסובכת ויקרה שדורשת חיתוכים ברכב כדי שלא תצטרכי למלא אוויר עם קומפרסור פשוט"

 

ליז: "ייפי!"

 

 

 

טוב, נו, נפסיק כאן, צריך לעשות הפסקת צהרים מכל העבודה הקשה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
:mm_nah:

1) למה לא הכניסו את הטרופר לתחרות הגייפ'ים? :shock:

2) שוב לא היה תיאום עם המילים והשפתיים

3)זה רק אני או ששוב שינו את המסלול (מוזר שעודד עושה הכי מהיר :mad: )

4)"המהפך" (מן המהפך אל המה->פח) , איזה טיפשה היא, קודם מורידה אוויר , ועוד מתפלת למה אין, מוזר לא ? :shock:

 

 

:mm_yeah:

1) אני עדין חושב על זה

 

תודה ויום טוב :wink:

מי היה הסלבריטי ומה היו הזמנים? עד פנסיונר עקף אותי בהילוך 5?

אלי חשבת על זה שאולי הם נהגים יותר טובים ממך :mad::mad::mad:

 

סתאם טוב תודה שנבהלת :lol::lol:

לרגע קפץ לי ווריד... :shock:

חשבתי על זה ואני בטוח שיש המון כאלו,אבל צופית גרנט לא משיגה אותי אפילו בריצה לשירותים :wink:

×
×
  • תוכן חדש...