Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכבה ולא מניע


זאהר
שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

יש לי פיאט מולטיפלה, היום התחיל להשתגיע, כביתי אותו חזרתי להניע אחרי 10 דקות יש סטרטר המשאבת דלק עובדת (בדקתי מגיע דלק לפיטר) ולא מניע.

פתחתי מכסה פיוזים שחקתי בחוטים באיזור המנוע גם כן חיפשתי שקעים רופפים משהו אין כלום הכל בסדר

צצ לי בסוף לפרק קוטב מצבר (איפוס) פירקתי חצי דקה והחזרתי הניע בנגיעה ,

לפני כמה שעות אני בדרך ללימודים בחיפה נכבה לי באמצע נסיעה ולא רצה להניע גם כן אותו הדבר עשיתי איפוס הניע האם מישהו נתקל בתופעה מכיר? אודה למישי יעזור או למישי מפנה אותו למוסך מורשה אמין באיזור צפון אם אפשר,

לידעתכם הרכב הזרקה ישירה עם מזרקים בפיקוד חשמלי אין משאבת סולר יש משאבת לחץ גבוה יענו הכל מבוקר מחשב :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

יש בעיה במולטיפילה המחורבנות האלה אם המנתק שמחובר לאימוביליזר המקורי והוא עושה צרוצ צרורות.

יש לנסות לעקוף אותו ולראות אם הבעיה ניפתרת.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהרכב לא מניע יש לבצע בדיקה האם מגיע אות הפעלה למזרקים (מינוס מהמחשב הזרקה) והאם יש מתח (פלוס) קבוע להזנתם. אם הכל תקין צריך לבדוק את מש' הדלק החשמלית הראשונה (לחץ נמוך) הנמצאת במיכל הדלק. נדמה לי ששלחתי לך בפקס את שרטוטי החשמל של מע' ההזרקה.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלה שאתה מתאר, מעידה על מרסס/ים חשמלי לא תקין (דולף) , או וסת לחץ לא תקין.

 

מערכות המסילה משותפת כמו במולטיפלה רגישות מאוד לטיב הדלק, יש לבדוק תחילה את הסולר (צבע, ריח, ומישקעים...) ומידת השבבים, הליכלוך או המים שהצברו במסנן הסולר.

 

בדיקת סורק תקלות, ובדיקת עודפים מהמרססים החשמליים, יתנו דיאגנוזה מדוייקת יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חברה, היום הייתי במוסך הכוכב בחיפה הוא טען שחיישן הנמ"ע דפוק אחרי שעשה בדיקת מחשב שזה נראה לי היגיוני

החיישן הוחלף כולל עבודה ובדיקת מחשב 485 ש"ח כולל מע"מ אבל שהסתכלתי על החיישן הישן ראיתי שהמגנט שלו תופס גרדים "גיצים קטנים של ברזל" .

אז מחר אני עושה פלאש ומלחיף פלטר שמן ושמן :-) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...