Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי דעתי אם הם היו חושבים טיפה, לשנות את שיטת הגביה ממצלמה שמצלמת את מס' הרכב (דבילי לחלוטין) לתשלום במקום, כמו קופה שתגבה כספים אז לא יהיה מצב שמישהו יתחמק, יעלם, לא ישלם את דמי השימוש בכביש.

בלי שום קשר לנאמר, קנס של 500% אחרי האיחור הראשון בתשלום (על כל החשבונית החודשית!!!) נשמע פסיכי לחלוטין (למרות החלטות הממשלה).

 

נ.ב

 

אכן, רוב הישראלים אוהבים דברים בחינם !!!(בגלל זה אנו נקראים ישראלים ולא אמריקאים)

ולא שי מה להתגאות בכך.

 

שיטת התשלום הנהוגה כיום בכביש היא מהתקדמות בעולם , וכבישי אגרה

רבים ברחבי העולם עוברים לשיטה הזו , לאחר גילוי יעילותה.

יעילותה של השיטה מתבטאת בכמה הבטים

 

א. פתרון פקקי כניסה לכביש האגרה( ובכך הגברת האטרקטיביות של הכביש )

 

ב. חסכון אדיר בכוח אדם , וכל המשתמע . ( קופאים , מנהלים , בקרים וכו...)

 

ג. חסכון במבני קבע , מחסומים חשמליים וכו...

×
×
  • תוכן חדש...