Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אזעקת רנג'ר

 

לפי התיאור שלך מדובר באזעקת רנג'ר דו רכיבית עם שלט רולינג קוד מלא.

זהו סוג האזעקה האחרון (עפ הידוע לי) שרדיו מרס הביאה עד שחדלה לפני שנים רבות מייבוא האזעקות של רנג'ר בכלל.

אזעקות רנג'ר היו רגישות לניתוק מצבר (לאו דווקא התרוקנותו, אלא ניתוק פתאומי)

ניתוק קוטב מינוס של המצבר היה גורם להן בדכ נזק שרק מעבדה היתה מתקנת.

לא הבהרת האם המצבר פשוט התרוקן עם הזמן או שטרם התרוקנותו, ניתקת מינוס או פלוס מצבר וזה ממש משנה מה בדיוק ואיך בוצע ניתוק מצבר ככל שבוצע כזה.

נתק את הצמה מהמח (אני מניח שכבר עשית את זה) ואז נסה שלב "ריסט" לשלט כפי שהסבירו לך כאן.

בגדול, צריך לבדוק האם הסירנה מייד מצפצפת כתוצאה מפקודה ממח האזעקה ואם זה מה שקורה כנראה נגרם נזק לאזעקה.

בכל מקרה כאמור נתק את המח ,חבר כעבור מס' דקות ובצע שלב ריסט לשלט. אין לך הרבה מה עוד לעשות מעבר לבדיקת מתחים פלוס ומינוס למוח.

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה רבה לכולם.

 

את הרכב רכשתי כשכבר היה במצב שהמצבר נותק ממנו זמן מה,לכן אין לי מושג באיזה צורה הוא נותק.

 

האזעקה משתוללת מיד ברגע שמחברים את המצבר,את המפתח לאזעקה ככל הנראה יש אצל המוכר עם המפתח השני ,אני צריך לקחת אותו ממנו,אם הוא לא מוצא את המפתח אני אלך למעבדה.

 

בכל מקרה אני אנסה את כל האפשרויות ואחזור לדווח כאן.

 

שאלה לדני,במקרה שנגרם נזק לאזעקה,מה עלות התיקון המשוערת?

פורסם

אם נגרם נזק לאזעקה, לא בטוח שכדאי להשקיע שממילא האזעקה הזו כבר ללא יבואן ללא חלקים כבר מס' שנים.

 

השלט שהוא רולינג קוד לא ניתן לשיכפול ולא להעתקה.

 

עדיף אזעקה איכותית חדשה לא חייבת להיות יקרה.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אוקיי חבר'ה אני מקפיץ את השירשור לאחר שזנחתי את העניין זמן מה ועכשיו יצא לי לטפל באזעקה,סיקור קצר:

 

-אזעקה תוצרת ריינג'ר ללא מפתח.

-האזעקה אינה מגיבה לשלט,גם תהליך של איפוס השלט לא עוזר,השלט אינו מזהה את האזעקה ולהיפך.

-האזעקה מיד משתוללת כשמחברים אותה.

 

כמה דברים שגיליתי: -מהמוח יוצאים 8 חוטים 4 מהם חתוכים.

-למוח יש מין 8 מפסקים במעגל.

 

הוספתי תמונות של האזעקה,של השלט ושל שמונת המפסקים.

 

לחשמלאים בפורום:

-האם אתם מזהים את האזעקה? (יותר נכון האם דני צדק בזיהוי?)

 

-האם יש לחוטים החתוכים קשר לתקלה?או שלא חובה שכל החוטים יהיו מחוברים והאזעקה פשוט שרופה?

-לסיכום אני רוצה לדעת אם סופית צריך להוציא את האזעקה וישר לפח?

 

תודה מראש.

PICT0004.JPG

PICT0005.JPG

PICT0007.JPG

PICT0011.JPG

פורסם

אכן זוהי הרנג'ר האחרונה ששווקה, והיא רולינג קוד מלא.

 

 

אין לי נסיון עם הדגם הזה, מה שבכל אופן הייתי מנסה לעשות, הוא שלאחר שלחצת על שני הלחצנים לחיצה ארוכה ונורית הלד נדלקה באופן קבוע, לחץ שוב על הלחצן השמאלי למס' שניות 3-4 , שחרר, ולחץ שוב ל 3-4 שניות, ובדוק אחכ אם פועל.

 

זוהי שיטה של קוברה וסרפיסטאר דווקא, אולי היא תעזור לך, שוב זוהי הצעה בלבד בגלל שאיני מנוסה בדגם ספציפי זה.

 

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...