Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. הרכב נוסע יותר מהר בכל ההילוכים, בעיקר ברוורס.

2. התאוצה מדביקה אותך לכסא בכל פעם.

3. מרחקי הבלימה קצרים מאילו של הרכב הפרטי שלך.

4. ניתן לעבור עם הרכב פסי האטה במהירות כפולה מזו של הרכב הפרטי שלך.

5. שמן, מים ולחצי אויר בצמיגים לא מצריכים בדיקה תכופה.

6. רדיוס פניה קטן מזה של הרכב הפרטי שלך.

7. מהירויות פניה גבוהות מהרגיל.

8. הרצפה מעוצבת ממש כמו מאפרה.

9. בד"כ הרכבים הנ"ל לוקחים את הדלק הכי זול שיש.

10. אין צורך להחנות אותם במקום בטוח בלילה.

11. אפשר לנהוג איתם גם 100 ק"מ עם הנורה של לחץ השמן דולקת.

12. אין צורך לנקות אותם בתכיפות, בעיקר לא מבפנים.

13. המיתלים ורצפת הרכב, בעיקר בתא המטען, חוזקו במיוחד לצרכי נשיאת משאות כבדים במיוחד כמו שקי מלט וארגזים מלאים בדברים כבדים.

14. הרכבים הנ"ל באים עם התאמה מיוחדת בגיר שמאפשרת לשלב להילוך קדמי כשהרכב עדיין נע ברוורס.

15. הצמיגים הם מדגם מיוחד שמאפשר כניסה במדרכות וטיפוס עליהם במהירות גבוהה למדי.

16. רעשי מנוע מוזרים ניתנים לביטול מהיר ע"י הגברה של מערכת הסטריאו.

17. אין צורך באמצעי אבטחה למניעת גניבה. בשום מקרה. בשום מצב.

18. עבירות גבוהה בהרבה מזו של המכונית הממוצעת בשטח.

 

:-)

 

מוטי.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

- כשאתה מרגיש שהשקעת באוטו כשקנית עץ ריח.

- כשמישהו נכנס לך באוטו מאחור ואתה יוצא רגוע.

- כשגונבים לך את הסמל ואתה מגחך.

- כשאתה מדמיין את הפרייאר המסכן שיקנה את הרכב "יד ראשונה מחברה".

- כשאתה מתחיל לרחם על המסכן הזה.

- כשאתה משחק עם החלון החשמלי שלך ללא הרף במשך כל הנסיעה.

- כשאמא שלך/חברה שלך / כל אחת מבנות המין היפה טורקות את הדלת בעוצמה כמו שרק הן יודעות לטרוק ואתה ממש לא מנסה להסביר להן שאין צורך בהפעלת כוח בלתי סביר בסגירת דלתות הרכב.

- כשהמשפט " הרכב שלך עולה באש " הופך להיות משעשע.

- כשבעקבות המשפט הזה אתה קודם כל רץ לקחת מצלמה.

- כשהשלט "מנהרת ג'ילדות , 20 ש"ח חיצוני" לא מובן לך.

- כשאם כבר החלטת לעשות טובה לאנושות ולהכניס את הרכב לשטיפה במכונה , פתאום אתה ממש לא מרגיש מאויים מהמייבש של המכונה שמתקרב עד כדי מילימטרים מהשמשה הקדמית שלך.

כשהרכב מתפקד גם כרכב שטח גם כרכב פרטי וגם כרפסודה למיים רדודים.

GOT סחוג?

פורסם

- שהחתול שמלקק את עצמו מעניין יותר ממד הדלק (דלקן)

- שאתה במרוץ לעשות כמה שיותר קילומטרים :)

- שאתה נכנס בכוונה לבורות ונהנה מהם

- שאתה הולך לקנות סיגריות מהקצה השני של העיר (דלקן)

- שבשטח הוא מתנהג כמו באגי

- שמיותר שלדוושת הגז יש רגש.. עדיף שהייתה ON\OFF :)

- שאתה מתבאס שיש לך שלט "איך אני נוהג מאחורה"

- שאתה היחיד שבא לתחנת דלק עם חיוך

- כאשר לא נורא אם דפקת את הדלק בסלע.. ונשארה דפיקה קטנה

- כשאר אתה בטוח שהדשא של השכן לא ירוק יותר :)

 

יש לי שאלה לכל רכב מחברה הדלק עליהם?? או שיש חברות שפשוט נותנות הגבלה? או החזרים והנחות?

פורסם
יש ויש.

אם יש הגבלה אז היא עד 25 אלף ק"מ בשנה.

תתפלא - יש חברות (ןהחברה שאני עובד בה בתוכן) שההגבלה היא לכל עובד באופן פרטני.

 

אצלי ניסו להגביל את הקילומטרז' ל-18000 ק"מ בשנה לפי "המרחק לעבודה" - תשובתי היתה ברורה ונחרצת, לאחר כרבע שבע הנחתי את המפתחות הרכב על שולחנו של סמנכ"ל הכספים....

 

סוף הסיפור הוא שאני אחד העובדים היחידים בחברה שכתוב בחוזהו ללא הגבלת ק"מ (בפועל אני עושה כ-40000 ק"מ בשנה מה שמבטיח לי מכונית חדשה פעם בשנתיים...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
תתפלא - יש חברות (ןהחברה שאני עובד בה בתוכן) שההגבלה היא לכל עובד באופן פרטני.

 

אצלי ניסו להגביל את הקילומטרז' ל-18000 ק"מ בשנה לפי "המרחק לעבודה" - תשובתי היתה ברורה ונחרצת, לאחר כרבע שבע הנחתי את המפתחות הרכב על שולחנו של סמנכ"ל הכספים....

 

סוף הסיפור הוא שאני אחד העובדים היחידים בחברה שכתוב בחוזהו ללא הגבלת ק"מ (בפועל אני עושה כ-40000 ק"מ בשנה מה שמבטיח לי מכונית חדשה פעם בשנתיים...)

 

מהתשובות שלך בפורום,

וממה שנראה לי עד כה, (ולא, זאת לא התחפנות או משהו)

 

לא נראה לי שאתה בזבזן או שאתה לא מעריך את ההטבות שיש לך ממקום העבודה...ועם כל הצחוק, יש אנשים שגם שהאוטו לא שלהם שומרים עליו.

 

אני מכיר אנשים עם רכב מליסינג שפשוט התנהגו בצורה שלא תאומן..וזה די מעצבן האמת (בתור אחד שגם אם היה לי רכב מליסינג לא הייתי קורע אותו ככה סתם)

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

כשאתה בא לחנות,במקום בסבלנות עם רוורס, לוקח שמאלה,עולה על המדרכה ומתיישר.

כשאתה בחיים לא שם מגן שמש לדשבורד.

כשאתה לוחץ עד הסוף בכל הזדמנות .

כשהרמזור מתחלף - לחיצה עד הסוף מתיי שניתן.

כשאתה בחיים לא מחמם את הרכב ,ישר מניע, מזגן ותן בגז....

כשאתה בחיים לא חושב אפילו להיכנס לאוטו דיפו ולקנות איזה שמן טוב או תוסף...למה מי מת.

כשאתה נוסע ונוסע גם כשאפשר ללכת ברגל.

כשאתה נוסע תמיד יותר מהר ממה שצריך ותמיד על ההילוך הכי נמוך.

כשאתה משתמש בברקסים כאילו אין דבר כזה לפמפם...בירידות, קורע את הברקסים.

פורסם

אני יהפוך את זה לרכב קיבוץ.

 

היכולת לנסוע ע"ח הקיבוץ כבר הפכה לאומנות אצלנו ,אנחנו כבר הצלחנו לינסוע ע"ח הקיבוץ ליד....

מתי לאחרונה ראיתם פג'ו 306 האמצע דיונה?

כשהמשפט"פלוני שפך קרטר "מלווה בתגובה "ברוך הבא למועדון"

בפורים תלו פעם שלט "הרוס כפי יכולתך כי הרכב לא שלך"

כשאתה לומד לנהוג בדיוק בגיל שבו אתה מצליח לשים יד על מפתחות של איזה רכב ,ואף אחד לא ממש מפריע לך...

כשמישהו מחלץ רכב מבוץ ע"י טרקטור ....בלי כבל .....מאחורה ......בשני.....

כשאפילו למוסך לא לגמרי אכפת ....מזמן בקיבוץ עבר לליסינג.

בקיצור ,אצלנו הרכבים סובלים כבר עשרות שנים .....זה כבר לא אי אכפתיות זו אמנות ניצול הרכב .....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
מהתשובות שלך בפורום,

וממה שנראה לי עד כה, (ולא, זאת לא התחפנות או משהו)

 

לא נראה לי שאתה בזבזן או שאתה לא מעריך את ההטבות שיש לך ממקום העבודה...ועם כל הצחוק, יש אנשים שגם שהאוטו לא שלהם שומרים עליו.

 

אני מכיר אנשים עם רכב מליסינג שפשוט התנהגו בצורה שלא תאומן..וזה די מעצבן האמת (בתור אחד שגם אם היה לי רכב מליסינג לא הייתי קורע אותו ככה סתם)

קודם כל אתה טועה.

 

הגבלת ק"מ זה מעצבן. אם קיבלתי רכב, אני משלם עליו יותר מדי כסף (דרך הדבר הנחמד שנקרא "מיסים") , והוא בשימוש יום יומי, אזי אני לא חושב שצריך להגביל אותי בצורה כלשהי.

 

אם הכוונה שלכם זה רק שאגיע לעבודה, תארגנו הסעה. אם נתתם לי רכב, אל תצפו שאגיע הביתה ו "משעה 6 - אני בבית - האוטו מושבת עד למחרת"

 

אל תשכח שליסינג או לא, אנחנו משלמים על זה במשכורת אם נרצה או לא.

 

חוצמזה, שאצלי הרכב ליסינג עושה 2 טנקים מלאים בשבוע, אבל אני גם נוסע המון כי זו העבודה שלי. אז אני לא מוגבל בק"מ

 

-

 

חוצמזה, אם היה לך רכב ליסינג, גם אתה היית מתייחס אליו "לא כמו הרכב הפרטי" , וזה לא אומר לעלות על מדרכות וכל מיני כאלה, כי את זה אני לא עושה (אם אני אהרוס, לא יהיה לי למחר לעבודה)

 

אבל לנסוע מהר על באמפרים בטעות (קורה..) אז אני לא מתרגש, למרות שיש לי צביטה קטנה ואני אומר לעצמי שלא חלילה דפקתי לעצמי משהו ברכב, סה"כ אני זה שנוסע איתו כל היום..

 

ונכון אני לא ממהר לשטוף אותו כל שבוע כמו את הפרטי .. אפשר פעם בשבועיים בשטיפומט.. רק מבפנים קצת מפריע לי, ואני לפעמים מנקה קצת ..זה הכל..

 

סה"כ גם על רכב הליסינג שומרים , נכון שקצת שורפים צמיגים וכו , והילוכים עוברים מהר, ובטח מי שיש לו אוטומט לא מחכה לגמרי עד שמעביר ל D , ומזגן פועל תמידית , ובידני הדוושת גז תמיד ברצפה לא משנה איזה הילוך זה..

 

אבל שוב, בסוף היום, זה הרכב הצמוד שלך, תהרוס אותו - לא יהיה לך איך להגיע לעבודה.

פורסם

אצלי, שהיתה לי את היארסי ספורט מהליסינג, התנהגתי אליה כמו לרכב הפרטי שלי.

 

כמו שאני מתעלל במיאטה, כמו שאני מתעלל בסקודה שהיתה לי, ככה גם ביאריס התעללתי.

 

וכמו שאני מפנק ושומר על הרכבים האחרים - גם היאריס קיבלה את אותו הטיפול.

 

שום אפליה !

 

לא באמפרים מהר יותר, לא מדרכות, שטיפה כל פרק זמן (לא קצר אבל ככה לכולן :-) ), תידלוק עם מנורת דלק דולקת (כמו במיאטה) קיצור כמו רכב שלי.

 

אני גם חושב שאם אנשים ישראל היו מתנהגים טוב יותר, אולי היו יורדים מחירי בליסינג וכולנו היינו מרוויחים ... אולי

 

עריכה - זה ניב (SENDA) ששוב פעם אח שלי שם את היוזר שלו במחשב שלי ...

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

שאתה נוסע 90 על במפרים שברכב הפרטי שלך על 20.

שאתה לא מחכה ומעביר לדרייב אפילו כשהרכב נוסע אחורה, ואני אסביר:

 

נניח אתה לוקח רוורס, כמובן בפווול גז, ואז מכניס בדרייב כשהרכב עדיין נוסע אחורה.

כשאתה לא מתייחס לניוטראל,מבחינתך הוא לא קיים, דרייב או רוורס, אין באמצע.

 

כשאתה בעליות לירושלים גומר חצי מיכל על קיקים.

 

אתה בעצם נוסע בין קיק לקיק.

 

אין כמו רכב חברה\ליסינג.

 

עוד דבר:

נניח אתה רוצה לקנות משהו, אתה תקרע את העיר,תשרוף חצי מיכל דלק, 700 חנויות,פקקים,עצירות...העיקר למצא את אותו מוצר בשקל פחות.

פורסם

כשאתה מת אחרי התנגשות צדדית ב-80 קמ"ש כי מישהו מסוים התקמצן על כריות אויר.

 

כשאתה מבין שהדרך היחידה שהרכב שלך יבלוט אי פעם היא באמצעות צבע ורוד נאון ומדבקת Pussy Wagon על השמשה האחורית(מיושם ע"י צרכני המשנה לרוב, aka ילדים קטנים וטיפשים שראו יותר מדי FnF).

 

כשאתה רואה את הרכב משמאלך מגיע למהירות עיקול 5 ומשאיר אשדה באויר ומספר חלקי פח ופלסטיק מאחוריו.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

כשאתה נוסע דווקא כבישים הכי מפותלים, כדי "לבדוק למה העגלה הזאת מסוגלת"

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

שלום לכולם, כולכם פה מדברים כאילו יש לכם רכב בחינם מהחברה, אז תרשו לי לשאול אתכם משהוא, כמה עולה לכל אחד האוטו מידי חודש?

 

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

3000 שקל פחות בברוטו.

מעבר לזה צריך לקחת בחשבון: חבות מס בגין רכב צמוד (שווי למס כמעט 1300 שקל לקבוצה 2), ואבדן ההפקדה של המעביד לסוציאליות בגין ה-3000 שקל שירדו מהברוטו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...