Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מרצדס e חדשה ועוד רבים ומיסכנים....:?

יוגב 205

תן לי לנחש שדווקא על המרצדס כן שמרו..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כולם פה צוחקים על רכב של חברה, רכב של השכרה, רכב של ליסינג...

6 תגובות ענייניות בכל הת'רד הארוך הזה..

כל העניין של הליסינג וההשכרה הוא רע מאוד. אבא מקבל אוטו מהעבודה וכל המשפוח'ה חורשת עליו.

אמא לוקחת אותו לקניות, דופקת אותו בעמוד (לא נורא). הבת נוסעת לבקר את חבר שלה בבאר שבע והיא גרה בחיפה (יש דלקן, לא איכפת לי). הבן לוקח את האוטו ביום שישי, נוסע כמו מטורף בכבישים וביום שבת לוקח את החבר'ה לטיול שטח.

 

ואז, שם למעלה, בכנסת, במשרד התחבורה ובמשטרה שואלים: למה יש כל כך הרבה תאונות דרכים? למה יש כל כך הרבה הרוגים?

ואף אחד לא מבין שהתשובות נמצאות ממש מתחת לאף. התחושה הזאת של "הרכב לא שלי" גורמת לאנשים לעשות הרבה שטויות, שבסופו של דבר עולות הרבה כסף וחיים.

עדיין לא הזכרתי שהרכבים של חברות הליסינג וההשכרה הן בעלות האיבזור הבטיחותי המינימלי ביותר = מכונות מוות.

 

אז מספיק עם מדיניות ה"רכב לכל פועל".

ברגע שמקום עבודה יחזיר הוצאות רכב לעובד שהרכב פרטי שלו - אני יכול להבטיח מעל במה זו שכמות הנסועה בארץ תרד => פחות תאונות וזיהום אוויר => אנשים יתחילו לנהוג כמו בני אדם.

 

אז מספיק עם גישת ההשכרה והליסינג.

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לסטארלט:

יכול להיות שאתה צודק - לא בדקתי.

אבל האם אתה בדקת סטטיסטית, שאכן יש רוב למכוניות ליסינג במעורבות בתאונות דרכים, לפני שפרסמת זאת כאן?

פורסם

קצין הרכב בחברה בה אני עובד טוען שגילאי "הסיכון" ברכבי ליסינג הם עד 25 ומעל 40.

 

עד 25 בגלל העבודים עצמם, ומעל 40 בגלל ילדיהם...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

1. הרכב נוסע בלי נוזל קרור בכלל, ומד החום כבר יוצא מהסקאלה.

2. בדיקת מים ושמן הם בגדר המלצה, וגם אם חסר לא צריך להוסיף ( לקוח:"אם הרכב יתקלקל נקבל חדש טוב יותר, אז בשביל מה לטרוח ולמלא?")

3. כרטיס רכישת שמן או מים בתחנת דלק עוברים על מינימום סכום ועל השמן הזול ביותר.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא, לא בדקתי סטטיסטית, אבל יש לי הרגשה שאני צודק.

אם למישהו יש קישור למאגר תאונות של חברות השכרה, אשמח אם יעלה נתונים לכאן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, עם כל הכבוד, כנראה ש-75 כוחות הסוס המבסוטים שלך גרמו לך ללכת אחרי העדר



הלאנטיסי ולהחליט שטוב יהיה אם יהיה אפשר להלשין על כל בעל רכב חברה.

המדיניות הזו היא בעצם אי-מדיניות של "מומחי תחבורה" במשרדי הממשלה, שאין להם

שיניים כדי לעשות את צעדים משמעותיים הדרושים למלחמה בתאונות בדרכים.

אולי הסקוריטטה הרומנית או הק.ג.ב. הסובייטי יוחזרו לחיים ויבצעו חיסולים ממוקדים

בכל נהג שנוסע מהר יותר מהמותר בחוק? מהלך שמזכיר משטרים חשוכים שאבד עליהם הכלח.

 

נראה לי הקצין הרכב שלי עובר על החוק בשלושת השבועות האחרונים.

עדיין אין לי מדבקה כזו על התחת של הקוריאנומטית שלי וטוב שכך.

אני רק מתאר לעצמי כמה אנשים יתקשרו למוקד כדי להלשין עליי שהם נסעו בשמאלי ללא צורך

ואני עקפתי אותם מימין, בלי בושה בכלל.

איך אני לא מתבייש, באמת.... :roll:

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
לא, לא בדקתי סטטיסטית, אבל יש לי הרגשה שאני צודק.

גם מאיר שטרית לא בדק , אבל יש לו הרגשה שהוא צודק.

גם שחר איילון לא בדק ,אבל יש לו הרגשה שהוא צודק.

גם משה קראדי לא בדק ,אבל יש לו הרגשה שהוא צודק.

גם גלעד ארדן לא בדק ,אבל יש לו הרגשה שהוא צודק.

גם חיים הכט לא בדק ,אבל יש לו הרגשה שהוא צודק.

 

כל הגאונים עובדים על פי הרגשה.

ו-500 איש מאבדים את חייהם כל שנה , כי כולם עובדים כמו חאפרים , על פי ההרגשה.

 

FOR GOD SAKE , יש היום מחשבים , כמעט בכל מחשב יש EXCEL , תוכנה שמסוגלת תוך דקות לקבל נתונים ולהוציא גרפים פשוטים ומובנים לכל טמבל.

בגרפים אלה ניתן לבדוק בדיוק מי מעורב בתאונות , מה המאפיינים שלו , איפה ומתי זה קורה.

 

אבל לכל הגאונים , ואתה ביניהם - יותר נוח לעבוד לפי הרגשה :evil:

ככה אפשר להצדיק את שוד הנהגים הגדול - כי סיבה אמיתית אין.

 

אגב - אני יכול לתת לך את הסיבות האמיתיות לתאונות , לא צריך להיות גאון - רק לגשת לנתוני המשטרה , הטכניון וכל מוסד שאוסף נתונים בצורה מסודרת (רמז - זה לא משהו שרווחי למדינה , אבל למי איכפת...?).

פורסם

אז אולי תיגש ותספר לנו? הזלזול אכן מביא לתאונות רבות יותר...

 

 

 

ולמי שדיבר על הק.ג.ב, אולי לא צריך לרצוח כל אחד שנסע קצת מהר מעל המותר או התנחל בשמאלי אבל כדאי שהענישה תהייה חמורה יותר...

 

אני גולש כאן קצת לנושאים אחרים, אבל שיהיה... אם לשוטרים ולרשויות החוק היו סמכויות והם היו יותר אגרסיביים והיה להם גיבוי מבית המשפט (שידוע בעונשיו המצחיקים) אזי המצב כאן היה הרבה יותר טוב...

 

כמה פעמים ראיתם שצועקים לשוטרים מנייאק או דברים אחרים בסגנון והוא לא יכול לעשות הרבה... או גם כאשר תופסים רוצח או עבריין אז העורך דין מצליח להוציא אותו בגלל כל מיני בעיות טכניות קטנות או בגלל רחמנותם של השוטרים...

 

אם השוטר יכול היה לתת איזה אלה לראש לזה שמקלל אותו, או שעבריינים כבדים היו נענשים בחומרה ולא יושבים בכלא חודש ויוצאים אזי המצב היה הרבה יותר טוב, גם על הכביש. אם אלו שעוברים באדום כל שבוע או נוסעים בפסילה ומצפצפים על תמרורי עצור היו נענשים בצורה קשה יותר אזי המצב היה טוב בהרבה...

 

אני לא מדבר על מצב שבו השוטרים יכולים להרביץ למי שבא להם ולירות סתם ככה, אבל גם המצב שבו הם לא יכולים לעשות כלום הוא לא טוב... צריך מצב שהוא שילוב שניהם...

 

 

מצטער אם זה לא ממש קשור...

פורסם

כשאפשר להזיז עגלות של סופר כשהן מפריעות לך בחניה.(היום ראיתי מקרא דומה)

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הזלזול הוא תוצאה של חוסר הבנה מוחלט בנהיגה , התנהגות רכב וכו' (אגב , גם להחלקה בככרות בתוך עיר אפשר לקרוא זלזול :roll: ).

 

דווקא אלה שיודעים מה המשמעות של נהיגה מהירה ועל המגבלות , הם אלה שייזהרו ויחשבו פעמיים לפני כל פעולה.

 

אתה מקשקש , ולא בפעם הראשונה. חיים הכט ג'וניור.

פורסם

כשאתה בודק מים ושמן פעם בחודשיים וגם זה לפני נסיעה לאילת וגם אם חסר מים אז כמובן מהברז..שישרף המנוע.

אם חסר שמן...מוצאים במחסן איזה גלון עתיק מינראלי...מהשיש שם ויאללה...לבריאות.

פורסם

כשעבדתי במקום הקודם - כן היה לי רכב חברה, ותתפלא, ידעתי איך לפתוח את המכסה מנוע בעצמי.

 

שבת שלום.


×
×
  • תוכן חדש...