Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כשעבדתי במקום הקודם - כן היה לי רכב חברה, ותתפלא, ידעתי איך לפתוח את המכסה מנוע בעצמי.

 

שבת שלום.

 

ו.... בדקת שמן מים או שסתם בהית במנוע...?:wink:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הזלזול הוא תוצאה של חוסר הבנה מוחלט בנהיגה , התנהגות רכב וכו' (אגב , גם להחלקה בככרות בתוך עיר אפשר לקרוא זלזול :roll: ).

 

דווקא אלה שיודעים מה המשמעות של נהיגה מהירה ועל המגבלות , הם אלה שייזהרו ויחשבו פעמיים לפני כל פעולה.

 

אתה מקשקש , ולא בפעם הראשונה. חיים הכט ג'וניור.

אני מוחה על המשפט האחרון, אם כבר אז שומאכר ג'וניור... :-P

 

ודווקא אני לא מקשקש אלא במקרה הזה אני יודע מה אני מדבר... אם הההרתעה הייתה רבה יותר (שזה בקיצור מה שאמרתי) ואלו שאוכפים את החוק (בין אם זה על הכביש או בכל תחום אחר) היו קשוחים יותר אזי המצב היה הרבה יותר טוב...

 

ואם אתה רומז לגבי משהו במשפט השני, אז אני נזהר, מאוד אפילו (עשיתי את זה גם כשקיבלתי רק את הרשיון למרות שיהיה לך קשה להאמין ועכשיו אני נזהר עוד יותר)...

פורסם
ו.... בדקת שמן מים או שסתם בהית במנוע...?:wink:

 

 

 

ל'

יש עוד דברים לעשות כשפותחים מכסה מנוע מלבד לבדוק שמן מים....

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

שמן מנוע

נוזל קרור

מים במצבר

שמן הגה

נוזל בלמים

נוזל לשמשות

שמן גיר (במידה והרכב הוא רכב אוטומט עם מדיד)

 

שכחתי עוד משהוא?

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מה אומר לי רכב חברה?

 

זו מאזדה 3. עם טאסות.

זה רכב שנוסעים בו באופן זהיר וקפדני. המנתק עדיין בתול כמו נזירה.

זה רכב שעומד בחנייה מקורה, ונרחץ באופן ידני חיצוני+פנימי+שאיבת אבק כל יום שישי ע"י הנהג הראשי וילדיו הקטנים.

זה רכב שלא מרבים בו בנסיעות, רק לקחת את הילדים לביה"ס, לעבודה, חזרה מהעבודה, פעם בשבוע לקניות, ואולי גם לבקר את הסבתא-סבא-דודה.

 

וכל זה עומד מתחת לבית שלי, רכב של שכן.

אשרי האיש שיקנה את הרכב הזה.

 

איזה אנטיתזה לכל מה שהוצג כאן, אה?

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

אישית, גם אני מכיר רכבי חברה שמטופלים כך.

אבל מי באמת ירצה יונדאי אקסנט או קיא ריו, אפילו שמורות עד כמה שניתן?

זה פורום מוטורי, הלו... :wink:

MCS 2008

פורסם

אם כבר הגעת , אז רכב חברה מזכיר לי אוו-8 , שהחליפה WRX , שכל אחזקתה על חשבון המעביד...:roll:

 

 

החיים יפים קרוב לצלחת.

פורסם
אם כבר הגעת , אז רכב חברה מזכיר לי אוו-8 , שהחליפה WRX , שכל אחזקתה על חשבון המעביד...:roll:

החיים יפים קרוב לצלחת.

האיוו החליפה STI, לידיעתך (כמו בכל מועדון STI, למען האמת...).

וזה לא בדיוק רכב חברה, אבל קרוב...

MCS 2008

פורסם
חכימא היקר,

מה שקרה לרכב הצבאי שאני נהגתי בו היה כתוצאה מתאונה שיכולה לקרות גם עם רכב אזרחי שקניתי שלשום ולא כי ניסיתי להרוס אותו בכוח.

 

או במילים אחרות, רוצה לבלבל למישהו את המוח, תנסה לאיזה מציל בכנרת.

 

דניאל.

ברור לי שלא ניסית להרוס אותו בכוח. אף אחד כאן לא מנסה להרוס את הרכב בכוח. מדובר כאן על הרס הרכב כתוצאה מחוסר אכפתיות. גם אני שירתתי באותו המקום כמוך, ואני מכיר את הכביש, ונסיעה בו בצורה שיכולה להפוך רכב היא אך ורק חוסר איכפתיות. לכן, אל תטיף.

חוץ מזה, הבחור שז%$נתי לו את השכל היה פושע, לא מציל. גם המדינה חושבת כמוני ועכשיו מתנהל נגדו משפט.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני האיתי עובד בתחנת דלק עד לפני כמה ימים (וע דמעט צבא:-( )

רוב הם ככה כמו שאתה אומרים.

אבל יש גם הרבה אנשים משקיעים בדיקה קבוע באוטו של שמן מים בתידלוק ותוסף דלק כל כמה חודשיים

תמיד אוטו נקי כל תדלוק בדיקה שמן מים וכמו

זה קשור באופי הבן אדם אם הוא ישראלי או לא חחח

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

בשבילי רכב חברה זה רכב רגיל לחלוטין כי גם מה שאבא שלי עושה לאוטו שלו מזכיר את התאורים שאתם מתארים ואפילו יותר גרוע שבירת בולמים עליית במפרים על 100 לקיחת סיבובים במהירות מטורפת וגם מדי פעם לסגור מנוע באילון האוטו הקודם שלנו אודי A4 טורבו אחרי 3 שנים היה לה 220000 קילומטר והאוטו בככל לא סחב לעומת מצבו בקניה


×
×
  • תוכן חדש...