Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכיר הגבלה של 500 ש"ח דלק בחודש על פוקוס :shock:

רכב השטח הטוב ביותר נוא רכב חברה :lol:

 

עצוב לחשוב כך אבל מאז שישראל הולכת ומנפחת כל מה שקשור לתרבות נהיגה הולך ומחמיר!!

 

פנצ"ר לא יודעים להחליף.

שמן לא בודקים.

אם אין אויר בגלגל לא ממלאים, לא משנה גם אם הנהג יתהפך בכל זאת אוטו חברה.

מיים בשפריצרים --איין!!

חורים של סיגריות על התקרה והמושבים.

לכלוך ואפר ברצפה

 

לא מה שהיה פעם :cry:

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני יודע שאני אשמע כמו צדקן, אבל, כולכם פה מגעילים אותי.

 

וכל הגועל נפש שאתם כותבים בלי בושה, עוד מופיע בפורום של אנשים שמתיימרים לאהוב מכוניות.

 

שרשור בושה.

 

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

רכב השטח הטוב ביותר נוא רכב חברה :lol:

מה הציבור העירוני מתחיל ללמוד על רכבי חברה אנחנו כבר שכחנו על ריכבי קיבוץ.....

עצוב לחשוב כך אבל מאז שישראל הולכת ומנפחת כל מה שקשור לתרבות נהיגה הולך ומחמיר!!

 

פנצ"ר לא יודעים להחליף.

שמן לא בודקים.

אם אין אויר בגלגל לא ממלאים, לא משנה גם אם הנהג יתהפך בכל זאת אוטו חברה.

מיים בשפריצרים --איין!!

חורים של סיגריות על התקרה והמושבים.

לכלוך ואפר ברצפה

צודק, כל פעם שאני יוצא לנסיעה על רכב קיבוץ אני בודק לחץ אוויר ,אף הוא לא כמו שצריך.

מה שעצוב זה שכיום שכבר מותר להחזיק רכבים פרטיים אתה רואה שאנשים לא יודעים איך שומרים על רכב .

 

לא מה שהיה פעם :cry:

12345 תווים.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
1. הרכב נוסע יותר מהר בכל ההילוכים, בעיקר ברוורס.

2. התאוצה מדביקה אותך לכסא בכל פעם.

3. מרחקי הבלימה קצרים מאילו של הרכב הפרטי שלך.

4. ניתן לעבור עם הרכב פסי האטה במהירות כפולה מזו של הרכב הפרטי שלך.

5. שמן, מים ולחצי אויר בצמיגים לא מצריכים בדיקה תכופה.

6. רדיוס פניה קטן מזה של הרכב הפרטי שלך.

7. מהירויות פניה גבוהות מהרגיל.

10. אין צורך להחנות אותם במקום בטוח בלילה.

13. המיתלים ורצפת הרכב, בעיקר בתא המטען, חוזקו במיוחד לצרכי נשיאת משאות כבדים במיוחד כמו שקי מלט וארגזים מלאים בדברים כבדים.

14. הרכבים הנ"ל באים עם התאמה מיוחדת בגיר שמאפשרת לשלב להילוך קדמי כשהרכב עדיין נע ברוורס..

 

:-)

 

מוטי.

כמה שהמשפטים האילו נכונים ואני פתאום גיליתי כרגע שיש לי דבר כזה שניקרא מצפון וברגעים אילו גרמת לי להזיל דימעה בעיקבות ההרגלים המגונים והטירונות בשטח שאנו מעבירים את המכוניות של החברה. אני מבטיח שמעכשיו אני אשתדל לקחת אחריות וכל מה שמחקתי מהסעיפים אני יקח לתשומת ליבי .[מדובר בלאנטיס [כמה צפוי] מאלבר ברשות החברה] לסיכום מה ששנוא על הפגו שלך על תעשה ללאנטיס של החברה..:wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
:mm_yeah:

מה שהתחיל כבדיחה הופך לדיון על מר ישראלי המכוער.

 

מוטי.

איך אומרים, אם אתה הולך לישון עם כלבים את תתפלא שבבוקר יש לך פישפשים...

 

מה ציפית? שאנשים יגידו שהם שומרים על רכב שהוא לא שלהם? באמת...

ועוד כזה שהם שילמו/משלמים עליו בסביבות 2000 ש"ח מהמשכורת...

זה כמו האנשים שבאים לסופר עם כל הילדים שלהם, מחלקים להם שקיות במבה וביסלי ואחרי זה שוקו וכולם וקונים בסוף לחם וחלב :wink:

 

מצד שני, היתה איזו פעם שרציתי לשלם על ופל שאכלתי והקופאית התחילה לצחוק עלי, לא נעים...

 

נכון שברכב חברה יש את ההרגשת ה"אי שייכות"... אבל תדעו לכם שאם משהו נידפק ברכב, והוא כתוצאה מרשלנות או שזה קרה בזמן שאתם נהגתם, זה על הראש שלכם!!!

לדוגמה, אני ניכנסתי בבור, קורה. חברת הליסינג לא משלמת על כיוון פרונט, החברה בה אני עובד עושה את זה. כנ"ל צמיגים... אם זה קורה פעם או פעמיים משנה, ניחא... אבל אם זה קורה כל חודש הדבר יעלה. וכל דבר שעולה בסוף יורד... במכה...

נכון שהאוטו לא שלכם, אבל טיפה אחריות וטיפה איכפתיות... הרי אתם נוהגים בו יום יום...

לכל אוטו שקיבלתי מהעבודה לא היתיחסתי כמו שאני התיחסתי לאוטו שלי...

האוטו שלי היה מחסן מיתנייד, ארגזי כלים, סטים של בגדים להחלפה, ארגזים וכו'... ניקיתו אותו פעם בחצי שנה, וחוץ מהמקום שלי ושל זה שלידי לא היה מקום לשבת.

ברכב של החברה שאני לא עושה את זה... למה? כי זה היצוג שלי... ככה אני מייצג את החברה שלי בפני אנשים ברחוב...

כל עוד זה הרכב שלי, אני ירשה לעצמי להוביל איתו מנועים מטונפים וקטנועים נוטפי שמן...

ברכב חברה לא!!!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

להתפלצן אחד על השני ללא הרף כאילו אנחנו חברים בחוג הסילון זה אחלה.

אבל קצת חוש הומור אף פעם לא מזיק {גם אם הוא על עצמנו}:idea:

GOT סחוג?

פורסם

כאשר אתה קורא למלגזן שיזיז רכב שחוסם את התנועה במקום העבודה (זה כייף)

כשאתה לא מתרגש כשאתה דופק את המראוה הימנית כשמצד שמאל יש איזה חצי מטר פנויים

haters will hate

פורסם

כאשר סתאם חם לך אתה נכנס לרכב,מניע עם מזגן , וככה יושב,קורא עיתון,מדבר בפלאפון...ככה עוברת לה חצי שעה....שעה.....

 

כאשר אתה מרביץ בגז גם כשאתה יודע שעומד במקביל אליך איזו בימר חדשה...רק כדי להראות לו שאני לא פראייר .

 

כשבכביש מהיר אתה על 120-130 ומאחוריך נדבק איזה נודניק עם מרצדס ומהבהב לך לזוז עם האורות...ואתה לוחץ עוד יותר על הגז ומגביר מהירות....

 

אחחח...אין כמו רכב חברה.

פורסם

הפוקוס של אח שלי מהחברה נשמרת בדיוק כמו רכב פרטי.

 

אני אוהב לנסוע ברכב נקי.

אני אוהב לנסוע ברכב תקין.

אני אוהב את הפוקוס באופן כללי, ומי שנהג בה מספיק גם יודע למה.

 

אז ללללמממההה להרוס ?

 

חוץ מזה שנוסעים יותר בגלל הדלקן וכמובן שיש גם הרבה יותר שקט נפשי, אין שום הבדל.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

סתם ניראה לי הגזמת כאן

ובגירה זה לא ת'רד בושה כי כאן כולם חובבי רכב, ניראה לי את הבדיחה הזאת לקחת יותר מידי ברצינות. יש פה יותר אנשים שמגנים את התופעה מאשר אלא (אם יש ביכלל) שבעד התופעה.

כל התוספות שנכתבו להודעת המקור של מוטי נכתבו בהומור.

לאון ג.

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
אני חושב שמה שקרה לרכב הצבא שנהגת בו היה קצת יותר גרוע ממה שנגרם לרכבים פה.

ודי לחכימא ברמיזא.

חכימא היקר,

מה שקרה לרכב הצבאי שאני נהגתי בו היה כתוצאה מתאונה שיכולה לקרות גם עם רכב אזרחי שקניתי שלשום ולא כי ניסיתי להרוס אותו בכוח.

 

או במילים אחרות, רוצה לבלבל למישהו את המוח, תנסה לאיזה מציל בכנרת.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.


×
×
  • תוכן חדש...