Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פולקסוואגן קאדי מקסי 2024.

נשברה לי המראה הימנית, ויש לי ביטוח מראות בשגריר.

שילמתי את ההשתתפות עצמית והחליפו לי את זה.

א. החליפות למראה לא מקורית, זה חוקי או שהם חייבים לי מקורי?

ב. לקח להם המון זמן ותוכ"ד ראיתי שהם מחברים חוטי חשמל בצורה פיראטית עם מצית וכדו'...

בסופו של דבר המראה החדשה עובדת אבל פתאום 2 המראות עובדות ב'דיליי', כשאני פותח את הרכב לוקח להם זמן להפתח - גם למראה שהייתה בסדר. (לפעמים גם יש הבדל בין המראות, זו שהוחלפה נפתחת כמה שניות אחרי השניה...)

גם לכוון את המראות לא תמיד עובד מיד.

חשוב לציין שבסוף הכל עובד אבל ממש בעיכוב.

זה מרגיש כאילו המחשב של המראות צריך איזה איפוס אבל אני לא באמת מבין בזה.

אשמח גם לחוות דעת על הסיפור, וגם לפתרונות אם יש.

תודה!

פורסם (נערך)

לא תקין בכלל , אני לא סובל תמחשבה שיהיה לי איטיות במראות , על מה ולמה ? המראות אצלי ברכב או בירח ?   במקומך הייתי שולח את כל הסיפור הזה במייל מסודר ל [email protected] ול 

נתונים נלקחו מכאן:

 

 

 
  • דוא"ל: [email protected]
  • טלפון: *8888
  • מדיה חברתית: פייסבוק, מסנג'ר או וואטסאפ
עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

מראה חלופית נראה תקין. תקרא את תנאי הפוליסה שלך. הנה של אחת החברות:

"התחייבות החברה היא להתקנת מראות צד ופנסים חדשים בעלי תו תקן ומאותו טיב ואיכות
של החלקים השבורים
. בכל מקרה בו לא יוכל נותן השירות לספק מראות צד ו\או פנסים מאותו טיב
ואיכות, זכאי נותן השירות לייצר חלקים אלו תוך זמן סביר ו\או להחליף את החלקים השבורים במראות
צד ו\או פנסים חדשים מקוריים, דהיינו, מתוצרת יצרן כלי הרכב או מתוצרת יצרן המורשה לייצר עבור
יצרן כלי הרכב".

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 19.10.2025 בשעה 16:51, גולדן191 כתב:

במקומך הייתי שולח את כל הסיפור הזה במייל מסודר ל [email protected]

תודה! עשיתי כעצתך,

לקחו אחריות מלאה על הסיפור..

לפי התיאור אמרו שכנראה המראה החליפית לא מספיק טובה, והזמינו לי מראה מקורית.

היום החליפו לי למקורית והכל עובד חלק.

  • אהבתי 4

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...