Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שמן גיר נכנס בסובארו B4 2012 סטיישן


מעבר לפיתרון נפתר ע"י kompy,

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 53 דקות, kompy כתב:

4.8 ל׳ כשהוא מרוקן לחלוטין.

4.2 ל׳ בעת החלפה תקופתית.

תודה, אם אני מפרק את האגן שמן של הגיר בשביל לתקן אותו (כי הוא התעקם כנראה קיבל מכה וכעת נוזל משם שמן) צריך לשים כמו שהוא מרוקן לחלוטין או החלפה תקופתית ?

פורסם
לפני 8 שעות, Deutz912 כתב:

תודה, אם אני מפרק את האגן שמן של הגיר בשביל לתקן אותו (כי הוא התעקם כנראה קיבל מכה וכעת נוזל משם שמן) צריך לשים כמו שהוא מרוקן לחלוטין או החלפה תקופתית ?

ממלאים תחילה את הכמות של הח׳ תקופתית, בודקים במדיד ומוסיפים בהתאם (אם בכלל).

  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, kompy כתב:

ממלאים תחילה את הכמות של הח׳ תקופתית, בודקים במדיד ומוסיפים בהתאם (אם בכלל).

הבעיה שאין מדיד, ולכן מילאתי דרך הבורג בגיר עם מזרק וצינור

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם

הבורג נמצא מהצד של התבה? - כן. למלא עד שנשפך.

הבורג נמצא בחלק העליון - לא. למלא את כמות ההחלפה בלבד.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

Screenshot_20241223_154608_SamsungNotes.thumb.jpg.6eee4e1b63c2fd522117b6d7a76abb71.jpgאם בדקתי בספר רכב הנכון הכמות שונה משמעותי ממה שרשום למעלה גם באתר שהביא@mr_ezra רשום נתון של בין 12 ל12.5 ליטר בגיר מרוקן לגמרי בזמנו החליפו לי בסובארו xv  והכמות הייתה קרובה יותר ל12 ליטר מברור שעשיתי בזמנו עדיף לא לשחק ולמלא שמן מקורי (זה לא זול) מדובר בגיר רגיש לשמן

פורסם

תשמע בגיר יש בעיה , אם לא החלפת בזמן אז לא מחליפים את כול השמן גיר , מחליפים בהדרגה , קודם כול תסביר מה אתה רוצה לעשות וננסה ביחד לתת לך פיתרון , כי יש מלא פתרונות השאלה מה אתה רוצה לעשות , 

פורסם

מה שקרה זה שקיבל מכה לא יודע איך באגן שמן של הגיר ונזל כל השמן גיר, לא ידעתי שנכנס 12 ליטר, רק בשביל לחלץ את הרכב מילאתי 2.7 ליטר שמן גיר והגעתי איתו נסיעה של 30 ק"מ, מקווה שלא נגרם נזק.

 

פורסם

תשמע יצא לי עבוד על רכב סוזוקי שהבעלים רצה לעשות טיפול לבד והוריד את הבורג שך השמן גיר במקום את שמן מנוע ו הוסיף כיפליים שמן מנוע ולא היה שמן גיר , הוא נסע מאשדוד לאשקלון במהירות של 30קמש באמת ,  האמת מפתיע אבל סידרתי את הכמות שמן מנוע ואת השמן גיר והאוטו כבר נוסע כמה שנים טובות בלי בעיות ,  אבל  אפשרי לדעת רק אחרי ששמים שמן גיר כמו שצריך . ופשוט בודקים אתה צריך להכיר את האוטו שלך הכי טוב , אם יש החלקות או מכות בהעברת הילוכים , אם יש רעש מוזר , 

אני חושב שלא צריך 12 ליטר כי 12 זה שהגיר יבש לגמרי , אני חושב ש10/9בערך אמור להספיק  כי יש המון שמן שנכנס לחלקים גם הטורק לוקח המון ...

פורסם
לפני 4 שעות, mr_ezra כתב:

תשמע יצא לי עבוד על רכב סוזוקי שהבעלים רצה לעשות טיפול לבד והוריד את הבורג שך השמן גיר במקום את שמן מנוע ו הוסיף כיפליים שמן מנוע ולא היה שמן גיר , הוא נסע מאשדוד לאשקלון במהירות של 30קמש באמת ,  האמת מפתיע אבל סידרתי את הכמות שמן מנוע ואת השמן גיר והאוטו כבר נוסע כמה שנים טובות בלי בעיות ,  אבל  אפשרי לדעת רק אחרי ששמים שמן גיר כמו שצריך . ופשוט בודקים אתה צריך להכיר את האוטו שלך הכי טוב , אם יש החלקות או מכות בהעברת הילוכים , אם יש רעש מוזר , 

אני חושב שלא צריך 12 ליטר כי 12 זה שהגיר יבש לגמרי , אני חושב ש10/9בערך אמור להספיק  כי יש המון שמן שנכנס לחלקים גם הטורק לוקח המון ...

אני חושב שהוא התרוקן לגמרי כי הרכב לא נסע כלל, אחרי שהוספתי 2.7 דרך הבורג למטה הרכב נסע אבל הגיר מחליק.

לפי מה שאני רואה עכשיו שצריך 12 ליטר בטח שיחליק חסר מלא שמן, חוץ מזה השאלה אם נגרם נזק ?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...