Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטיחות [נוסעים בוגרים] מאזדה CX-30


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני שמתי לב שבאתר EuroNCAP מאזדה CX-30 קיבלה דירוג של 99% בהגנה על נוסעים בוגרים.

כמובן שהדירוג הכללי מושפע מגורמים נוספים כגון מערכות AEB וכו' וגם למשל הגנה על הולכי רגל (שאגב, גם באלו היא מצטיינת).

אבל בהנחה שהחשיבות של הרוכש היא הגנה על הנהג בלבד ללא התחשבות בגורמים האחרים, האם ניתן להסיק מכך שהמאזדה יותר בטוחה מטסלה מודל Y או 3 שנחשבות על פי דירוגים תמיד למספר 1 בבטיחות?

הזנתי המון רכבים אחרים, והכי גבוה שקיבלתי זה 97%... נראה שהמאזדה CX-30 בטוחה באופן יוצא דופן בקטגוריה.

עריכה אחרונה על ידי LaCoco
פורסם

מודל y עברה מבחן ריסוק ב 2022 לעומת 2019 במזדה ומודל 3.

כך לא ידוע איזו תוצאה הייתה משיגה המזדה או המודל 3.

מבחינת בטיחות נוסעים יש עדיפות לy.

אבל, כול הרכבים שציינת בטוחותים מאוד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ללא קשר חייב לציין ששבוע שעבר היה לי CX30 כרכב חליפי במשך השבוע (מנוע 2.0 ברמת איבזור הבינונית) ומאוד אהבתי,
האיכות בתא הנוסעים מצויינת, הרבה יותר שקיטה מהנירו שלי בקיצור חוץ מצריכת דלק תחושה של 2 רמות מעל הנירו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

לא ניתן להשוות בין המאזדה למודל y, בגלל שה y נבחנה במבחנים החדשים יותר.

 

בין המאזדה למודל 3 עדיין קצת קשה אבל ניתן. הסיבה בגללה הטסלה מודל 3 נחשבת לטובה יותר ונבחרה לאחד הרכבים הבטוחים ע"י היורונקאפ ב 2019 ,היה השילוב של הבטיחות הפסיבית הגבוהה עם המערכות האקטיביות שקיבלו ציון מאוד גבוהה(94%). בגלל שהמערכות האקטיביות של הטסלה 3 גם מתעדכנות בעידכוני תוכנה באופן סדיר, ניתן אפילו להניח שהציון שלה היום עומד על 98% בדומה למודל y ו s שנבחנו השנה(המבחנים הנ"ל גם מחמירים ממבחני 2019), גם אם רכשת את הטסלה ב 2019.

 

גם ברמה הפסיבית לטסלה 3 יש יתרון על המאזדה מאחר ומבחני היורונקאפ מדמים תאונה ברכב בעל משקל דומה. הטסלה 3 שוקלת 300 קג יותר מהמאזדה, כך שהציון הפסיבי שלה מתייחס לתאונות עם עוצמת אנרגיה גבוהה יותר.

 

ולמרות זאת, אם מה שמעניין אותך זה התוצאות הפסיביות בלבד, לא חושב שיש הבדל משמעותי בגללו יש לפסול את המאזדה. כל המכוניות שציינת ייתנו בטיחות פאסיבית מאוד גבוהה בזמן תאונה.

 

היתרונות המשמעותיים של טסלה על המאזדה הם דווקא ברמה האקטיבית. היכולת הדינמית של טסלה 3 אבסולוטית יותר גבוהה ממזדה (בעל טסלה בהווה והרבה מאזדות בעבר), מה שמשאיר הרבה מרווח תיקון במקרה של טעויות נהיגה או תמרוני חירום. הכח הרב יותר ייתן יתרון ובטיחות לטסלה בזמן עקיפות והשתלבות בתנועה ומערכות ההגנה האקטיביות של הטסלה נחשבות היום לטובות ביותר בתעשייה ויש כמובן את היתרון שהם יתעדכנו לתצורה הטובה ביותר שטסלה יכולה לתת כל עוד החומרה תתאים.

עריכה אחרונה על ידי utsur
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...