Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נתחיל בזה שרק העלות שילוח של הרכב תעלה לך כמו השכרה לתקופה ארוכה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כמו שאמרו אחרים, רעיון בלתי סביר בצורה קיצונית.

הבעיה שלך היא לא רק תקנים אמריקאיים (פנסים, מראות, לוח מחוונים במיילים), אלא התקנים של קליפורניה. עד כדי כך שבלא מעט מקרים בכלל לא ניתן לעשות רישוי בקליפורניה למכונית שעומדת בתקינה פדרלית אמריקאית ונקנתה במדינה אחרת בארה״ב (לא חושב שתהיה בעיה כזו עם מאזדה 3, אבל אתה מגיע מחו״ל).
ללא שום ספק המשלוח (יקר מאד עד לחוף המערבי) של מכונית והומולוגציה מקומית יעלו לך יותר כסף מאשר לקנות שם רכב מקביל.

פורסם

הרבה פעמים בא לי לייבא איזה רכב אספנות מישראל לקליפורניה, אבל מאזדה 3... 

 

לפני שנתיים וחצי קניתי קאמרי V6 שנת 97, מהיד הראשונה עם היסטוריית טיפולים מלאה, שילמתי 2700 דולרים, 100k ק"מ אחרי (אצל אנשים מסביבי), חוץ מסטרטר (שעלה 60 דולר) וטיפולים שוטפים לא עשיתי כלום. יכול למכור את הרכב ב3000 דולר תוך כמה שעות. 

 

תמיד אפשר למצוא משהו כזה להתחיל איתו. 

לא הייתי לוקח שום רכב בעסקת ליסינג אם הייתי חדש פה, אפשרי אבל דבילי מאוד. 

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...