Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספורט מוטורי שאני אוהב יותר מראלי. 

בזמן האחרון אני עוקב אחרי הבחורצ'יק שבסרטון מטה (החל מ-0:36, כי כמעט כל דבר יותר טוב ב-POV :) ).

הסאונד של המטוס הממריא יותר מנחמד בעיניי, כמעט מחפה על היעדר הרעש הרגיל של מירוצי ראלי. 

המכונית:

יכולה לקבל 4 מנועים כל אחד סביב 300 כ"ס.

עד 1100 nm נשלטים ע"י הנהג בעזרת מחשב הרכב. 

עוד כל מיני ממתקים כמו מתלי מקפרסון עם דאמפרים ל-5 כיוונים ומשקל של 1.5 טון הופכים אותה לחתיכת מכונה. 

 

אני תוהה, האם בתוך 10 שנים מהיום אין יותר רכבי בעירה פנימית בראלי? אולי אפילו 5?

  • אהבתי 4

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

 

העולם מתחשמל ובסרטון רואים את הסיבה שרכבים חשמליים הם רמה מעל רכבי הבנזין, נכון שעדיין צריך לפתור את עניין הסוללה (גודל והספק) אבל למי שלה מבין מספרים של נצילות בין המנועים, בוודאי יכול להבין מה זה פרפור גלגלים ( ארבע במספר) ממהירות 0 קמ"ש.

פורמולה 1 כבר ממזמן איבריד ופורמולה E מתחילה לקרום עור וגידים, בקרוב תחרויות רכבי סלון חשמליים וראלי כביש ושטח, אפילו רכבי דראג יעודיים נמצאים במרחק די קצר מרכבים חשמליים כמו טסלה S פלייד, רימאק נברה, לוסיד איר שמחירן זול יותר והן נמצאות בייצור מסחרי בכלל.  


   

פורסם
לפני 18 שעות, viper83 כתב:

 

העולם מתחשמל ובסרטון רואים את הסיבה שרכבים חשמליים הם רמה מעל רכבי הבנזין, נכון שעדיין צריך לפתור את עניין הסוללה (גודל והספק) אבל למי שלה מבין מספרים של נצילות בין המנועים, בוודאי יכול להבין מה זה פרפור גלגלים ( ארבע במספר) ממהירות 0 קמ"ש.

פורמולה 1 כבר ממזמן איבריד ופורמולה E מתחילה לקרום עור וגידים, בקרוב תחרויות רכבי סלון חשמליים וראלי כביש ושטח, אפילו רכבי דראג יעודיים נמצאים במרחק די קצר מרכבים חשמליים כמו טסלה S פלייד, רימאק נברה, לוסיד איר שמחירן זול יותר והן נמצאות בייצור מסחרי בכלל.  


   

יש כבר כמה שנים מרוץ רכבי סלון חשמלי ביפן.

 

אני חייב להודות שהשקט מאוד מוזר.

  • אהבתי 2
×
×
  • תוכן חדש...