Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הייאס 2007 אוט' VS טרנספורטר אוט' 2011


eish
שימו לב! השרשור הזה בן 664 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחר 12 שנות הייאס 2001, "התחדשתי" עם טרנספורטר 2011. שניהם אוטומטיות, ושניהם ארוכות אז"פ. (ברשותי D3)

האקסמפלר שרכשתי שמור מאוד, (240,000 ק"מ, אוטומטית, ארוכה 10+1 מקומות) יישרתי קו איתו. כרגע הוא פיקס.

אבל,

כמה חברים טובים מזהירים אותי מיוקר המחיה של הטרנספורטר.

ראיתי הייאס 2007 ארוכה אוטומט אז"פ, 400,000 ק"מ. יד שניה.

אני שואל רק על אמינות ועלויות תחזוקה. הייאס 2007 לא עדיפה על טרנספורטר 2011? בהרבה?

לא מתייחס כרגע לחסכוני בסולר, עוצמת המנוע, נוחות הנסיעה. רק אמינות ועלויות תחזוקה

מאוד תודה לייעוץ מקצועי!

עריכה אחרונה על ידי eish
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תלוי המצב הרכב,
ראיתי גם הייאס שהאכילו את הבעלים מרורים (שכן שחשב שזו מציאה אבל הייתה בעיה בגיר\מנוע והוא הוציא שם עשרות אלפי שקלים עד מכר),
וחבר עם טרנספורטר של נכה שעשתה 30K ק"מ והלך חלק בקלאצ' שעלה יותר מעשריה...
יש לך? יישרת קו?
לדעתי תשאר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הייעוץ.

אגב,

מנוע + גיר בטויוטה הייאס מחירם יחד בסביבות 17,000. לגמרי לא עשרות אלפים.

מה שלא כך, בטרנספורטר. רק גיר 13,000 ש"ח. כך אתמול אמר לי "בראשית" מראשל"צ.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייאס 2007 זה אומר רכב בן 15 שצריך אישור בלמים לפני טסטים ועוד 5 שנים יצטרך גם שני טסטים בשנה. בטרנספורטר זה יקרה בשלב מאוחר יותר.

כמה שזכור לי בטרנספורטר גיר רטוב שנחשב אמין יותר ועמיד יותר. אולי אפילו זה DSG6 הישן והטוב.

לא מכיר את מוסך בראשית, אבל הייתי מציע לשאול את אחד מהמוסכים שמתמחים ב-VAG מה עלות תיקון גיר בטרנספורטר, כמו מוסך רון או אופיר המכונאי האקדמאי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, eish כתב:

תודה על הייעוץ.

אגב,

מנוע + גיר בטויוטה הייאס מחירם יחד בסביבות 17,000. לגמרי לא עשרות אלפים.

מה שלא כך, בטרנספורטר. רק גיר 13,000 ש"ח. כך אתמול אמר לי "בראשית" מראשל"צ.

 

מקורי? באיזה מצב?
רק הגיר בהייאיס מגיע לעשריה (לאחד במצב טוב) מנוע לדעתי הרבה יותר מ7K.
אכן טרנספורטר חלפים יקרים יותר, אבל אחד זה חתול שאתה מכיר, צעיר יותר שעבר הרבה פחות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, llaavvii כתב:

רק הגיר בהייאיס מגיע לעשריה (לאחד במצב טוב) מנוע לדעתי הרבה יותר מ7K.

מרכז הגירים חולון (ב2012) גיר להייאס ב5,500

מרכז הדיזל - גבעת שאול (ב2019) גיר להייאס ב4,500

מנוע,

שלמה נאור - בית נקופה כ10,000 + המכלולים טיפס עוד קצת

לפני 4 שעות, dorsht כתב:

כמה שזכור לי בטרנספורטר גיר רטוב שנחשב אמין יותר ועמיד יותר. אולי אפילו זה DSG6 הישן והטוב.

מדובר בDSG עם 7 הילוכים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, eish כתב:

מדובר בDSG עם 7 הילוכים

זה גיר DSG7  אבל עם קלאצ'ים רטובים שנחשבים עמידים יותר. 

 

גיר DSG7 הנפוץ עם קלאצ'ים יבשים לא מגיע במכוניות גדולות וכבדות עם מנוע 2.0 ליטר אלא רק בקטנות ובינוניות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול נכנסתי למכונאי מוערך, הוא עשה סיבוב על האוטו, והיה מרוצה בהחלט. גם מהמנוע וגם מהגיר. (גם מהמזגן)

אבל,

הוא לא שלל את הרעיון שלי, לחפש הייאס 2007 אוטומט שמורה עם קילומטרז' סביר.

לסיכום

התבלבלתי לגמרי...

עריכה אחרונה על ידי eish
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטויוטה נסעה 160,000 קילומטר יותר, זה מלא, יש לזה משמעות גדולה על מידת השחיקה של רכיבים רבים ברכב ועל פוטנציאל הקלקול שלהם לעומת רכב שנסע משמעותית פחות.

היא גם ישנה יותר ב-4 שנים וגם זה משמעותי.

בנוסף, אתה מעיד שהטרנספורטר נשמרה ביד אוהבת ושהיא במצב מצוין.

ככלל, אף על פי שאני יודע שההייאס נחשבת אמינה מאוד באופן יחסי, זה לא שהטרנספורטר נחשבת נוראית. היא אוטו סביר לחלוטין והיא בכל זאת פולקסוואגן ולא איזה מותג סוג ז'.

 

חוץ מזה, כבר קנית.

אתה אפילו אומר שהמוסכניק שלך מבסוט עליה.

 

אני בכלל לא הייתי טורח להכניס את עצמי לכאב הראש הזה.

קנית רכב שמור, תמשיך לשמור עליו כמיטב יכולתך וזה כנראה יהיה בסדר (הכל יחסי).

אני לא חושב שמהייאס 2007 עם 400 אלף קילומטר תקבל תמורה טובה יותר.

 

אתה תמיד יכול להמשיך לעקוב אחרי הלוחות ואם תמצא בעוד 1-3 שנים הייאס במחיר סביר, תוכל לקנות אותה.

על האקזמפלר הנוכחי הייתי מוותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, TDI כתב:

גש לאלכס בראשל"צ (באותו רחוב של בראשית) ותן לו "להרגיש" את הרכב. הוא יידע לומר לך מה המצב שלו.

מומחה בחסד לרכבי VAG.

אעשה כהמלצתך, אחרי ת"ב. תודה

לפני 1 דקה, ... כתב:

הטויוטה נסעה 160,000 קילומטר יותר, זה מלא, יש לזה משמעות גדולה על מידת השחיקה של רכיבים רבים ברכב ועל פוטנציאל הקלקול שלהם לעומת רכב שנסע משמעותית פחות.

היא גם ישנה יותר ב-4 שנים וגם זה משמעותי.

בנוסף, אתה מעיד שהטרנספורטר נשמרה ביד אוהבת ושהיא במצב מצוין.

ככלל, אף על פי שאני יודע שההייאס נחשבת אמינה מאוד באופן יחסי, זה לא שהטרנספורטר נחשבת נוראית. היא אוטו סביר לחלוטין והיא בכל זאת פולקסוואגן ולא איזה מותג סוג ז'.

 

חוץ מזה, כבר קנית.

אתה אפילו אומר שהמוסכניק שלך מבסוט עליה.

 

אני בכלל לא הייתי טורח להכניס את עצמי לכאב הראש הזה.

קנית רכב שמור, תמשיך לשמור עליו כמיטב יכולתך וזה כנראה יהיה בסדר (הכל יחסי).

אני לא חושב שמהייאס 2007 עם 400 אלף קילומטר תקבל תמורה טובה יותר.

 

אתה תמיד יכול להמשיך לעקוב אחרי הלוחות ואם תמצא בעוד 1-3 שנים הייאס במחיר סביר, תוכל לקנות אותה.

על האקזמפלר הנוכחי הייתי מוותר

הכל נכון, רק בכפוף לשימוע שנעשה לטנספורטר...

בכל אופן, תודה מאוד!

לפני 8 דקות, ... כתב:

אתה תמיד יכול להמשיך לעקוב אחרי הלוחות ואם תמצא בעוד 1-3 שנים הייאס במחיר סביר, תוכל לקנות אותה.

על האקזמפלר הנוכחי הייתי מוותר

אהבתי.

אכן, מיד נרשמתי ל"קבלת התראות" בלוחות רלוונטיים.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 664 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...