Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחממות גיר DSG7 בעליות/פקקים ובעיות מאז


מוטי אלתר
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שאלה בנושא:

עליתי עם הרכב לירושלים ( סיאט אלטאה 2012)

הגיר DSG7 התחמם בפקקים של העליות בכביש 1

ובכניסה לעיר כבר התחיל לקפוץ במעבר בין ראשון לשני

נאלצתי לשמור מרחק רב מהרכבים שלפני תוך צפירות של אלו מאחורי ואז לזחול על שני או על S 

הגעתי בשלום קיררתי את הרכב חזרתי בערב והכול היה בסדר

בימים שמאז יש לי חוסר נוחות בנהיגה ברכב

אני משלב לD מופיע D1 הטורים עולים ובהשהיה של 5 שניות רק נכנס ההילוך

ככה זה גם ברמזורים ובעצירות   ולעיתים רחוקות בלחיצה על הגז  הטורים מגיעים ל2000 סלד ולא נכנס הילוך

אני מעביר לR ומחזיר ואז זה נכנס והרכב זז 

ידוע למישהו מה זה צריך להיות וכמה עלות תיקון ?

(תרחמו עלי במחירים...)

תודה ושבת שלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי המצמדים התחממו יותר מידי, החלפתם בערך 3 אלף.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן ולפי התיאור זה המכטרוניקס.

בכל מקרה עד שלא תכניס את הרכב למוסך לא תידע.

ממליץ מוסך שמתמחה בגירים.

יודע שיכול לעלות בסביבות ה3000 שח, אבל זו רק הערכה כללית.

אין פה עניין של רחמים, בכל מקרה זה תיקון לא זול.

בהצלחה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעונים

שכחתי לעדכן שלפני שנה בערך הבהבה לי צורת מפתח שבדי ליד מספרי ההילוכים 

פניתי למוסך ברלין באשדוד והוא המליץ על מכטרוניק 

החליף לי (ב4K לפני) את המכטרוניק

ות'אמת לא הרגשתי כלום לא לפני ולא אחרי רק הצורת נעלמה

ככה שאני לא חושב שכבר הלך שוב המכטרוניק

מומלץ לי להתפטר מהרכב?

  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.1.2022 בשעה 19:57, מוטי אלתר כתב:

 

מומלץ לי להתפטר מהרכב?

  

לדעתי הלא טכנית וכבעלים של סיאט אלטאה 2011 לשעבר - כן

לי הוחלף מכטרוניק במסגרת ריקול, וגם קלאצים. וזה ב 6 וחצי שנים עם כ 40 אלף קמ בלבד

DSG7- סקר תקלות משנת 2013

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מצליח להבין את השתלשלות האירועים. להמלצת המוסכניק באשדוד, החלפת מכטרוניקס בעלות של 4,000 ש"ח, והתקלה לא נפתרה?

ועכשיו הוא ממליץ גם להחליף מצמדים ורצועת טיימינג

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא היה ביום אחד

לפני חמישה חודשים הופיעה לי צורת מפתח שבדי

המוסכניק (מוסך ברלין) הצביע על מכטרוניק

החלפתי בארבעת אלפים ש"ח ונפתרה תעלומת המפתח

אני כעת מתלונן על התחממות הגיר בין ההילוך הראשון והשני בפרט בעליות

גמגומים ודפיקות ולפעמים ההילוך אפילו לא נכנס(!!!)

היום הוא הציע להחליף מצמד  בארבעת אלפים שח שוב

(נראה שכל טיפול רציני מתחיל אצלו במחירים האלו...)

ואם אני כבר על 108 אלף ק"מ אז מומלץ גם לעשות טיימינג 

מובן?

יש מקום יותר זול לבצע את הטיפולים האלו?

עריכה אחרונה על ידי מוטי אלתר
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, KipodYam כתב:

רק תוהה, מפתח שוודי זה לא הסמל שצריך לעשות טיפול שוטף???

או שהיתה אזהרה על משהו שקשור בגיר??

לא

זה הבהב כבעיה שצריך לפתור

בטיפול שוטף כתוב SERVIS

לפני 3 שעות, YoJ כתב:

תבדוק במוסך רון שמתמחה בVAG בת"א.

לטעמי המחירים שאתה מציג פה הם בצד הגבוה של הסקאלה.

יש לך מיקוד יותר מדוייק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...