Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוודא שהוא עושה העברת בעלות. בזמנו מכרתי את הגרוטאה הראשונה שלי לסוחר, והוא לא ביצע העברת בעלות. מכר אותה בתור מיופה כוח שלי (כדי לא לאבד יד). במידה והוא הסכים על המחיר שלך משלם בצורה תקינה (תזהר מזיופים במזומן) ועושה העברת בעלות, אינני רואה בעיה.

בהצלחה.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

רובם אומרים לך אמן להכל בטלפון ואז מציעים רבע מזה כשהם מגיעים, אולי אנטולי הזה צדיק, אבל תתכונן מראש..אלא אם כן הצעת מחיר ממש נמוך.

והם באים עם תירוצים מוכנים:

אההה, זה הדגם הזה? חבל שלא אמרת בטלפון

הבאתי לפה את הגרר, מי ישלם על זה?

ועוד כהנה וכהנה

פורסם
לפני 19 שעות, Kooper כתב:

תוודא שהוא עושה העברת בעלות. בזמנו מכרתי את הגרוטאה הראשונה שלי לסוחר, והוא לא ביצע העברת בעלות. מכר אותה בתור מיופה כוח שלי (כדי לא לאבד יד). במידה והוא הסכים על המחיר שלך משלם בצורה תקינה (תזהר מזיופים במזומן) ועושה העברת בעלות, אינני רואה בעיה.

בהצלחה.

שהמוכר יעשה עברת בעלות מייד אחרי התשלום דרך אתר gov. שהרי גם ככה האחריות היא עליו כמוכר.

אז עולה כמה שקלים והוא בטוח שיש העברה.

×
×
  • תוכן חדש...