Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בקניית אודי A4


IMILANO
שימו לב! השרשור הזה בן 960 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

רציתי לשאול אותכם לגבי אודי A4 2019 עם מנוע 2000 דגם DESIGN

מה עלויות התחזוקה של הרכב השנתיים, האם הרכב נוח וטוב בהתנהגות כביש 

חשוב לי נוחות בגדול, בידוד רעשים כסאות, לנסיעות יומיומיות של 80 קילומטר האם הרכב יהיה נוח??

 

אשמח גם לסקירה מאלה שהיה להם או יש להם רכב דומה.

בעיות מכניות מוכרות?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה רכב,עם המנוע 2.0 ליטר. 

מנוע אמין,גיר רטוב נהדר. נוח וזריז. 

עליות כמעט זהות לגמרי לסיאט לאון 2.0,זה שיש לה סמל של אאודי לא אומר תחזוקה מאוד יקרה,זה לא a7. 

 

דבר אחד הייתי לוקח בחשבון שa4 צפויה לעבור 25 אלף קמ,אחרי 3 שנים לא תיהיה שווה הרבה. 

מה שכן זה בתנאי שזה המנוע 2.0,המנועים קטנים יותר מגיעים עם גירים פחות נעימים והרבה פחות אמינים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה עידו,

מדובר על מנוע 2.0 האמת.

תוכל להגיד כמה פחות או יותר טיפול שנתי ?😀
מה הכוונה שלך כאן לא הבנתי:

דבר אחד הייתי לוקח בחשבון שa4 צפויה לעבור 25 אלף קמ,אחרי 3 שנים לא תיהיה שווה הרבה. “

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול תלוי מה צריך. 

אם נופל עלייך החלפת שמן גיר,רפידות וצלחות ופלגים באותו טיפול,בכיף הנזק יכל להגיע ל4000 אלף. 

אבל שמן גיר מחליפים כל 60 אלף קמ. 

אבל זה לא משהו חריג במיוחד. 

 

טיפול של שמן פלטר יעלה 500 עם שמן טוב ופלטר מקורי.(או 300 עם עבודה אם תקנה שמן ופלטר לבד,ויקחו רק 70-100 שקל על עבודה) 

באמת,אין משהו מיוחד בתחזוקה שלה,זה ממש כמו להחזיק לאון 2.0. 

הייתי מעריך בשנה תחזוקה  ובלאי של עד 4000 אלף בשנה,כולל בתוכו בלאי טבעי כמו מצבר וצמיגים. 

 

הכוונה שלי היית שa4 נתפס בארץ כרכב יוקרתי,וברגע שיש עליה הרבה קמ המחיר ירד בהתאם. 

אם הנסועה שלך בן עירונית אני הייתי קונה רכב דיזל. 

פחות רגיש לקמ גבוה במכירה. 

 

עריכה:תדאג לבדוק עלות ביטוח+תדע שאגרת טסט היא 2500+- שח.

עריכה אחרונה על ידי Ido12
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה עידו,

ֿהוצאות דלק לא הבעיה באמת, וההפרש של דיזל לבנזין לרוב ישתקף בנוחות נסיעה.

ֿאם הטיפולים הם בסדר הגודל הזה אז התקציב שלי עומד בזה.

ֿחשוב הלי היה פשוט אם יש בעיות מוכרות ושצריך לשים לב אליהם בהוצאות, כמו הגיר dsg7 המוכר.

ֿאבדוק לגבי הביטוח.

ֿתודה רבה גבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה, 

 

חשוב למצוא מוסך שמתמחה בקונצרן פולקסווגן, באזור המרכז יש את מוסך רון ובחיפה יש את אנרג'י. 

שניהם מוסכים מומלצים ע"י חברי הפורום. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שבדגמי 2.0 של אאודי אין מד גובה שמן רגיל (מוט) אלא רק קריאה של חישן גובה שמן דרך תפריט המערכת ברכב.

מבחינת עליות אחזקה, אין הבדל משמעותי במוסכים מיתמחים שהומלצו כאן. עלויות רישוי וביטוח הן של רכב יוקרה, כלאמר על הצד היקר. 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, zaf כתב:

 

 

למרות שהם דומים, הסרטון הזה מדבר על דגמי B8-B8.5 עד 2015-16, הבחור מתעניין בB9.

ובכל מקרה יש מקום למדיד שמן, פשוט יש פקק שחור במקום, אפשר לקנות מדיד ולשים אותו במקום הפקק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שאני יודע, אכן יש פקק, כי זה מנוע סידרתי ב VW אבל, אין אפשרות הכניס  dipstick כי בבלוק בקצה תעלת המוביל הזו נמצא חישן גובה השמן. 

יש יצרנים שמוכרים מדיד אבל הוא לא מתאים - תראה כאן https://www.audiworld.com/forums/a4-b9-platform-discussion-212/oil-dip-stick-b9-motor-2940890/

 

ציטוט  


FYI, I bought the dip stick from the link above and it didn't fit. ECS refunded my money and they are aware of the issue. Thanks, Jim

 

I called the dealer today to ask for an OEM dipstick. I was told that there is no such part. They offered to order a specialized dipstick like the one the service guys use, but it's not intended to stay in the engine. It must be removed after use.

The service manager also said it must be used "carefully" to avoid catastrophic engine failure. They said they can teach me how to use it.

This is just nuts.

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שתאמץ את הרכב המנוע עשוי לצרוך שמן. על מנת לשמור עליו, בדוק גובה שמן מידי פעם ואל תזניח. אם תשתמש בשמנים בתקן יצרן הסיכוי לזיוף נמוך.

בכל אופן בדיקת מפלס השמן חייבת להיות כשהמנוע חם וכבוי לפחות במשך 2 דקות ! 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, zaf כתב:

ככל שאני יודע, אכן יש פקק, כי זה מנוע סידרתי ב VW אבל, אין אפשרות הכניס  dipstick כי בבלוק בקצה תעלת המוביל הזו נמצא חישן גובה השמן. 

יש יצרנים שמוכרים מדיד אבל הוא לא מתאים - תראה כאן https://www.audiworld.com/forums/a4-b9-platform-discussion-212/oil-dip-stick-b9-motor-2940890/

 

ציטוט  


FYI, I bought the dip stick from the link above and it didn't fit. ECS refunded my money and they are aware of the issue. Thanks, Jim

 

I called the dealer today to ask for an OEM dipstick. I was told that there is no such part. They offered to order a specialized dipstick like the one the service guys use, but it's not intended to stay in the engine. It must be removed after use.

The service manager also said it must be used "carefully" to avoid catastrophic engine failure. They said they can teach me how to use it.

This is just nuts.

 

אפילו בשרשור ששלחת מעידים אנשים שהתקינו ועובד מעולה, אפילו מישהו ציין מק"ט שאאודי משתמשת בו T40178.

אני חבר בכמה פורומים של אאודי ויש מלא אנשים שכן מרוצים מהמדיד של ECS או OEM של אאודי אבל מאחר שכן מתאימים לB9-B9.5.

כשאני קניתי לשלי, אאודי רצו 80$, לקחתי את המידות המדוייקות, עשיתי מלא חיפוש באינטרנט, ויש הרבה יותר מידע בAudizine לדעתי, וקניתי גם, למרות שהרכב שלי ישן יותר אבל זה בדיוק מה שהעלת בסרטון.

כבר שנתיים ולא מאכזב.

 

20210826_105413.thumb.jpg.899faf2ab736c875b91d99d4cc0aee43.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, zaf כתב:

ככל שתאמץ את הרכב המנוע עשוי לצרוך שמן. על מנת לשמור עליו, בדוק גובה שמן מידי פעם ואל תזניח. אם תשתמש בשמנים בתקן יצרן הסיכוי לזיוף נמוך.

בכל אופן בדיקת מפלס השמן חייבת להיות כשהמנוע חם וכבוי לפחות במשך 2 דקות ! 

אני אף פעם לא מזניח, כמעט כל שבוע עושה בדיקת שמן ומים בכל הרכבים שהיו לי, ובטח אם יוצא לטיול מזדמן ומשאיר בקבוק שמן בבגאז'.

לא הבנתי איך מבצעים את הבדיקה אבל, כשהמנוע חם, כשאני מכבה את האוטו עושה בדיקה?

 

בסרגל 1-10 כמה היא טובה בבידוד רעשים?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 960 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...