Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב למשפחה + 2 זעטוטים (פיג'ו 5008?)


Superdror
שימו לב! השרשור הזה בן 989 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי , 

 

אנו משפחה עם 2 זעטוטים (4 חודשים ו2.5 ). מחפשים להחליף את הסוזוקי ויטרה הקטנה שלנו במשהו קצת יותר גדול. 

מתוך מחשבה שאולי נתרחב בעתיד ומתוך כוונה להחזיק את הרכב כ-4/5 שנים , הסתכלתי על רכבי 7 מקומות בתקווה שיוכלו להכיל 3 כיסאות בטיחות / 2 כיסאות בטיחות ובוסטר - אך מתקבל הרושם שזו משימה

כמעט בלתי אפשרית - ברוב המכוניות המושב האחורי לא נראה רחב מספיק בכדי להכיל 3 כיסאות וברוב המקרים גם אין 3 חיבורי איזופיקס. 

 

חשבתי על רכב שיש לו איזופיקס גם מקדימה במושב הנוסע ואז אם נצטרך נוכל לעגן שם את אחד הכיסאות - אבל אז לי / לאישתי לא יהיה איפה לשבת(לא נצליח להדחס בין 2 כיסאות בטיחות).

ברור לי שאפשר לעגן כיסא גם ללא איזופיקס, ידוע לי גם שיש כיסאות צרים, אך זה עדיין נראה לי כמעט כמו משימה בלתי אפשרית לדחוס אותם למושב אחורי ברכב ממוצע.

 

הבנתי ששברולט טראוורס מתאים למשימה מבחינת מרווח אך הוא פחות בא בחשבון - אומנם נוסעים כ20K בשנה, אך לא מעוניינים ברכב עם צריכת דלק של 1/6-7 ביום טוב :)

 

הרכב היחידי שהיה נראה לי שאולי יעמוד במשימה הוא פיג'ו 5008 שיש לו מושב אחורי עם 3 עיגוני איזופיקס וכל מושב על מסילה נפרדת, כך שגם אפשר לשחק עם המושבים

קדימה/אחורה ו"לדרג" את הצפיפות. למישהו יש ניסיון עם הרכב ועם SETUP כזה? כמובן שאני אלך לסוכנות לנסות אם אחליט שזה הרכב עבורי, אך אשמח אם מישהו יספר מניסיונו ויחסוך לי להתחיל לפרק את

הכיסאות משני הרכבים ולהתחיל להיגרר איתם...  

 

קראתי קצת על הרכב / חיפשתי בפורום(וגם בפורום אירופאי ששם התלוננו לא מעט על אמינות), אשמח אם בעלי ניסיון עם הרכב יוכלו לשפוך קצת אור לגבי אמינות,

נוחות נסיעה(אעשה נ.מבחן),  עלויות אחזקה וכו' , איזה מנוע עדיף ? 1.6 ? 1.5 דיזל(יש עניינים עם מיכלי אוריאה ? או שזה לא רלוונטי למנוע הזה?) ה1.2 אני משער חלש מידי (יש לי ב308, לדעתי הוא קטן לרכב). 

התקציב הוא כ-150/160, אולי אמתח אותו קצת אם אחליט לקנות רכב חדש / 0 ק"מ. 

 

כמובן, אם יש הצעות לרכבים אחרים שיכולים להתאים, אשמח. הדרישות הן בגדול יכולת לשאת 3 כיסאות + תא מטען מספיק מפנק כדי לדחוף עגלה + מזוודה ( נוסעים פעם בשבוע מהדרום למרכז). 

 

תודה רבה!

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 989 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...