Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, בעוד כמה ימים אני מחזיר רכב לחברת ליסינג לאחר סיומה של עסקת ליסינג פרטי (כוללת ביטוח וטיפולים - תפעולי פרטי), ועל הרכב יש 3 שריטות קטנות. עד כמה חברת הר ליסינג צפויה להיטפל לנושא ולחייב אותי על זה?

פורסם (נערך)

תלוי במדיניות.

יש חברות שיקפידו על זה, ויחייבו אותך בהתאם.

בסופו של דבר, המודל העסקי בליסינג פרטי זה להפיל את תחזוקת הרכב עליך, אתה אמור להחזיר להם רכב תקין ללא ליקויים.

 

אולי שווה לך לתקן לבד אצל פחח?

עריכה אחרונה על ידי דור--
פורסם

תלויי בשריטות, אבל עם השריטות קטנות ולא משמעותיות, הם לא אמורים לחייב על זה, כי אתה מחזיר רכב בשימוש אחרי 3 שנים ולא רכב חדש.

יכול להיות שינסו בשיטת מצליח, אבל אל תוותר ותלחם על זה. אתה צריך להחזיר רכב במצב סביר כיאה לרכב בן 3. 

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

יש הבדלים במושג "החזרת הרכב לאחר שימוש סביר" בין חברה כזו לאחרת.

יש כאלה שיראו את השריטות בחומרה, ויש כאלה שיחפפו.

רצוי לעלות תמונות כאן, לקבלת חוות דעת מקצועית.

פורסם

בעסקות ליסינג תפעולי מסוימות קיים סעיף של ״השבה לקדמות״ שמנקה אותך מנזקים קוסמטיים, תבדוק אם יש אצלך סעיף כזה

פורסם (נערך)

אשמח לראות תמונה כי שריטה קטנה יכול להתפרש אצל מישהו אחר כשריטה גדולה,

אני באופן אישי הייתי ניגש לפחח ומבקש שיעביר מכחול על השריטות.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

השאלה היא האם יותר זו לתקן את זה לבד או לתת להם לחייב? אני במצב דומה ומחזיר רכב עוד כחודש וגם אצלי שי שריטות בטמבון מורגשות.

פורסם
לפני 16 דקות, huber כתב:

השאלה היא האם יותר זו לתקן את זה לבד או לתת להם לחייב? אני במצב דומה ומחזיר רכב עוד כחודש וגם אצלי שי שריטות בטמבון מורגשות.

לתקן לבד. אל תיכנס איתם לזה שהם ישלחו לך הצעות מחיר לתיקון ומכתב מעורך דין.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

החזרתי כבר 3 רכבים בליסינג פרטי.

חייבו אותי פעם אחת על מכה וזה היה בסכום נמוך ממה שהציעו לי פחחים בחוץ.

 

גם לחברה שפתחו עליה פה ת'רד החזרתי ממש בסמוך לפותח השרשור ההוא רכב עם כמה שריטות קטנות ולא חייבו.

 

השאלה מה זה שריטות קטנות.

צלם לנו.

×
×
  • תוכן חדש...