Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

היום ביצעתי טיפול קטן ברכב שלי- סיאט קורדובה 2001.

תוך כדי הזדחלות תחת הליפט ראיתי שבאזור המכסה (אצלי ירוק עם סמל פולק') שישנו מאחורי הגלגל הקדמי שמאלי צמוד למקום בו ממוקם המנוף של הקלאץ - ישנו כתם שמן המעיד על נזילה.

 

ניקיתי האזור- ואכן ישנה נזילה לא רצינית של שמן מהמכסה הנ"ל.

 

שאלתי אליכם-

ממה יכול הדבר לנבוע?

מחזיר שמן?

ומה ההשלכות?

האם האזור הנ"ל לא אמור להיות יבש משמן?

 

אשמח לקבל עזרתכם,

תודה! וחג-שמח!

פורסם

נזילה של מה ?

מיץ קוקוס מעורב ים-תיכוני ?

שמן מנוע ?

שמן גיר ?

נוזל הידראולי/שמן בלמים ? (שייך לקלאץ' הידראולי - אם יש אצלך.... ואם אכן יש, סיכוי מסויים שאולי המשאבת קלאץ' התחתונה שלך דולפת).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היום בדקתי שוב...

הטפטוף ממש חלש- לכן אינני יודע בברור מה נוזל-

ניראה לי כמו שמן גיר....

כאמור האזור שבו נוזל הוא מהמכסה הירוק שבצד הפנימי של הגלגל השמאלי (קלאצ')

 

אשמח אם מישהו יוכל לסייע לי-

באיזה סוג שמן משתמשים ברכב הנ"ל - כאמור קורדובה 2001 דיזל SDI ידני.

שאלתי את מיודענו בחנות החלפים בצ'מפיון והוא להפתעתי לא ידע......?!?!?

 

שמן גיר זה חמץ?? - סתם!

 

תודה רבה לכל מי שיסייע !!!

×
×
  • תוכן חדש...