Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

308sw או ג'טה


מיכו
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

ראיתי היום 4 רכבים:

1. 308sw בלובינסקי 2017 75k ק''מ במחיר 53k

2. 308sw באופרייט 2017 74k ק''מ במחיר 53k

3. 308sw במגרש 2017 133k ק''מ במחיר 39k

4. פולקסווגן ג'טה במגרש 2015 114k ק''מ במחיר 51k

 

לובינסקי לא ממש גמישים במחיר והרכב (וגם שאר הרכבים לא נראים משהו). ובנוסף החליפו לרכב מנוע ולכן ויתרתי.

 

באופרייט הראו גמישות במחיר, אבל המצבר לא מחובר ואי אפשר היה לעשות נסיעת מבחן (טוען שזו דרישה כלשהי מהם) וגם לו החליפו מנוע, והמוכר טוען שלכל הרכבים האלה החליפו מנוע בריקול ומי שטוען שלא משקר, הוא הראה לי במחשב שני רכבים נוספים שהחליפו להם.

 

על ה- 308sw במגרש עשיתי נסיעת מבחן והרכב הרגיש בסדר גמור ואפילו נראה טוב ביחס לכל ה- 308 האחרים שהספקתי לראות עד עכשיו אבל הקילומטרז הגבוה מאוד והמחיר הנמוך מטריד אותי. הם אמורים לשלוח אלי היסטוריית רכב.

 

הפולקסווגן ג'טה נראתה ויזואלית טוב אבל לא הספקתי לעשות נסיעת מבחן ולא דיברתי על המחיר. בבדיקה ביד 2 יש הצעות בכמה אלפי שקלים פחות. לאישה יש פאביה אז קורץ לה הדגם.

 

איך התמורה של הג'טה ביחס למחיר. רכב אמין, נוח, בטיחותי? שווה התייחסות?

 

למה כל ה- 308sw פצועות? כבר רכב שלישי שהתעניינתי שהחליפו מנוע... וכל הזמן יש סיפור כלשהו בסוכנויות האלה.

 

אשמח לתובנות/דיעות.

 

עריכה אחרונה על ידי מיכו
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במנוע 1.2 של פיג'ו, עד מרץ 2017 הותקנה רצועת תזמון מחומר בעייתי שנטה להיפרם. שאריות הרצועה סתמו את הרשתית באגן השמן מה שגרם במקרים מסוימים להרעבת שמן ומוות של המנוע. 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ציינתי אבל אני מכיר את נושא רצועת הטיימינג כבעיה ברכב ותמיד שאלתי האם הוחלף. אז החלפת המנוע תמיד הייתה בגלל זה? 

כדאי להיכנס להרפתקה עם רכב שהוחלף לו מנוע או שעדיף רכב שלא הוחלף לו מנוע ולהחליף באופן יזום רצועת טיימינג?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו ארבע נבלות שלא הייתי נוגע בהן במקל, בשום מחיר שבעולם.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש, הייתי מעדיף 308 מפרטי, מישהו שלא נסע עד שהאוטו נעצר ואז החליף מנוע אלא החליף רצועה בזמן.

 

לא היה ריקול לרצועה, מחליפים אותה (ולקח להם המון זמן להגיע לזה) רק ברכבים שהלקוח מבקש להחליף (וגם אז, יכול להיות שרק אם יש תקלה של לחץ שמן).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אחזק את מה שאמרו ואנסח זאת כך: אם בחרת במכוניות הנ''ל, כדאי מאד להעדיף לקנות מפרטי, שכן הן דורשות תשומת לב, טיפול איכותי וכו'. אני יודע שיקפצו עלי כל חובבי המכוניות האירופאיות, אבל לדעתי יפניות וקוריאניות הרבה יותר עמידות להתעללות במקרה הרע או פחות תשומת לב במקרה הפחות רע.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתרחק ממגרשים שהם לא מגרשי רכב גדולים ומוכרים(כמו לובינסקי,אופרייט,טריידמוביל וכו'), אני בעלים של 308SW ואני יכול להגיד לך שזה לא היה ריקול של היצרן בשביל להחליף מנוע אלא זה קרה רק אם הרצועה התפוררה ואז המנוע התפגר,במידה והחליפו רצועה בזמן(אני עשיתי דבר כזה בטיפול מונע) אז הכול אמור להיות בסדר(עשיתי החלפת רצועה ב80 אלף ק"מ והיום הרכב עם 108 אלף ק"מ), עכשיו לגבי המחירים שמציעים לך...לרכב אין שוק בכלל...אבל בכלל!!

הרכב שלי ממאי 2015 ומטופל סדיר במוסך גבע ועם הסטוריית טיפולים מלאה וללא תאונות שלדה(הייתה איזשהי תאונה במהלך תקופת הליסינג אבל ללא שלדה וזה נבדק בבדיקה לפני הקנייה) והוא היה מוצע גם ביד 2 וגם פה בפורום ב35 אלף ש"ח כמחיר אחרון במשך כחצי שנה לא היו קונים או שהיו הצעות מגוחכות של 28 אלף ש"ח אז ככה שיש לך המון מקום להתמקח על המחיר כי במקומות כמו לובינסקי יש להם מלאי עצום של הרכב הזה שסתם עומד שם ומשתזף.

 

אני פשוט החלטתי לרדת מהמכירה מכיוון שלפי ההצעות שאני מקבל אין שום טעם למכור רכב מתוחזק בצורה הטובה ביותר משנת 2015 תמורת הצעות כמו 28-30 אש"ח. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה הגיע אליי היום קבלן עם 308SW.
דיברנו קצת על הרכב, לסיכום:
יתרונות - מחיר קנייה נמוך, נוחות נסיעה, זריזות וצריכת דלק בסדר גמור.

חסרונות- אמינות לא טובה, הבחור נלחם כבר זמן מה בבעיות הצתה. זרק האיזור ה5000 ש"ח כדי להתגבר על זה ולא הצליח וגם הוציא 1800 ש"ח על מנת להחליף את הטיימינג לפני שימות. והשוק כמובן שלא קיים.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פעם ראשונה שאני שומע על בעיות הצתה ב308 ואני הרבה גם בפורום הזה וגם בפורומים בינלאומיים שמקיימים דיונים בנושא הרכב הזה מעבר לכך לא שמעתי על בעיות כאלו בשום גרסה של מנוע ה1.2 puretech החל מ208 עד ל3008...

גם להוציא 5000 שקל על בעיות הצתה נשמע מאוד יקר זה החלפה של כול מערכת ההצתה ++. 

 

לגבי השוק גם כאן לא הייתי ממהר לקבוע שלרכב אין שוק בגלל ניסיון אישי אחד או שתיים את ה308 שלי רכשתי לפני כמה חודשים לאחר ראיתי הרבה יחידות של 308 שרובן היו שחוטות וברגע שמצאתי אחת במצב "טוב" רציתי להוריד 2000 שקל במחיר המוכרת סירבה ואמרתי לעצמי "ניתן לה להתבשל" לאחר שהיא לא חזרה אלי המודעה ירדה וכשהתקרשתי הסתבר שהרכב נמכר במחיר הרצוי סה"כ פחות מ24 שעות מפרסום המודעה.

גם לובינסקי ואופרייט ממש לא הראו גמישות במחירי ברכבים שלהם ודרשו סכומים שגבוהים ב+- 10 אלף שקל ממחירי הפרטיות ביד2.

ה308 הבאה שמצאתי הייתה כבר במצב טוב ובמחיר יותר יקר רכשתי אותה אולי יומיים לאחר הפרסום שלה בלוח יד 2.

 

לגבי ה208 גם מספרים שאין לה שוק ואת שלי מכרתי תוך 4 יום מיום הפרסום לקונה השני שבא לראות את הרכב.

 

 

בגדול אני לא מכיר את הגטה מספיק כדי לתת חוות אני מכיר את האוקטביה 14-13 ויכול להגיד שמבחינת איכות פנים ובידוד רעשים ונוחות נסיעה היא פשוט תאומה של ה308 ואם לשבת ולנסוע בהם בעיניים עצומות אני בטוח שאף אחד לא ירגיש בהבדל.

 

ההיתרון הגדול של ה308 לדעתי הוא בעיצוב הפנים ובהתנהגות הכביש וההיגוי.

לאוקטביה שמור היתרון של מנוע יותר שקט בסל"ד נמוך עד 2000 סל"ד יש טווחי סל"ד שבהם מנוע 3 הצילינדרים של ה308 מווברץ ומרעיש אני אוהב לנסוע בעיר על מצב ספורט כדי שהמנוע יעבוד ב2000-3000 סל"ד במקום ב1000-1700.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שוק, לדעתי יש שוק שונה לגמרי לרכבים "טובים" ולרכבים "גרועים".

 

רוב הקונים יעדיפו לחכות קצת מאשר לקנות רכב "גרוע" (עם תאונה לא קלה, עבר מפוקפק או סתם הזנחה קוסמטית כללית). גם אלו שכן מוכנים להתפשר על רכבים פחות טובים, יורידו לא מעט על ההתפשרות הזו.

 

ועדיין, ל-308 (בייחוד לסטיישן) יש שוק חלש יחסית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, Gavrik כתב:

פעם ראשונה שאני שומע על בעיות הצתה ב308 ואני הרבה גם בפורום הזה וגם בפורומים בינלאומיים שמקיימים דיונים בנושא הרכב הזה מעבר לכך לא שמעתי על בעיות כאלו בשום גרסה של מנוע ה1.2 puretech החל מ208 עד ל3008...

גם להוציא 5000 שקל על בעיות הצתה נשמע מאוד יקר זה החלפה של כול מערכת ההצתה ++. 

 

לגבי השוק גם כאן לא הייתי ממהר לקבוע שלרכב אין שוק בגלל ניסיון אישי אחד או שתיים את ה308 שלי רכשתי לפני כמה חודשים לאחר ראיתי הרבה יחידות של 308 שרובן היו שחוטות וברגע שמצאתי אחת במצב "טוב" רציתי להוריד 2000 שקל במחיר המוכרת סירבה ואמרתי לעצמי "ניתן לה להתבשל" לאחר שהיא לא חזרה אלי המודעה ירדה וכשהתקרשתי הסתבר שהרכב נמכר במחיר הרצוי סה"כ פחות מ24 שעות מפרסום המודעה.

גם לובינסקי ואופרייט ממש לא הראו גמישות במחירי ברכבים שלהם ודרשו סכומים שגבוהים ב+- 10 אלף שקל ממחירי הפרטיות ביד2.

ה308 הבאה שמצאתי הייתה כבר במצב טוב ובמחיר יותר יקר רכשתי אותה אולי יומיים לאחר הפרסום שלה בלוח יד 2.

 

לגבי ה208 גם מספרים שאין לה שוק ואת שלי מכרתי תוך 4 יום מיום הפרסום לקונה השני שבא לראות את הרכב.

 

 

בגדול אני לא מכיר את הגטה מספיק כדי לתת חוות אני מכיר את האוקטביה 14-13 ויכול להגיד שמבחינת איכות פנים ובידוד רעשים ונוחות נסיעה היא פשוט תאומה של ה308 ואם לשבת ולנסוע בהם בעיניים עצומות אני בטוח שאף אחד לא ירגיש בהבדל.

 

ההיתרון הגדול של ה308 לדעתי הוא בעיצוב הפנים ובהתנהגות הכביש וההיגוי.

לאוקטביה שמור היתרון של מנוע יותר שקט בסל"ד נמוך עד 2000 סל"ד יש טווחי סל"ד שבהם מנוע 3 הצילינדרים של ה308 מווברץ ומרעיש אני אוהב לנסוע בעיר על מצב ספורט כדי שהמנוע יעבוד ב2000-3000 סל"ד במקום ב1000-1700.

 

אם אני לא טועה אתה מדבר על ה308 ולה באמת יש שוק חזק בהרבה מהSW אבל גם אם תיקח את הביקוש שיש ל308 מול הביקוש שיש למזדה 3 עדיין יש לה ביקוש חלש...

 

ה308SW נסחרת במחירי שחיטה...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אני חיפשתי את 308 האצב'ק בקרוב יש חבר שמתכוון למכור את הרכב שלו ומתכוון להחליף ל308SW נדגום על בשרו מה מצב השוק שלהן.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Jeka88 כתב:

ה308SW נסחרת במחירי שחיטה...

 

בגלל שרובן כככולן נרכשו ע"י ציי רכב, מתוך כמות מאד קטנה באופן יחסי.

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...