Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנקדוטה קצרה על מכסה מנוע שמסרב להיפתח ומקצועיות המוסכים בארץ


Fraysa
שימו לב! השרשור הזה בן 1285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

זה נתון להחלטה של בעל העסק. יש מי שמתמקצע במיוחד בעבודות כאלה קטנות ויחודיות ויש מי שכל היום מתקתק טיפולים שוטפים וזהו. אי אפשר להאשים אותם בחוסר מקצועיות כי אם הדבר היחיד שאתה יודע זה להחליף פילטרים ולמלא שמן לא מקצועי מצדך לבזבז ללקוח את הזמן על עבודה שאין לך מושג איך עושים אותה. 

יבואן רשמי של המותג זה סיפור אחר, כמו שכבר כתבתי. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הסיבות שבשורש הן היא מקצועיות נמוכה, משולבת בחוסר רצון כללי של הלקוחות (לא אומר שאתה, באופן סטטיסטי בישראל) לשלם על עבודה איטית זהירה ויסודית, בשילוב סיכון לא מבוטל לגרימת נזק שבעלותו יצטרך המוסך לשאת ובשילוב העובדה שבזמן הזה הפחח מעדיף לצבוע ולשפכטל עוד איזה פגוש ולקבל יותר כסף בפחות מאמץ.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Fraysa כתב:

 

עלות החלק מצ'מפיון 298 ש"ח (עולה 16$ בחו"ל) והעבודה 100 ש"ח. נזק מבאס, אבל לא נורא, העיקר שנפתר.

 

 

 

 

רק להמחשה כמה גזל זה.. התחיל לטפטף אצלי לפני חודשיים איזשהו צינור באורך 20 ס"מ כולה חתיכת גומי מסכנה, עולה 12 דולר בחנויות בחו"ל,

במוסך המורשה החליפו לי בליווי המילים "אהה גרושים הצינור הזה" ב 340 שקל עם "השלמת" נוזל קירור שהיה טיפה חסר אחרי שניתקו והחליפו לצינור החדש (לצערי לא היה חלק זמין בחלפים).

זה משהו שלא רציתי לחכות איתו גם כן, לכן הזמנתי שיהיה צינור ספייר בבית למקרה ש...

לקחו צינור שעולה 10-12 דולר, המירו לשקלים והוסיפו 0 בסוף וזה המחיר לצרכן.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי liav12
  • מעניין 1

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עסק פרטי עם השיקולים שלו, בסופו של דבר המטרה של עסק זה להתפרנס ואם בעל העסק חושב ומשקלל כי אין מה להשקיע בלקוח המזדמן עם הבקשה החריגה, כי הוא עמוס מאוד ויש מספיק עבודה להתפרנס וכול לקוח מזדמן נוסף אולי אפילו יפגע בעבודה שכבר יש לו, הוא ינפנף אותך, אולי בנימוס, אולי במילים ריקות (תבוא מחר בעוד יומים...)  ואולי ברשעות, תלוי על מי נפלת ובאיזה שעה.

גם בעלי מקצוע מתחומים  אחרים שפניתי אליהם בכל מיני נושאים, הרגשתי מתי הם לא רוצים לקחת את העבודה אז המשכתי לבעל העסק הבא. 

 

מצד שני, מוסך מרכזי או מוסך זכיון של יבואן לא היה אמור לנפנף אותך, היה צריך לקבל אותך ומקסימום להעביר את רכב לפחח שהוא עובד איתו. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Fraysa כתב:

 

כפי שעניתי לבחור בפוסט הקודם אענה גם לך.

 

אמנם זו תקלה לא שגרתית, אך בתור בעל מקצוע שהוא פחח, אתה אמור לדעת כיצד מרכב הרכב בנוי ועובד. הרי ש אם אין גישה למכסה מנוע והמנעול נמצא בפנים,

יש עוד דרכים לקבל גישה אליו. הנה מספר פתרונות שלא גורמים נזק שעלו עד כה וממה שמצאתי באינטרנט:

 

1. הפתרון שמציע מוסך רון, שהוא יצירת גישה דרך הבטנה התחתונה ופירוק הרדיאטור.

2. פירוק הכנף הקדמית בצד הנהג כדי ליצור גישה למשוך את הכבל בצורה ידנית.

3. פירוק הגלגל הקדמה והבטנה שלו בצד הנהג כדי לראות אם ניתן ליצור גישה למשוך את הכבל בצורה ידנית.

 

כל "בעלי המקצוע" לא היו מוכנים אפילו להסתכל או לנסות דרכים אלטרנטיבות, ופה הבעיה. 

 

 

טכנית אין שום אפשרות לפרק את הכנף עם מכסה מנוע סגור. 

איך תפרק את הברגים העליונים שלה?

גם את הרדיאטור אני לא מבין איך מפרקים עם מכסה מנוע סגור.

לפחות ב MK5  ו MK6 צריך לפרק את כל החזית בשביל להוציא אותו

ובשביל לפרק את החזית חייבים כמובן לפרק פגוש גריל ואת כל החבר'ה.

כל הכתוב לעיל נכון ל MK5 ו MK6 ייתכן וב MK7 זה שונה, לא נראה לי.

לא מבין על מה התרעומת, מוסך פרטי זה לא מלכ"ר ,לא בא לו להתחתן עם מישהו 

בשביל עבודה של 200 ש"ח עם פוטנציאל לנזק, זכותו המלאה. כאמור מוסך היבואן זה שונה.

 

עריכה אחרונה על ידי teyal
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, teyal כתב:

טכנית אין שום אפשרות לפרק את הכנף עם מכסה מנוע סגור. 

איך תפרק את הברגים העליונים שלה?

גם את הרדיאטור אני לא מבין איך מפרקים עם מכסה מנוע סגור.

לפחות ב MK5  ו MK6 צריך לפרק את כל החזית בשביל להוציא אותו

ובשביל לפרק את החזית חייבים כמובן לפרק פגוש גריל ואת כל החבר'ה.

כל הכתוב לעיל נכון ל MK5 ו MK6 ייתכן וב MK7 זה שונה, לא נראה לי.

לא מבין על מה התרעומת, מוסך פרטי זה לא מלכ"ר ,לא בא לו להתחתן עם מישהו 

בשביל עבודה של 200 ש"ח עם פוטנציאל לנזק, זכותו המלאה. כאמור מוסך היבואן זה שונה.

 

לצערי יצא לי לפרק את הטמבון בMK7 אז אני יכול להגיד שאתה צודק.

אמנם זו עבודה ממש פשוטה - צריך לפתוח 3 ברגים כדי לשלוף את הגריל, ועוד כמה ברגים מתחת לרכב שמחברים את הטמבון לשאר, תוך כדי שמזיזים את הגלגלים כדי לאפשר גישה לכל הברגים. למי שמכיר איך זה בנוי הפירוק אמור לקחת 5 דקות...

 

במחשבה שניה, אם הצלחת איכשהו לפרק את הטמבון בלי להוריד את הגריל, והרמת את הרכב במוסך, יכול להיות שתהיה גישה יחסית נוחה למכלול המדובר.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Fraysa כתב:

אמנם זו תקלה לא שגרתית, אך בתור בעל מקצוע שהוא פחח, אתה אמור לדעת כיצד מרכב הרכב בנוי ועובד. הרי ש אם אין גישה למכסה מנוע והמנעול נמצא בפנים,

יש עוד דרכים לקבל גישה אליו. הנה מספר פתרונות שלא גורמים נזק שעלו עד כה וממה שמצאתי באינטרנט:

 

1. הפתרון שמציע מוסך רון, שהוא יצירת גישה דרך הבטנה התחתונה ופירוק הרדיאטור.

2. פירוק הכנף הקדמית בצד הנהג כדי ליצור גישה למשוך את הכבל בצורה ידנית.

3. פירוק הגלגל הקדמה והבטנה שלו בצד הנהג כדי לראות אם ניתן ליצור גישה למשוך את הכבל בצורה ידנית.

אתה בא למוסך ואומר לו גם איך לעבוד. אם היית בא אליי ככה הייתי עונה לך קח מפתח 10 בהשאלה חינם, תחנה בחוץ ותעשה לבד.

אתה למעשה בא עם שיטה ראית ומצפה ממישהו אחר לקחת אחריות על השיטה שלך. אם ייגרם נזק כתוצאה מהעבודה בשיטה שלך אתה תישא בו או שתגיד למוסך שהוא אחראי?

 

כשאתה בא לבעת מקצוע לתקן תקלה אתה בא עם התקלה בלבד ומקבל הצעת מחיר. המקצועיות ושיטת העבודה זה כבר עניינו.

 

מה שכן, לטעמי למוסך מורשה יבואן אין את האופציה להגיד אני לא מטפל בתקלה כזו. אם זה לא תחום ההתמחות שלו או שיפנה לקבלן משנה שלו או שייקח לבד לשם.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, Night Driver כתב:

אתה בא למוסך ואומר לו גם איך לעבוד. אם היית בא אליי ככה הייתי עונה לך קח מפתח 10 בהשאלה חינם, תחנה בחוץ ותעשה לבד.

 

זה לא מה שהוא כתב, למה לעוות את דבריו?

הוא כתב מפורשות שהציע להם את השיטה שראה רק אחרי שאמרו לו שישברו משהו או שלא יודעים איך.

 

  • אהבתי 2

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד לא יודע איך זו דרך עדינה להגיד לא רוצה לטפל בזה.

 

כמעט כל בעל מקצוע לא יסכים לבזבז זמן ולקחת אחריות על שיטות עבודה שהלקוח מבקש בין אם הוא מציע שיטה מונעת נזק ובין אם זו שיטה שונה ממה שבעל המקצוע רגיל לעבוד.

עכשיו בוא נגיד שהמוסכניק אימץ את השיטה לבקשת הלקוח והגריל נשבר (או יותר גרוע, מכסה המנוע נסגר טיפה עקום אחר כך). מי ישא בנזק?

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, Night Driver כתב:

כמעט כל בעל מקצוע לא יסכים לבזבז זמן ולקחת אחריות על שיטות עבודה שהלקוח מבקש בין אם הוא מציע שיטה מונעת נזק ובין אם זו שיטה שונה ממה שבעל המקצוע רגיל לעבוד.

אבל הלקוח הציע את השיטה שלו רק אחרי שהבעל מקצוע אפילו לא רצה להעיף מבט על התקלה...
מה שאתה אולי אומר זה שאם הבעל מקצוע לא רוצה אפילו להעיף מבט על התקלה - אז שחרר ממנו כי הוא בטוח לא ירצה שתציע לו שיטה פשוטה שראית באינטרנט.

וזה באמת נכון לדעתי. אם הבעל מקצוע ניפנף אותך בהתחלה - אז מה הסיכוי שהוא ירצה לשמוע על שיטה שראית באינטרנט (קלה ככל שתיהיה)???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1285 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...