Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני מחפש סופר מיני ידנית ב40K לנסיעות לא יומיומיות.. לאחרונה חשבתי על האפשרות של ליסינג פרטי. למשל, יש בליס4יו אפשרות למיקרה 2017 בעלות של משהו כמו 20K לשנתיים עם כל העמלות.

אפשרות אחת היא דאציה סאנדרו, ואפשרות שנייה היא ליסינג פרטי.

 

https://campaigns.lease4u.co.il/2020/22610_25ils/?BannID=18131&utm_source=site&utm_medium=cpc&utm_campaign=25_ils}&submedia=1090&campaignId=CAM-00211&number=site#

 

 

מה קורה לרכב במקרה של תקלה ?

האם זה משתלם?

פורסם
בתאריך 15.10.2020 בשעה 08:29, mrmiki1234 כתב:

מה קורה לרכב במקרה של תקלה ?

ברוב עסקאות הליסינג הפרטי אתה צריך לבד לשלם על תקלות (כמובן, עם ביטוח שקנית דרך חברת הליסינג או בעצמך מחברת ביטוח).

מה שכן הם עושים לך טיפול שנתי בחינם (אם קנית חבילה רלוונטית, זה לא חובה) ולפעמים יש "קנס" של השתתפות עצמית עבור ארועי ביטוח (סכום קבוע שאתה משלם לחברת הליסינג בכל אירוע ביטוחי).

 

מה שכתבתי רלוונטי לליסינג של רכב חדש. אתה מדבר על ליסינג יד שנייה אז יכול להיות שהדברים קצת שונים.

אל תתבייש ותבקש מהם שישלחו לך את החוזה במייל לפני שאתה מתמקח על המחיר.

×
×
  • תוכן חדש...