Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לסאב וופר \ אקטיבי לרכב היברידי


lior-cti
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

שלום רב 

 

הבנתי שברכב ההיברידי שלי שנת 2018 לא ניתן להשתגע עם מגברים  ובלאגן ואני צריך להחליף את המגברים שלי והסאב.

 

עד היום היה לי W6 בן קרוב לעשור  של JL

 

הבנתי שאני חייב צרכנים נמוכים CLASS D 

 

אשמח לקבל מידע בנושא גם

 

בכל אופן  המלצה לסאב  אקטיבי  קומפלט  CLASS D  

 

והם בכלל עדיף ללכת על סאב ומגבר לחוד?

 

תודה לעוזרים

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

שלילי חוץ מהפיונייר שבקר דבר עליו...שגם אני. ממליץ עליו. המגבר שהצעתי לך למרות שהוא AB מאוד קטן מפתיע במידותיו, נכנס מתחת לכיסא וכאלה אם זה החששות שלך. תכנס למידות ותראה. לפי דעתי הוא ג

תמונות שפורסמו בשרשור

זה תלוי איזה מערכת חשמל יש לך ברכב 

אני מציע לך להתיעץ עם יוסי מעילית קאר אודיו בנושא 

http://www.ecaudio.co.il/

 

אגב W6 יכול לעבוד יפה גם עם הספקים צנועים יחסית. מה ההתנגדות הסופית של הסאב.?

איזה מגברים יש לך .?

 

אין הבדל בין סאב אקטיבי לבין סאב + מגבר 

זה אותו עקרון רק שהמגבר מוסלק בתוך התיבה של הסאב מה שגם הוא דורש תשתית חשמל זהה.

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את הjl audio 8w3v3 בתיבה אקטיבית סאב מעולה מעולה חולה עליו, אבל 250 רמס ועוצמה אפקטיבית נמוכה, הייתי צריך עוד סאב היה חסר לי קצת עוצמה, לכן ממליץ לך על הסאב האקטיבי של אודיסון שהוא 400rms בנוסף יש שלי דגמים אחד מוצלח אחד לא אצל אודיסון תבדוק את זה(למרות שלא שמעתי אותו).

 

לגבי הjl והאודיסון אני מכיר חנות שמוכרת את שתיהם(הjl קשה עד בלתי אפשרי להשיג בארץ), אם אתה צריך עזרה תגיד לי אני אגיד לך איפה זה(לא רוצה לפרסם סתם), בהצלחה.

 

לגבי היברידית זה לא כזה משנה קלאס D , פשוט ככל שהמערכת צורכת יותר חשמל = צריכת דלק גדולה יותר, מעבר לזה לא יודע על בעיות עם מערכת בהיברידית...

קלאס D כן חסכוני יותר מן הסתם ויכול להועיל

 

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 שעות, lior-cti כתב:

יש לך המלצה לאקטיבי?

 

ראשית לא ציינתה תקציב.

שנית אני לא מוציא סיבה ללכת על סאב אקטיבי של אודיסון שהוצע כאן או על ה-JL המיניטורי 

כי ה W6 לדעתי אוכל את שניהם בלי מלח ואם אתה רגיל לW6 החלופות האלו 

ישמעו לך שינמוך רציני ,מה שגם ה W6 עובד יפה גם עם הספקים של מעל 200RMS ומומלץ להגברה אופטימלית באזור 350RMS.

השאלה היא מלכתחילה באיזה הספקים יכולה לעמוד מערכת החשמל ברכב 

ולכן הצעתי לך קודם כל להתיעץ עם יוסי מעילית קאר אודיו.

 

לפני 37 דקות, kalmangar כתב:

הjl קשה עד בלתי אפשרי להשיג בארץ)

 

פונים לרדיו מילאנו היבואן של JL בארץ.

באשר למחיר -לא זול בכלל.

http://www.radio-milano.co.il/סאונד/

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

בפעם האחרונה שאני בדקתי היבואן פשט רגל, במשך חודש ימים לפני כ-חודשיים אני ועוד מתקין ניסינו להשיג אותו ללא הצלחה.

אם הוא לא פשט רגל זה חדש לי.

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידוע לי שהוא סגר או פשט את הרגל.

אבל אם זה אכן קרה במצב של השנה האחרונה במשק אני לא אתפלא בכלל.

בכל אופן המחירים של רדיו מילאנו למוצרי JL היו תמיד יקרים להחריד ברמה שלרוב היה משתלם יותר להזמין מחו"ל באופן משמעותי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסאב שלי הוא 12w6v2-d4 הוא אצלי המון המון שנים.

יש לי אפשרות לחבר אותו למגבר 5 ערוצים של ניפון Td-55

 

האם המגבר הזה דרך אגב שווה משהו? יש לי אפשרות לקבל אחד כזה וראיתי שאם אני עושה ברידג ל 4 ערוצים על הנייר יש לי אחלה עוצמה יש למישהו חוות דעת עליו? 

יש לי קומפוננט של אודיסון 6.5 voce 

 

מצרף תמונה

C37FE2EF-CC63-43F1-9AA2-C8AF89893AC8.jpeg

4257AABE-32BA-420C-99C7-448FC7B8397E.jpeg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ניפון מיבאים מגברים סינים וקוראים להם בשמות משלהם, כל פעם דגמים אחרים, חלק טובים חלק לא, קשה לעקוב אחרי מה שהם מייבאים או לתת חוות דעת על מגברים סיניים, יש כאלה ויש כאלה...

בכללי לא הייתי קורא להם הי אנד

 

ד״א חבר שלי בשם עידן קנה ממך את הסאב בעצתי 😉

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז צירוף מקרים? חבר שלי קנה 12w6v2 מבחור מהפייסבוק שבוע שעבר

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי את נתוני המגבר

 

זה יצרן קוריאני איכותי

 

קיים במוצג dual ועוד כמה חברות

 


DA560D   Manuals
Class D, Digital
2 Ohm stereo operation
Tri-mode capable
Bridgeable
Full MOSFET DC-DC PWM Power Supply
4-way protection
SMD Technology
High-level inputs with auto turn-on
Low-level inputs (RCA)
Variable high-pass crossover (35Hz - 250Hz, 12dB/octave)
Variable low-pass crossover (35Hz - 250Hz, 12dB/octave)
Variable subsonic filter (20Hz - 50Hz,12dB/octave)
Variable bass boost @45Hz (0dB – 12dB)
Variable gain control
Remote bass control included
4 ga. power and ground terminal block
4 ga. speaker wire terminal block
Power Requirements: 14.4V DC (11V to 16V)
Input Sensitivity: 500V @ 12V
Frequency Response: 10Hz - 35kHz (-3dB)
Speaker Impedance: 4Ω or 2Ω
Signal to Noise: > 90dB (THD < 0.05% @ 4Ω, 12V)
THD (RMS): < 0.05 %
Damping factor: > 150

ספר הוראות וספספיקציות

http://www.dualav.com/support/manuals/da560d.pdf

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מגבר של 4 ערוצים 60RMS כל אחד, ועוד ערוץ לסאב (כנראה חזק, הם טוענים ל 450W RMS ב-2 אוהם, ייתכן והוא יגרד 250-300RMS ב 4 אוהם).

 

ה-4 ערוצים הבסיסיים לא מוגברים באופן חזק, אבל לדעתי זה יזיז לא רע מערכת סטנדרטית בכל רכב.

לצערי יש מחסור כללי להרבה מאוד יצרני מגברים בחו"ל (כולל הנ"ל של DUAL DA560D), אחרת הייתי ממליץ לך לשקול את ה GM-D9705 של פיוניר דרך אמאזון.

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה 

לסאב jbl שציינתי שיש לי יש בפנים גישור שעושה אותו 2 אוהם 

ויש לו שני סלילים נפרדים

האם אפשר לחבר כל סליל בנפרד ליציאה במגבר?

לדוגמה אם יש מגבר 4 ערוצים לחבר כל סלילה לערוץ נפרד?

כמובן שהם יהיו בדיוק באותה עוצמה ותדר.

סתם שאלה

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...