Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לסאב וופר \ אקטיבי לרכב היברידי


lior-cti
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

בסדר, אל תרתח, רק שאלתי :-P 

 

ננסה לחזור (איכשהו) לנושא השירשור - אם כבר קטלנו את המגבר הקוריאני המהולל שהוצג כאן, יש על מה להמליץ בקטגוריית class D שנותן יחס עלות-תמורה טוב ?

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

שלילי חוץ מהפיונייר שבקר דבר עליו...שגם אני. ממליץ עליו. המגבר שהצעתי לך למרות שהוא AB מאוד קטן מפתיע במידותיו, נכנס מתחת לכיסא וכאלה אם זה החששות שלך. תכנס למידות ותראה. לפי דעתי הוא ג

תמונות שפורסמו בשרשור

פיוניר 5 ערוצים קלאס D מאמזון.

תמורה מעולה למחיר.

מגבר חזק, נציל ויכול לעבוד בכל מיני תצורות (כולל סט קדמי וסאב)

הבעיה היא שהוא חסר במלאי כבר זמן מה.

 

 

לא בטוח שכדאי לקנות בארץ.

מגבר מדבקה קוראני נע סביב 1,500 ש"ח,

ללכן עדיף לחפש דיל באמזון

.

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 33 דקות, BEEKER כתב:

פיוניר 5 ערוצים קלאס D מאמזון.

תמורה מעולה למחיר.

מגבר חזק, נציל ויכול לעבוד בכל מיני תצורות (כולל סט קדמי וסאב)

הבעיה היא שהוא חסר במלאי כבר זמן מה.

 

עוקב אחרי הדגם בשקיקה בחודשים האחרונים (GM-D9705) ואני יודע שיש חוסר במלאים.

לא ברור אם אלו הן השלכות הקורונה (לדעתי כן) - אבל בשום מקום לא מצוין מתי יתחדש המלאי ואם בכלל.
Cerwin Vega שווים משהו ? (זה למשל)

 

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה כל כך משתוקק למציאות במחיר מעולה לא הייתי נוגע בCerwin vega שעולה עם משלוח ומיסים בערך 800 שקל.

יש לך אופציות טובות בארץ לדוגמא: https://exsound.co.il/collections/amplifiers-4/products/audio-system-germany-m-90-4#

מגבר שנותן 93 כפול 4 ב-4 אום, ז"א מעל המוצהר, בנוסף חברה עם מוניטין יצוק,

בנוסף בבדיקה של HIFITEST קיבל ציון של מגבר שעולה פי 3 מהמחיר שלו ובראש הטבלה של המגברים המומלצים בבדיקות שלהם עם ציון שווה לZapco Z-150.4 SP שעולה הרבה הרבה יותר(למרות שזה הספקים שונים כן?).

בנוסף אחריות שנה בארץ הקודש...

לא חושב שיש מגבר יותר משתלם ממנו כרגע בארץ/בחול.

 

אני התקנתי לחבר שבוע שעבר סדרה זולה יותר :

https://exsound.co.il/collections/amplifiers-4/products/audio-system-germany-co-65-4#

אחלה מגבר שבעולם למחיר.

 

אני אישיתי קונה ממנו הרבה כי המחירים הכי טובים כרגע לדעתי.

בהצלחה.

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על ההמלצות, בדיוק לזה התכוונתי.

שאלה נוספת: יש לך המלצות דומות למגבר Class-D ? (שיהיה קטן יותר וחסכוני בחשמל).

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלילי חוץ מהפיונייר שבקר דבר עליו...שגם אני. ממליץ עליו.

המגבר שהצעתי לך למרות שהוא AB מאוד קטן מפתיע במידותיו, נכנס מתחת לכיסא וכאלה אם זה החששות שלך.

תכנס למידות ותראה.

לפי דעתי הוא גדול רק ב-20% ממגבר קלאס D ממוצע בשוק(אם כי יש כאלה ממש ממש קטנים) הנקודה הוא שהוא ממש קטן יחסית ל AB.

 

אם אתה מתעקש למגברים קלאס D וקטנים ראיתי HERTZ HDP4 זוג מגברים למכירה כל אחד ב-900 ש״ח. 

 

  • רעיון טוב! 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, איציק נ. כתב:

בסדר, אל תרתח, רק שאלתי :-P 

 

ננסה לחזור (איכשהו) לנושא השירשור - אם כבר קטלנו את המגבר הקוריאני המהולל שהוצג כאן, יש על מה להמליץ בקטגוריית class D שנותן יחס עלות-תמורה טוב ?

למדתי להתעלם מכל הגאונים

היום התקנתי בעצמי את המערכת עם איטום dsp וכל החגיגה השתמשתי בסאב jl שלי

המגברים שקניתי את שניהם ב 600 שקל שני יחידות כאלה ביחד מפציצים. ונותנים סאונד פצצה.

כל קומפוננט מחובר בברידג במגבר ואחד נותן גם ערוץ לסאב שעובד פרפקט לא שם לשום הבדל מהמגבר מפלצת jl המקורי שלו!

 

מגברים חזקים ומומלצים מאוד.

הותקנו מתחת למושב אחד לייד  השני  ביחד עם ה dsp 

0 רעשים 

 

 אין הבהובים של אורות הכל דבש!! 

 

מתאמים לדלתות הדפסתי במדפסת תלת מימד שלי.

בקיצור חג שמח ושנה טובה לכולם.

 

EDD81CE7-64B4-45C8-BC6C-DDC53F671C31.jpeg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש !

מלכתחילה לא הבנתי מה הקשר בין ההיברידית שלך למערכת.
יש אלטרנטור נורמלי ? סע לשלום המפתחות בפנים.

כל מערכת ממוצעת תעבוד מעולה (בלי הוספת של קבל) ברכב עם אלטנרטור של 120-150 אמפר.

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעתיים, lior-cti כתב:

המגברים שקניתי את שניהם ב 600 שקל

 

לא הבנתי ממה אתה מתלהב.

קנית 2 מגברים משומשים ב-600?

אחלה, זו עסקה טובה.

 

אבל לקנות כזה מגבר חדש ב-1,500 זו עסקה גרועה ובזבוז כסף,

בטח מול אמזון.

 

 

דבר נוסף, זה שחיברתם את המגבר עם גישור לקומפוננט,

זה לא דבר הכי מומלץ (אמנם מקבלים יותר כוח, אבל זה בא על חשבון דאמפינג פקטור ועיוות).

מאמין שתגלה את זה בעתיד,

בהצלחה

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מקפיץ לטובת שאלה בעניין חסכוניים (קלאס D) עם VFM טוב.
מה בנוגע ל SoundStream PN4.1000D ? (או בשמו המלא:  SoundStream Picasso Nano Class-D)

(מגבר 4 ערוצים קלאס-D בהספק של 140W RMS ב-4 OHM לכל ערוץ, או 250W RMS ב-2 OHM. ב BRIDGE  מדובר ב 500W כפול 2 ערוצים)


מהמידע ששאבתי דרך המשרתת:
יחס VFM טוב מאוד, מידות קומפקטיות יחסית (26 ס"מ על 12 ס"מ, גובה כ-4 ס"מ), בבדיקות DYNO על התנגדות של 4 אוהם מרבית הדגמים של החברה עומדים בהספק *או* מאוד מאוד מאוד קרובים אליו (ברמות סטיה של 5-10 אחוז לכל היותר). בבדיקה של 2 אוהם או 1 אוהם, הוא עומד בהספק ונותן גם מעבר לזה.
הביקורות משבחות ואנשים מרוצים. לצערי הדגם עם ה 5 ערוצים לא מספיק חזק אז הוא ירד מהפרק.

המחיר באמאזון כולל משלוחה לארץ נע באיזור 200$~. באתרים בארץ לא מצאתי את הדגם הספציפי ולאור העבודה שהפיוניר GM-D9705 עדיין לא חוזר במלאי, אני מחפש אלטרנטיבות ראויות שלא יהיו בכיה לדורות...

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 25.9.2020 בשעה 13:03, איציק נ. כתב:

בבדיקות DYNO על התנגדות של 4 אוהם מרבית הדגמים של החברה עומדים בהספק *או* מאוד מאוד מאוד קרובים אליו (ברמות סטיה של 5-10 אחוז לכל היותר). בבדיקה של 2 אוהם או 1 אוהם, הוא עומד בהספק ונותן גם מעבר לזה.

 

צריך לשים לב שיש תנודתיות גדולה מאוד במגברים של החברה.

 

זה סרטון בדיקת דיינו של סאונדסטרים 4 ערוצים,

מסדרת טרנטולה שאמורה להיות גבוהה יותר,

זה מגבר מדגם Soundstream Tarantula Xtreme TXP4.3500D

דרך אגב, זה סרטון חדש יחסית (עלה לפני יומיים).

 

המגבר מוצהר 140 ואט לערוץ ב-4 אום.

אבל במציאות המגבר מוציא בערך 95 ואט ( בדיקה לפי certified).

 

 

 

 

אם מקלים בבדיקה, ולא מעמיסים את המגבר בתדרים נמוכים,

אז הוא מתקרב ל120-110 ואט (יש הבדל בין הערוצים שנבדקו בו זמנית,  ב-1KHZ עם עיוות של 1%, לא דבר שנחשב לטוב).

 

כך שצריך לשים לב בדיוק איזה מגבר קונים ומה מקבלים.

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@BEEKER
אני "מנוי" לערוץ שלו לכן ראיתי את הסירטון ביום  שהוא פורסם. התוצאות של הדגם הזה בהחלט מאכזבות.

ספציפית ל PN4.1000D - 
המגבר הזה הוא אחד המומלצים (מגיעים דרך גוגל) בפורום של הראלי דייוידסון - בגלל הגודל המאוד קומפקטי שלו.

 

הם כבר בדקו אותו לפני כמה שנים והתוצאות היו טובות:
https://www.dropbox.com/sh/3k5vpy50l01so0d/AADNwRukmoMrOUBpp1avTmKoa?dl=0&preview=Test+SS+PN4.1000D+4-channel+amp.pdf

בוולטאז' של 13.6-13.8 הם השיגו 140W (גם 146W עם מעט קליפינג)  ב-4 אוהם לכל ערוץ, זה יפה.
ב-2 אוהם הם קיבלו 230-237W (מוצהר 250W) על מתח זהה (13.6-13.8, ייתכן ועל 14.5V היו מגיעים ל 250W).
זה לא רע ב-כ-ל-ל.

הבעיה היא שכבר כמה חודשים שאין בשום מקום בחו"ל את המגבר 5 ערוצים של פיוניר, ו-god knows אם הוא יחזור למלאי ויוצע במחיר הקודם שלו (סדר גודל של 200-220 דולר באמאזון, לפני משלוח).

ממה שראיתי בערוץ של הבחור (כבר ראיתי עשרות סירטונים שלו בביצוע DYNO על מלא סוגי מגברים) כלל האצבע מראה שהמגברים *המודרניים* של החברות החזקות והמוכרות (עם דגש על קנווד, אלפיין, רוקפורד, פיוניר גם קצת) הם מגברים שנותנים מעבר למה שמוצהר, לפעמים אפילו ה-ר-ב-ה ממה שמוצהר. ה"בעיה" עם החברות המוכרות (כמו אלפיין, רוקפורד וכד') היא המחיר. קנווד ופיוניר יותר נגישים ונותנים תמורה יפה.

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 שעות, איציק נ. כתב:

@BEEKER
אני "מנוי" לערוץ שלו לכן ראיתי את הסירטון ביום  שהוא פורסם. התוצאות של הדגם הזה בהחלט מאכזבות.

ספציפית ל PN4.1000D - 
המגבר הזה הוא אחד המומלצים (מגיעים דרך גוגל) בפורום של הראלי דייוידסון - בגלל הגודל המאוד קומפקטי שלו.

 

הם כבר בדקו אותו לפני כמה שנים והתוצאות היו טובות:
https://www.dropbox.com/sh/3k5vpy50l01so0d/AADNwRukmoMrOUBpp1avTmKoa?dl=0&preview=Test+SS+PN4.1000D+4-channel+amp.pdf

בוולטאז' של 13.6-13.8 הם השיגו 140W (גם 146W עם מעט קליפינג)  ב-4 אוהם לכל ערוץ, זה יפה.
ב-2 אוהם הם קיבלו 230-237W (מוצהר 250W) על מתח זהה (13.6-13.8, ייתכן ועל 14.5V היו מגיעים ל 250W).
זה לא רע ב-כ-ל-ל.

הבעיה היא שכבר כמה חודשים שאין בשום מקום בחו"ל את המגבר 5 ערוצים של פיוניר, ו-god knows אם הוא יחזור למלאי ויוצע במחיר הקודם שלו (סדר גודל של 200-220 דולר באמאזון, לפני משלוח).

ממה שראיתי בערוץ של הבחור (כבר ראיתי עשרות סירטונים שלו בביצוע DYNO על מלא סוגי מגברים) כלל האצבע מראה שהמגברים *המודרניים* של החברות החזקות והמוכרות (עם דגש על קנווד, אלפיין, רוקפורד, פיוניר גם קצת) הם מגברים שנותנים מעבר למה שמוצהר, לפעמים אפילו ה-ר-ב-ה ממה שמוצהר. ה"בעיה" עם החברות המוכרות (כמו אלפיין, רוקפורד וכד') היא המחיר. קנווד ופיוניר יותר נגישים ונותנים תמורה יפה.

איציק

זה בדיוק המגבר של ניפון 5 ערוצים, בדקתי את זה עם היצרן בקוראיה שאיתו שוחחתי טלפונית.

 

לפי היצרן כל המגברים האלה זהים לחלוטין עם מיתוג שונה  אין הבדל באלקטרוניקה למרוקת תגובתם של כמה גאוני הדור שנמצאים פה בפורום

 

יש לי מגבר אחד כזה למכירה למקרה שמעניין מישהו

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...