Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אין לי מינוס ברכב- בשילדה קורולה 2005


shmuel3058
שימו לב! השרשור הזה בן 1377 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעייה במינוס לשילדה
טויוטה קורולה 2005
באמצע נסיעה נכבו האורות בלוח שעונים ונדלקו נורות כריות אויר ו abs
ניסיתי לבדוק פיוזים ואז ראיתי שאין בכלל מינוס בשילדה בשום מקום, רק כשאני מחבר למינוס של המצבר עצמו אפשר לבדוק פיוזים.
איפה יכול להיות הבעיה לא ראיתי משהו מנותק.
האם זה משהו מסובך שצריך חשמלאי או שאפשר לסדר לבד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל המינוס מחובר בכבל אחד מהמצבר לבלוק המנוע.

 

תתחיל בלבדוק לנעל הכבל, מנעל הכבל תעבור לכבל עצמו ומשם לבלוק המנוע. ככה תדע איפה הנתק (ניחוש שלי זה או בורג שתופס את הכבל להלוק משוחרר או שנעל הכבל עם קורוזיה ואין שם מגה או בין הנעל למצבר או בין הנעל לכבל).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות גם לבורג בשלדה, תעקוב אחרי הכבל.
רק מה קשור המינוס לבדיקת פיוזים? מה ניסית לבדוק? פשוט תצפצף את שתי הפינים שלו בשביל לדעת אם הפיוז עצמו הלך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, shmuel3058 כתב:

בעייה במינוס לשילדה
טויוטה קורולה 2005
באמצע נסיעה נכבו האורות בלוח שעונים ונדלקו נורות כריות אויר ו abs
ניסיתי לבדוק פיוזים ואז ראיתי שאין בכלל מינוס בשילדה בשום מקום, רק כשאני מחבר למינוס של המצבר עצמו אפשר לבדוק פיוזים.
איפה יכול להיות הבעיה לא ראיתי משהו מנותק.
האם זה משהו מסובך שצריך חשמלאי או שאפשר לסדר לבד?

 

אולי בדקת באיזור צבוע. חבר צד אחד של מד המתח ישירות לפלוס של המצבר ואת הצד השני ישירות לבלוק המנוע.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, shellcase כתב:

יכול להיות גם לבורג בשלדה, תעקוב אחרי הכבל.
רק מה קשור המינוס לבדיקת פיוזים? מה ניסית לבדוק? פשוט תצפצף את שתי הפינים שלו בשביל לדעת אם הפיוז עצמו הלך.

כדי לבדוק פיוזים צריך לחבר לשילדה אבל בכל מקום שאני מחבר חוץ מהמצבר עצמו לא נותן מינוס לטסטר כך שלא נסגר מעגל לפיוזים.

השאלה אם אלטרנטור תקול יכול לגרום לזה כי חיברתי מחשב וראיתי שהטעינה לא טובה ולא יציבה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, shmuel3058 כתב:

כדי לבדוק פיוזים צריך לחבר לשילדה אבל בכל מקום שאני מחבר חוץ מהמצבר עצמו לא נותן מינוס לטסטר כך שלא נסגר מעגל לפיוזים.

השאלה אם אלטרנטור תקול יכול לגרום לזה כי חיברתי מחשב וראיתי שהטעינה לא טובה ולא יציבה.

 

 

1. אם לא היה לך מינוס בשילדה היו מופיעות לך עוד הרבה בעיות ברכב כגון: בעיות תאורה, מערכת שמע, ועווד...

2. אלטרנטור תקול לא היה גורם לבעיה שציינת.

 

מה ראית בסורק לגבי הטעינה ?

 

* משהו בבדיקה שלך לא תקין. קח מד מתח ומדוד את מתח הטעינה בסרק ובסל"ד של 2000 RPM ודווח.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1377 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...