Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיוטה קורולה 2009 נכבית ברמזור או עצירה אחרי שהוחלפו 4 קויילים ופלגים וניקוי מצרעת


levnu
שימו לב! השרשור הזה בן 1562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לחבר יש קורולה 2009 אחרי שהיה דיווח על בעיה בסלילים הוא החליף את הפלגים והקויילים למקוריים וניקה מצרעתהבעיה נעלמה בדיווח הרכב נוסע טוב יותר והרעד פסק אך כשעוצר נניח ברמזור האוטו כבה וצריך להתניע מחדש..

יש למישהו כיוון? מה עוד ניתן לעשות?

אולי צינור ואקום של חיישן חמצן ללא ואקום? לא רואים משהו בעין.. ללכת לבדוק לחץ חיישן חמצן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרוק תקלה שוב ותראה אם תקלת הסלילים חזרה..תעדכן.

אתמול הוא בדק אחרי החלפות ולא נראתה תקלה אלא רק כיבוי בעת העצירות. ביקשתי ממנו היום לסרוק שוב ולנקות מצרעת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...