Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי רכב מאזדה 2 שנת 14 עם 115K הוא אצלי חצי שנה , עכשיו שקניתי את הרכב בקומפרסיה ראיתי שרשום בכח מנוע הספק כוח סוס 76 .

 

ובפועל הכח אמור להיות 103 וזה הבדל שמיים וארץ.

 

עכשיו חלק אמרו לי אל תתיחס לזה .

 

איך שקניתי את הרכב לפני חצי שנה.57446564_569118273577411_2615932973605715968_n.jpg58377900_337932216872090_5415044666003292160_n.jpgWhatsApp Image 2019-10-28 at 09.36.31.jpg

 

ישר החלפתי שמן מנוע פילטר שמן עשיתי טיפול , החלפתי צמיגים איכותיים. וכבר מאז הרגשתי בבעיות סיחבה ואיבוד כח .

 

כי לפני הרכב הזה היה לי מאזדה צורה ישנה 15 עם 60 K והרגשתי ברכב הקודם את הכח של הרכב. למרות שפה אני חווה בעיות סחיבה חוזרות ונשנות . עכשיו סרקתי היום אצל חבר בסורק תקלות ELM ואם אפליקציה ייחודית עם פרופילים מסוימים של מאזדה שקורא את כל החיישנים שברכב והכל. והראה בגרף שהשרשרת טיימינג ממש קופצנית ולא יציבה.

 

והחבר אמר שזה יכול לתאר את הבעיות סחיבה החוזרות והנשנות ושל האיבוד כח סוס שהראה בבדיקה שקניתי את הרכב.

 

אני באמת רוצה לפתור את הבעיה שהכח יחזור הרי זה באסה להיות אם אוטו שהכח סוס שלו לא בהתאם .

 

אשמח שתמליצו לי גם לאיזה מוסך טוב ללכת , תודה.

פורסם

אני יכול להמליץ על מוסך שי לי שמגיב גם כאן בפורום: https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D/2014/%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A9%D7%99-%D7%9C%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%94-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93

 

אני מבין מהשרשור הקודם שניקית את הסלונואיד של ה VVT , והתופעה חזרה. האם יש רעש חריג מכיוון ה VVT ? האם יש לך אפשרות להפעיל את הסלונואיד עם התוכנה (כדי לשמוע אם הוא מתפקד) ? אני לא מכיר את הדגם הזה והתקלות שלו, אבל יש מקרים שמנגנון ה VVT נשבר (לרוב זה מלווה ברעש חריג מהאזור).

פורסם
לא רק ניקיתי, גם קניתי חדש ועדיין לצערי החוסר סחיבה חסר ועם זה צריכת דלק יותר גרועה

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

דווקא הציעו לי ללכת למוסך זיסו בתל אביב שהוא מומחה מאזדה

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

שמעתי גם דברים טובים על זיסו. בכל מקרה, העיקר מישהו מקצועי שיוכל לבדוק את ה VVT. האם יש רעשי תקתוקים חריגים מכיוון מכסה השסתומים?

בחיפוש קצר נתקלתי במסמך של מאזדה על בדיקה אבחון והחלפה של VVT, אבל זה לא מתייחס לדגם שלך, אז אני לא יודע כמה זה רלוונטי. מעניין אם מישהו כאן נתקל בבעיית VVT במאזדה 2 מהשנתונים האלו.

פורסם

שלום חברים,

אחרי ניקוי מיצערת חוזר ניקוי מלא שעשיתי מרגיש שיפור בתגובה אבל מרגיש שחסר לרכב כח, איזה בדיקת קומפרסיה מומלצת לעשות באזור המרכז שבאמת יכוונו אותי למקור הבעיה

?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...