Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכומון על אופל אסטרה מזדקנת, מאזדה3 והבדל קטן (כנראה) בין יפנית לקוראנית.


llaavvii
שימו לב! השרשור הזה בן 2004 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שבועיים וקצת בעודי משייט לי בכביש 35, עף איזה שהוא ברזל מהרכב שלפני ולפני שהספקתי להגיב פגע ברכבי (למזלי בפגוש שלי ועליתי על הברזל,

בהמשך הנסיעה נעצרתי וראיתי שיש נזק לפגוש והתנתקה הביטנה מתחת לרכב, תיקנתי עם אזיקונים והגעתי הבייתה,

בערב הגיע הרכב החלופי אופל אסטרה סטיישן (טורבו) בת שנתיים וקצת ו112000 קלומטר על השעון.

הרכב התקבל נקי אבל אין כמעט נקודה ללא שפשוף\מעיכה, מבחינה פנימית הכל היה שלם.

מושבים נוחים, מרווח קדמי טוב (לא לקחתי את הכסא עד הסוף הישג ראשון), בערב יצאתי לנסיעה קצרה, ומי המציא את כפתורי בקרת המיזוג?? לא אינטואיטיבי קטן ומבלבל...

בבוקר יציאה למשרד (100 ק"מ נסיעה), הרכב מקרקש מכל כיוון, שאון המנוע נשמע היטב, הרכב להפתעתי לא סחב ובכלל התחושה הייתה שהרכב מתפרק לי, עוד נסיעה קצרה ביחד עם ריח של סיגריות (שניסו להעלים בעזרת עץ ריח מעפן), הרכב הוחלף בחליפי אחר מאזדה 3 בת 3 אבל עם קלומטרג' נמוך (33000 ק"מ),נשארתי איתה שבוע וקצת, וההבדל תהומי:

גם כאן הרכב לא סוחב, אבל הכל מהודק למקומו, אין קרקושים, הרכב שקט (גם הרבה יותר מהיונדאי איוניק המקורית),

מערכת מולטימדיה סבירה בהחלטת ומערכת בקרת אקלים נוחה וטובה,

מרווח קדמי טוב, והמושב האחורי צפוף מהאופל...

מציין שוב לחיוב את התחושה של האיכות המשופרת אפילו ביחס של סיבוב כפתור בקרת האקלים שעשוי מתכת ונותן תחושה מוצקה בזמן סיבוב.

דיברו רבות על כך שהקוראנים צימצמו את הפער באיכות מהיפנים,

אז לטעמי המאזדה המזדקנת הזו נותנה תחושה של איכות בצורה מוחשית יותר מהאיוניק הצעירה שלי (ובוודאי מהאופל שהייתה צעירה ממנה אבל פשוט פח....) בכל פרמטר למעט כח המנוע וצריכת הדלק ששם האיוניק עדיפה.

רק מציין שביקשתי להשאר עם המאזדה כרכב ליסינג במקום האיוניק ונענתי בשלילה...

לכל אלו ששואלים על אופל כמשומשת מנסיוני הקצר נראה לי שיש כנראה הרבה יותר איכותיות ממנה,

והיא גם שותה דלק...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעת על רכב ליסינג שעושה 4000 קמ בחודש, וכנראה בוצעו בו מספר התקנות מקומיות, לעומת רכב ליסינג שעשה בקושי 1000 קמ בחודש.

אני לא יודע מה ההשוואה, אבל היא לא נכונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה בת 3 עם 30000ק"מ זה מאזדה מזדקנת?,זה רכב חדש לגמרי.

 

 

 

ואתה גם לא יכול להשוות לרכב בן שנתיים שאכל מרורים עם 112000ק"מ.

 

רכב עם ממצוע של 5 נהגים בשבוע...

הרכב עובר בין כל מי שיש לו תקלות באותו יום

אני משווה גם מבחינת תחושה של חומרים של מגע, של נוחות.

ונסעתי שבוע שעבר באופל של השכן - פרטית...המצב לא הרבה יותר טוב מקרקשת.

 

זו מאזדה 1.5? כי לא סביר שעל 2 ליטר תאמר שלא סוחבת.

 

1.5 ליטר - ואכן עצלה, היונדאי איוניק מרגישה זריזה לידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני דברים:

 

1. לא הבנתי איך מאופל אסטרה ליסינג שכנראה עברה לא מעט ומקרקשת אתה מסיק מסקנות לגבי השוואה בין יפניות לקוריאניות. אתה הרי בעצמך נוהג בקוריאנית לא? היא מקרקשת? כי לחבר'ה אצלי בעבודה יש איוניק וסונטה והן לא מקרקשות זה בטוח. קירקושים זה משהו שיכול להיות קשור להתקנות מקומיות או אי אלו תקלות\צרות אחרות שעברו על רכב תוך 112K קילומטרים בשנתיים.

 

2. לגבי כוח - מוזר מאוד מה שאתה כותב שהרי אסטרה מהדגם הישן (מנוע 1364 140 כ"ס ו 20.4 קג"מ) וכמובן שמהדגם החדש (מנוע 1399 150 כ"ס ו 25 קג"מ) תהיה חזקה יותר ממאזדה 3 מנוע 1.5 וגם מיונדאי איוניק. אפילו אם היא סטיישן ולמרות הגיר המסרס. יש לי בבית רכב שני (אמנם קטן יותר) מודל 2014 עם מנוע וגיר זהים לאסטרה 140 כ"ס וכוח לא חסר. בטח שלא בהשוואה למשפחתומטית מצויה מנוע 1600 ואפילו 1800 ואפילו היברידיות. זה מנוע טורבו שמשיג את שיא המומנט שלו ב 1700 סל"ד, לא יודע איך אתה אומר שהוא חלש יותר מרכב עם מנוע אטמוספרי 1.5 עם מומנט משמעותית נמוך יותר שמגיע לשיאו בסל"ד גבוה יותר. נשמע לי תמוה כל הענין. או שהאופל שלך הייתה תקולה או שאולי תחושת התאוצה מטעה משהו, כי זה באמת לא מסתדר עם המספרים.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני רכבים מתקופות שונות.

אסטרה דור קודם הוצגה ב-2009 ואילו המאזדה 3 הקודמת הוצגה ב- 2013.

 

את האסטרה שהיתה אצלך צריך להשוות למאזדה 3 דור שני.

 

יחסית למאזדה 3 דור שני - האסטרה עדיפה ללא כל ספק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני דברים:

 

1. לא הבנתי איך מאופל אסטרה ליסינג שכנראה עברה לא מעט ומקרקשת אתה מסיק מסקנות לגבי השוואה בין יפניות לקוריאניות. אתה הרי בעצמך נוהג בקוריאנית לא? היא מקרקשת? כי לחבר'ה אצלי בעבודה יש איוניק וסונטה והן לא מקרקשות זה בטוח. קירקושים זה משהו שיכול להיות קשור להתקנות מקומיות או אי אלו תקלות\צרות אחרות שעברו על רכב תוך 112K קילומטרים בשנתיים.

הוא אשר אמרתי - האסטרה לטעמי מזדקנת פחות יפה או יותר רגישה להתעללות (הייתה ברשותי גם יונדאי אלנטרה עם 130K ק"מ על השעון כחליפית במשך חודש+ ולא היו תלונות...),

האיוניק שלי לא מקרקשת אבל לא נוחה בעליל, עם מושבים לטעמי לא נוחים בעליל ואיכות הפקדים מרגישה הרבה פחות טובה מהמאזדה.

 

2. לגבי כוח - מוזר מאוד מה שאתה כותב שהרי אסטרה מהדגם הישן (מנוע 1364 140 כ"ס ו 20.4 קג"מ) וכמובן שמהדגם החדש (מנוע 1399 150 כ"ס ו 25 קג"מ) תהיה חזקה יותר ממאזדה 3 מנוע 1.5 וגם מיונדאי איוניק. אפילו אם היא סטיישן ולמרות הגיר המסרס. יש לי בבית רכב שני (אמנם קטן יותר) מודל 2014 עם מנוע וגיר זהים לאסטרה 140 כ"ס וכוח לא חסר. בטח שלא בהשוואה למשפחתומטית מצויה מנוע 1600 ואפילו 1800 ואפילו היברידיות. זה מנוע טורבו שמשיג את שיא המומנט שלו ב 1700 סל"ד, לא יודע איך אתה אומר שהוא חלש יותר מרכב עם מנוע אטמוספרי 1.5 עם מומנט משמעותית נמוך יותר שמגיע לשיאו בסל"ד גבוה יותר. נשמע לי תמוה כל הענין. או שהאופל שלך הייתה תקולה או שאולי תחושת התאוצה מטעה משהו, כי זה באמת לא מסתדר עם המספרים.

יש הרבה דברים שלא מסתדרים עם המספרים, בפועל העליה הקטנה לפני מושב זכריה האסטרה היתה צריכה קיק בריא ורועש בכדי לשייט שם (כולל עוד נקודות בדרך), המאזדה גם צלחה עם קיק, האיוניק מסתדרת שם יופי.

 

שני רכבים מתקופות שונות.

אסטרה דור קודם הוצגה ב-2009 ואילו המאזדה 3 הקודמת הוצגה ב- 2013.

 

את האסטרה שהיתה אצלך צריך להשוות למאזדה 3 דור שני.

 

יחסית למאזדה 3 דור שני - האסטרה עדיפה ללא כל ספק.

 

אז לטעמי איכותית המאזדה עולה על האסטרה בכל קנה מידה של איכות החומרים ובניה, והמלצתי כרכב יד שניה 2013 לקחת את המאזדה ולא אסטרה, אתה כמובן יכול לחשוב אחרת, אני משווה את מה שקיבלתי מאותו שנתון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2004 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...