Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבואנית טויוטה חושפת מחירים ומפרטים של הדגמים החדשים


robertf
שימו לב! השרשור הזה בן 1929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הקורולה החדשה תיוצר גם עם יחידה היברידית עם מנוע 2 ליטר ו- 180 כ"ס, תאוצה ב- 7.9 שניות.

 

כנראה לא תימכר בישראל.

 

הראב 4 ההיברידי שיימכר בישראל מוצע עם יחידת הנעה עם 218 כ"ס! ותאוצה של 8.4 שניות.

 

 

 

מי צריך טורבו.

מאית השניה גרוע יותר מהדגם שהוא מחליף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא מסכים. קורולה עם טורבו הייתה כן עושה הייפ קטן בשוק המשפחתיות. נניח אם היו 1.2 ו 1.4 טורבו, היא בטח הייתה נוגסת חזק מהמכירות של האוקטביה, אפילו אם הגיר לא זריז וחסכוני כמו DSG.

 

לא הייתה עושה שום הייפ. ה-CH-R הגיע גם עם מנוע טורבו שנמכר במספרים אפסיים יחסית להיברידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לסייג ולומר שברכבים היברידיים הביצועים המלאים עומדים לרשותך כל עוד הסוללה מלאה ושאופי יחידת ההנעה לא ספורטיבי.

 

אבל ממילא ביצועים זה פרמטר מעניין על הנייר, רק שבפועל אין איפה לנצל אותם.

 

זוהי תובנה שכנראה צריך גיל מסוים כדי להגיע אליה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...אין קשר בין מה שכתבתי לעובדה שגם אני נוהג בקורולה. אני לא בא להגן על כבודה של הקורולה, בשביל זה יש את אושריקו :-D

 

אושריקו כבר חודשים ארוכים לא מגיב בפורום למעט סופי שבוע בודדים בהם הבחור כנראה שיכור ובודד ונכנס לשאלה של "דרך אגב".

אתה טועה ומטעה. חבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאית השניה גרוע יותר מהדגם שהוא מחליף.

זה בדיוק מה יגרום לקונים של ראב4 לשקול אאוטלנדר (שאת התאוצה שלו צריך למדוד עם לוח שנה :-P )

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתה עושה שום הייפ. ה-CH-R הגיע גם עם מנוע טורבו שנמכר במספרים אפסיים יחסית להיברידי.

 

תראה, זה עובד בערך ככה:

לאנשים שקונים CH-R כנראה לא אכפת כל-כך מביצועים, הם מחפשים רכב גבוה עם עיצוב מודרני, אולי אפילו קצת מרשים? (או מכוער, תלוי מאיזה צד אתה) שמתחרה בעיקר עם ג'יפונים קטנים\בינוניים של חברות אחרות שבוא נגיד את זה בעדינות, ביצועים זה לא בדיוק הצד החזק שלהם (באופן טבעי עקב היותם סופר-מיני או משפחתית אבל רק גדולים וכבדים יותר, הם בד"כ גם חלשים יותר). מה שכן הרווח הנקי בהיברידי זו צריכת דלק שהרבה יותר משמעותית מאשר מנוע טורבו.

 

קורולה זו משפחתית, שאחוז גדול ממכירותיה הולך לשוק הליסינג (ראה בכתבה בממון בסופ"ש האחרון, היה פירוט של כל הסיפור הזה), המתחרה העיקרית של הקורולה היא כנראה האוקטביה שרוב האנשים בוחרים בה בעיקר בגלל הביצועים עם היותה משפחתית. לאנשי ליסינג כן די חשוב ביצועים, לפחות לדעתי (ואפשר להתווכח על זה עד מחר, רוב נהגי הליסינג נוהגים מעל המהירות הממוצעת ופותחים ברמזור מהר יותר מרכבים פרטיים, לא סתם יש את נוהל 6 המקולל...) ולכן קורולה עם טורבו אני חושב כן הייתה לדעתי תורמת לתחרות הכמעט ישירה מול האוקטביה כמשפחתית ליסינג פופולרית.

 

כמבון שיש גם את האיוניק שמין הסתם הרבה בוחרים בה בגלל הטבת המס, אבל עדיין לא חסרות אוקטביות בליסינג על הכביש, זה לא שכווולם עברו להיברידי בגלל אותם 500 ש"ח חיסכון.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרובי משפחה שקלו את ה-CHR, ולאחר נסיעת מבחן, ויתרו עליה בגלל הביצועים העגלתיים.

 

הסתבר שהם אפילו לא היו מודעים שיש גרסה עם מנוע טורבו. שזה ממש מוזר שבסוכנות לא ציינו את זה. האם השיווק של ה-CHR עם הטורבו רק נועד לסמן "וי" ובפועל אף אחד לא באמת התאמץ למכור אותה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תדאג, זה לא שלטורבו היו ביצועים עוקרי הרים.

התיבה הרציפה הייתה מעצבנת גם שם והוא חסר את יתרון החיסכון בדלק שיש לדגם ההיברידי.

לדעתי ההחלטה על הפסקת השיווק בלתי נמנעת ולתנאי השוק הנוכחיים בישראל הדגם ההיברידי מתאים יותר, על פי נתוני המכירות גם השוק חושב אותו דבר.

למחפשי ג'יפונים זריזים וספורטיביים יש אופציות אחרות ועדיפות בקטגוריית הג'יפונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...